Οι μαθητές της Α΄ και της Β΄ τάξης συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε ένα δημιουργικό εργαστήρι κεραμικής που πραγματοποιήθηκε σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σχολείου μας. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την τέχνη της κεραμικής: άγγιξαν και έπλασαν τον πηλό, μαθαίνοντας βασικές τεχνικές κατασκευής.
Οι μικροί δημιουργοί έφτιαξαν τα δικά τους κεραμικά αντικείμενα, ενώ είχαν επίσης την ευκαιρία να δουν από κοντά τον τροχό του τεχνίτη και τη λειτουργία του.
Ήταν μια όμορφη και δημιουργική εμπειρία, γεμάτη φαντασία, χαρά και έκφραση, που ενθουσίασε όλους τους μαθητές.










