ΘΕΜΑ: «Αγώνας Ανωμάλου Δρόμου στον Διομήδειο Βοτανικό Κήπο»

 

Η Διεύθυνση Νεολαίας, Αθλητικών & Πολιτιστικών Υπηρεσιών, του Δήμου Χαϊδαρίου, διοργανώνει την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019 στον « Διομήδειο Βοτανικό Κήπο», Αγώνα Ανωμάλου Δρόμου, για μαθητές και μαθήτριες Δημοτικών Σχολείων (Γ’-Δ’-Ε’ & ΣΤ’ Τάξης), και Γυμνασίων της πόλης μας.

Οι αγώνες περιλαμβάνονται στον ετήσιο προγραμματισμό  δράσεων του τμήματος Αθλητισμού. Ο στόχος μας είναι να δοθεί στα παιδιά η δυνατότητα να βρεθούν και να γνωρίσουν το ξεχωριστής φυσικής ομορφιάς περιβάλλον του Βοτανικού Κήπου, να αθληθούν μέσα σε αυτό, βάζοντας τις βάσεις για έναν αθλητικό και υγιεινό τρόπο ζωής. Ταυτόχρονα επιθυμούμε με αυτήν τη δράση  να πάρουν ψυχοκινητικά, συναισθηματικά και γνωστικά ερεθίσματα συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη και διαμόρφωση της προσωπικότητας τους.

Στην πετυχημένη υλοποίηση της διοργάνωσης θα συμβάλει αποφασιστικά και η δική σας προτροπή και παρότρυνση, για μαζική συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών. Περιμένουμε τις συμμετοχές από το δικό σας σχολείο και βέβαια μετά την ολοκλήρωση της διοργάνωσης θέλουμε τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις σας.

 

Ο Αν. Προϊστάμενος Αθλητισμού                                                          Η Αντιδήμαρχος

Κατραμάδος Διονύσης                                                                              Μπέλα Ελένη

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

1.Τις προσεχείς ημέρες πιθανόν να ξεκινήσει η εφαρμογή του προγράμματος των σχολικών γευμάτων .Για λόγους καλού συντονισμού, καλό είναι κάθε μαθητής να φέρει τσάντα γευμάτων την οποία θα αφήσει στο ντουλαπάκι του. Κι έτσι όποια μέρα κι αν αρχίσει το πρόγραμμα θα είμαστε απολύτως έτοιμοι.

Σημείωση: Τα παιδιά του Ολοήμερου φέρνουν κανονικά το φαγητό τους μέχρι να ξεκινήσει το πρόγραμμα.

2.Την Τρίτη  26-11-2019 θα γίνει επιμορφωτική ημερίδα για τους  εκπαιδευτικούς του σχολείου μας ,από τον υπεύθυνο συντονιστή Εκπαιδευτικών θεμάτων κ. Παρασκευόπουλο Μαρίνο.Το σχολείο δε θα λειτουργήσει την ημέρα αυτή.

3.Αναφορικά με το Ολοήμερο δεν έχουμε ακόμη τέταρτο τμήμα .Τα τρία ήδη υπάρχοντα τμήματα έχουν τη δυνατότητα να σχολάνε ή στις 15.00μ.μ. ή στις 16.00μ.μ.