Εκδρομή στο γυμναστήριο του ΑΠΘ στη Θέρμη
Τα τμήματα Γ1΄, Γ2΄και Δ΄επισκέφθηκαν τις αθλητικές εγκαταστάσεις του ΑΠΘ στη Θέρμη στις 29/3/2018! Για ακόμη μια φορά πέρασαν τέλεια! Ευχαριστούμε πολύ τους υπευθύνους…!
“Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια” ….
…. στους Μικρούς Ήρωες!!! Συγκεκριμένα οι μαθητές των Α΄και Β΄τάξεων παρακολούθησαν στις 28/3/2018 ένα μάθημα…. ζωής…!











