Τα ζωάκια τα αγαπάμε κάθε μέρα, όμως σήμερα που γιορτάζουν τα αγαπάμε περισσότερο












πατήστε την εικόνα
Τα παιδιά μέσα από μια ποικιλία δράσεων προσέγγισαν τις έννοιες μοιράζομαι, συνεργάζομαι, βοηθώ, μιλώ ευγενικά. Αυτές οι έννοιες αποτελούν τη βάση για την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από τέτοιες δράσεις πώς να σχετίζονται με άλλους και έτσι μειώνονται οι καβγάδες και οι παρεξηγήσεις στην τάξη, κατανοούν και σέβονται τα συναισθήματα των άλλων και γίνονται υπεύθυνοι και κοινωνικά ευαίσθητοι πολίτες για ένα καλύτερο κόσμο!!
Η σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε με τον πιο όμορφο και γλυκό τρόπο! Την τελευταία μέρα του σχολείου, τα παιδιά μας απόλαυσαν μια ξεχωριστή γιορτή γεμάτη παιχνίδι, δροσιά και πολλές εκπλήξεις!
🍦 Το παγωτό δεν έλειψε από το “μενού” της ημέρας!
Μικροί και μεγάλοι γεύτηκαν το πιο απολαυστικό κέρασμα, σε ένα παγωμένο διάλειμμα χαράς που δροσερά έκλεισε μια γεμάτη χρονιά.
Όπου υπάρχει ΑΓΑΠΗ… αφήνω το αποτύπωμά μου στο σχολείο μου! ❤️
Θα μπορούσε να είναι και δράση ενεργού πολίτη, αλλά είναι το εναλλακτικό κλείσιμο μιας δημιουργικής χρονιάς.
Με έναν τοίχο γεμάτο χρώματα, παιδικά αποτυπώματα και συναισθήματα, αποχαιρετήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά στο νηπιαγωγείο μας!
Στο πλαίσιο της δράσης μας, παιδιά και γονείς ένωσαν τις δυνάμεις τους δημιουργικά, εμπνευσμένοι από το έργο του Keith Haring, αφήνοντας το δικό τους ξεχωριστό «αποτύπωμα» στους τοίχους του σχολείου. Μέσα από τη συνεργασία νηπίων, προνηπίων και των γονιών τους, γεννήθηκε ένα τοιχογραφικό έργο γεμάτο μηνύματα: φιλία, αποδοχή, αγάπη, μοίρασμα, παιχνίδι… όλα όσα ζήσαμε μαζί τη χρονιά που πέρασε.
Δράσεις για την λήξη του σχολικού έτους Τετάρτη 11-Ιουνίου 2025
Τίτλος Δράσης: «Όπου υπάρχει ΑΓΑΠΗ… Αφήνω το αποτύπωμά μου στο σχολείο μου»
Το κλείσιμο της σχολικής μας χρονιάς στηρίζεται σε ένα σχέδιο δράσης εμπνευσμένο, παιδαγωγικά ουσιαστικό και συναισθηματικά φορτισμένο με έναν πολύ γλυκό και τρυφερό τρόπο.