Γιορτή για το Πολυτεχνείο στο σχολείο μας
Η γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου στου σχολείο μας ήταν εξαιρετική. Συγχαρητήρια στους μαθητές των δύο τμημάτων της Δ΄τάξης και στους δασκάλους τους κ. Παναγιωτίδη Παναγιώτη και κ. Παρικίδου Λίνα.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η γιορτή του σχολείου μας για την επέτειο του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ θα γίνει την Πέμπτη 17/11 στις 9:30 και θα έχει διάρκεια περίπου μία ώρα. Τη γιορτή έχουν αναλάβει να παρουσιάσουν οι μαθητές των δύο τμημάτων της Δ΄τάξης.
28η Οκτωβρίου 2016
Εορτασμός της εθνικής μας επετείου στο σχολείο μας. Συγχαρητήρια στους μαθητές της Γ΄τάξης και στο δάσκαλό τους κ. Παπατριανταφύλλου Δημήτρη.
Πρώτη Δευτέρα του Οκτώβρη 2016
Ημέρα σχολικού αθλητισμού στο σχολείο μας! Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016, μια υπέροχη μέρα!











