Συνάντηση ενημέρωσης γονέων προνηπίων – Προετοιμαζόμαστε για το νέο ξεκίνημα!

Μια όμορφη και ουσιαστική συνάντηση πραγματοποιήθηκε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας με τους γονείς των νέων μας προνηπίων. Με αφορμή την πρώτη γνωριμία μας, είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε για το σημαντικό βήμα της εισόδου των παιδιών στο νηπιαγωγείο και τον ρόλο που μπορούν να έχουν οι γονείς στην ομαλή προσαρμογή τους και την ευκαιρία να τα προετοιμάσουν κατάλληλα μέσα στο καλοκαίρι.

synanthsh

 

Μέσα από την παρουσίαση που προβλήθηκε με θέμα «Συμβουλές προετοιμασίας για τη φοίτηση στο νηπιαγωγείο», μιλήσαμε για απλούς τρόπους με τους οποίους το παιδί μπορεί να προετοιμαστεί συναισθηματικά και πρακτικά για τη νέα αυτή εμπειρία.

Συζητήσαμε για τη σημασία:

  • της καλλιέργειας της αυτονομίας και της υπευθυνότητας,
  • της ενθάρρυνσης του παιδιού να δοκιμάζει και να προσπαθεί μόνο του,
  • της δημιουργίας θετικών προσδοκιών για το σχολείο,
  • της σταθερής ρουτίνας και της συνεργασίας οικογένειας και εκπαιδευτικών.

enhmerosh goneon

Το νηπιαγωγείο είναι ένας χώρος χαράς, παιχνιδιού, εξερεύνησης και δημιουργίας. Μαζί με τις οικογένειες των παιδιών μας θέλουμε να χτίσουμε από την αρχή μια σχέση εμπιστοσύνης, ώστε το κάθε παιδί να νιώσει ασφάλεια, αποδοχή και χαρά στο νέο του ξεκίνημα.

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για την παρουσία και τη συμμετοχή τους. Ανυπομονούμε να γνωρίσουμε από κοντά τα μικρά μας αστέρια και να ξεκινήσουμε μαζί ένα όμορφο ταξίδι μάθησης και ανάπτυξης!

Να έχουμε όλοι μας ένα καλό καλοκαίρι !!!