Ανακοίνωση για τον Αγιασμό
Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός του σχολείου μας θα γίνει την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 8:45 π.μ.
Οι μαθητές θα αποχωρήσουν μετά τον αγιασμό.
Από την Τετάρτη 12 Σεπτέμβρη οι μαθητές θα προσέρχονται 8:00 – 8:15 και θα σχολάνε 13:15 μ.μ.
Για το ολοήμερο θα υπάρξει νέα ενημέρωση.
4ο Δ.Σ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ