Εκδρομή στο Σέλι!
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο χιονοδρομικό κέντρο Σέλι του νομού Ημαθίας πραγματοποίησαν τα τμήματα Ε1΄, Ε2΄και Στ΄του σχολείου μας στις 16/2/2018. Παιδιά και εκπαιδευτικοί πέρασαν τέλεια!
Ασφάλεια στο σπίτι!
Στις 9 και στις 16 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικές συναντήσεις με εκπροσώπους της βιομηχανίας ΤΙΤΑΝ στο σύνολο των μαθητών του σχολείου μας με θέμα “Ασφάλεια στο σπίτι”.
Η ιστορία της ιατρικής…
Στις 12/2/2018 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική επίσκεψη 2 ωρών των τμημάτων Ε1΄και Ε2΄στο ΓΝΘ Παπαγεωργίου, για ενημέρωση και ξενάγηση με θέμα την “Ιστορία της ιατρικής μέσα από έργα τέχνης” από τον κ. Φιλιππόπουλο.
Το δέντρο που έδινε
Στις 7/2/2018, τα τμήματα Α΄, Β1΄και Β2΄του σχολείου μας παρακολούθησαν την εξαιρετική θεατρική παράσταση “Το δέντρο που έδινε”. Ήταν μια ξεχωριστή μαθησιακή εμπειρία.











