Εκπαιδευτική Τηλεόραση από την ΕΡΤ2: πρόγραμμα για 16 -17/11/2020
Από τη Δευτέρα και κάθε μέρα, 09.00 – 12:00, οι μαθητές όλων των τάξεων του δημοτικού μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ2. Τηλεμαθήματα: Το πρόγραμμα για τις 16 και 17 Νοεμβρίου ΔΕΥΤΕΡΑ 16/11/2020 09:00 ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Γλώσσα Α’: Διδασκαλία για τον τονισμό (Εκπαιδευτικός: Σοφία Γεωργανά) Διαθεματικό Β’: Μαθαίνω την ώρα (Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Καρατζογιάννη) […]











