Ανακοίνωση για τον Αγιασμό

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός του σχολείου μας θα γίνει την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 8:45 π.μ.

Οι μαθητές θα αποχωρήσουν μετά τον αγιασμό.

Από την Τετάρτη 12 Σεπτέμβρη οι μαθητές θα προσέρχονται 8:00 – 8:15 και  θα σχολάνε 13:15 μ.μ.

Για το ολοήμερο θα υπάρξει νέα ενημέρωση.

4ο Δ.Σ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ