Ταξιδεύοντας με τον Beebot μαθαίνω τα ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ -τμήμα Γ2΄
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Γ2 του 4ου Δ.Σ Διδυμοτείχου στις 4/3/2025 ταξίδεψαν στην χώρα των ανθρώπινων Δικαιωμάτων με τον Beebot.
Το Bee-Bot, το μικρό ρομποτάκι που βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες προγραμματισμού και λογικής σκέψης, μετατράπηκε σε έναν πολύτιμο σύμμαχο στη μάθηση.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες μέσα από τον προγραμματισμό των κινήσεών του, ανακάλυψαν σημαντικές λέξεις που σχετίζονται με τα δικαιώματα των παιδιών, όπως “εκπαίδευση”, “υγεία”, “αγάπη”, “προστασία” και “ισότητα”.
Η διαδικασία ήταν συναρπαστική! Τα παιδιά συνεργάστηκαν, σκέφτηκαν στρατηγικά και ανέπτυξαν τις δεξιότητές τους, ενώ παράλληλα έμαθαν για τα θεμελιώδη δικαιώματά τους με τρόπο ευχάριστο και διασκεδαστικό. Η χαρά της ανακάλυψης και η ενθουσιώδης συμμετοχή τους έδειξαν πόσο σημαντική είναι η βιωματική μάθηση.
Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές και οι μαθήτριες δεν έμαθαν απλώς νέες έννοιες, αλλά κατανόησαν και τη σημασία του σεβασμού, της συνεργασίας και της ισότητας. Το σχολείο μας συνεχίζει να ενσωματώνει τη σύγχρονη τεχνολογία και τη δημιουργικότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία, προσφέροντας στα παιδιά εμπειρίες που συνδυάζουν τη γνώση με το παιχνίδι!















