Erasmus

Εκδήλωση διάχυσης του Σεμιναρίου

Green Future

Τη Δευτέρα 2/10/2023 πραγματοποιήθηκε στο χώρο του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου μας εκδήλωση διάχυσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων του σεμιναρίου Green Future που παρακολούθησε η ομάδα Erasmus του σχολείου μας στη Σεβίλη της Ισπανίας την εβδομάδα 15-19/5/2023 στα πλαίσια του προγράμματος με τίτλο :There is not planet B! There is no plan B! και κωδικό: 2022-1-EL01-KA122-SCH-000072929

IMG 5ebeb06f1fd1b15fa6d0ce6a0a04387b V

Οι συνάδελφοι ενημερώθηκαν για το περιεχόμενο του σεμιναρίου και τις τελευταίες απόψεις σχετικά με την αντιμετώπιση της Κλιματικής Αλλαγής σε παγκόσμια κλίμακα.

 

 

Γιορτάζοντας για το περιβάλλον

ευαισθητοποιούμε….

Στην καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας για τη λήξη της χρονιάς, η ομάδα Εrasmus+, εκπαιδευτικοί και μαθητές, έστησαν ένα μουσικοχορευτικό δρώμενο με συνθήματα για την προστασία του περιβάλλοντος και δράσεις προστασίας του. Ταυτόχρονα ήταν και ένα κάλεσμα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης προς τους γονείς και τους υπόλοιπους επισκέπτες της τοπικής κοινωνίας που παρακολούθησαν τη γιορτή μας να μη χρονοτριβούν αλλά να υιοθετήσουν ‘πράσινες’ συνήθειες, να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να συμμετέχουν σε εθελοντικές δράσεις για τη διαφύλαξή του αφού πλέον ΄΄there is not plan(et) B’’…

 

IMG 0e2f673d303583790b2b0c0fc3e40dd4 V IMG 8c334651e9d8d10fb41b4568c618553b V

Σενινάριο Erasmus για τους εκπαιδευτικούς

Την εβδομάδα 15-19/5 2023 οι εκπαιδευτικοί της ομάδας Erasmus του σχολείου μας παρακολούθησαν Σεμινάριο για την Κλιματική Αλλαγή στη Σεβίλη της Ισπανίας. Ενημερώθηκαν για τις νέες εξελίξεις στη Διδακτική της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και μελέτησαν τις φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις που προωθεί ο τοπικός Δήμος.

IMG cf4bb423ee5a43c54edd975247e98dc7 V IMG d8a247e1b435a7c85e97f38409e68e0d V IMG 406c3fe499b69f986b1057cfed684f10 V

erasmus+ KA 122 There is no planet B! There is no plan B!

 

 

 

 

There is no planet B! There is no plan B!

 

Μετά από αίτηση που υπέβαλε το Σχολείο μας στο ΙΚΥ και στην ευρωπαϊκή επιτροπή, αξιολογήθηκε επιτυχώς και πήρε το εν λόγω έργο.

Το έργο μας σχετίζεται με την κλιματική αλλαγή, έχει διάρκεια 18 μήνες και περιλαμβάνει κινητικότητες εκπαιδευτικών για σεμινάρια και jobshadowing!

 

Εορτασμός προγραμμάτων erasmus+

 

Στην παρακάτω ιστοσελίδα μπορείτε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση στο πλαίσιο εορτασμού των ErasmusDays2021

Πατήστε εδώ!

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021

Η εφημερίδα Γνώμη αναφέρεται στην ομάδα erasmus+ στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας

 Η ομάδα erasmus+ άνοιξε φτερά για το Δουβλίνο της Ιρλανδίας! Στόχος η ψηφιοποίηση του σχολείου, η άσκηση των εκπαιδευτικών σε εκπαιδευτικά λογισμικά με στόχο οι νέες τεχνολογίες να γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι στην καθημερινή διδακτική πράξη. Αυτά και πολλές άλλες λεπτομέρειες αναφέρονται σε εκτενές άρθρο στην εφημερίδα “Γνώμη” στις 11 Νοεμβρίου 2019!

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021

Η εφημερίδα Γνώμη για την επίσκεψη στο Verket Skole της Νορβηγίας

 Πολύτιμη εμπειρία η φιλοξενία μας στο Verket Skole στο Moss της Νορβηγίας! Ένα σχολείο πρότυπο τόσο για την ομαλή ένταξη των παιδιών προσφύγων (23% του μαθητικού πληθυσμού) όσο και για τις πρότυπες εγκαταστάσεις αλλά και τις καινοτόμες εκπαιδευτικές ιδέες! Η εκπαιδευτική αυτή επίσκεψη καλύφθηκε σε εκτεταμένο ρεπορτάζ από την εφημερίδα “Γνώμη” στις 21 Μαϊου 2019!

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020

Καλοκαιρινές ευχές από την ομάδα erasmus+

Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της! Περίεργη αρκετά, αλλά καταφέραμε να ανταμώσουμε ξανά όλοι μαζί στο σχολείο μας, χαρούμενοι, υγιείς, αισιόδοξοι!
Γεμίστε μπαταρίες και με ανανεωμένη διάθεση θα συναντηθούμε ξανά τον Σεπτέμβρη βάζοντας πλώρη για νέες προκλήσεις!

Η παιδαγωγική ομάδα του erasmus+ εύχεται σε όλους τους μαθητές και γονείς του σχολείου μας ένα υπέροχο, ξένοιαστο καλοκαίρι, ταξιδεύοντας νοερά στην πανέμορφη Ιρλανδία !
Αμπλά Μαρία, Γκοτσοπούλου Μαρία, Τσέλος Παναγιώτης

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

 

Διάχυση προγράμματος erasmus+ στο Α1

Την Πέμπτη 17/10 το Α1 πραγματοποίησε τη 2η ενημερωτική συνάντηση για τους γονείς κατά την οποία έγινε και διάχυση του προγράμματος Erasmus του σχολείου μας με τίτλο: “Ανοίγουμε φτερά στον ψηφιακό ουρανό και αγκαλιάζουμε τον κόσμο”. Οι γονείς της Α Δημοτικού ενημερώθηκαν για τους στόχους και την εξέλιξη του προγράμματος μας ως τώρα. Επίσης μοιραστήκαμε μαζί τους τα άμεσα σχέδιά μας για την επίσκεψη στο Δουβλίνο και την παρακολούθηση σεμιναρίου για τις Νέες Τεχνολογίες. Η παιδαγωγική ομάδα Erasmus θα κρατά ενήμερο τόσο το μαθητικό όσο και το γονεϊκό κοινό για τα νέα βήματά της στην πορεία της διεθνοποίησης του σχολείου μας.

 

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019

Διάχυση κινητικότητας Νορβηγίας στη σχολική κοινότητα

Στη σχολική κοινότητα παρουσιάστηκαν με βίντεο και παρουσιάσεις τα αποτελέσματα της κινητικότητας (jobshadowing) της παιδαγωγικής ομάδας erasmus+ στο Verket Skole της Νορβηγίας. Με τη συμμετοχή όλων των ειδικοτήτων της σχολικής μονάδας ακουλούθησε ένας εποικοδομητικός διάλογος ως προς τις διαφορετικές παιδαγωγικές μεθόδους, τα εκπαιδευτικά μέσα, τους μαθησιακούς στόχους, τις ανάγκες που η κάθε τοπική κοινότητα ζητά να “καλύψει” η σχολική μονάδα, η ενσωμάτωση και η αποδοχή παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθώς και μαθητών μεταναστών και προσφύγων.

 

Αρσάκεια Σχολεία – ημερίδα διάχυσης προγραμμάτων erasmus+ KA1

Σήμερα, 19 Ιουνίου 2019, η Περιφερειακή Εκπαίδευση Δυτικής Ελλάδος και το Αρσάκειο Γυμνάσιο Πατρών οργάνωσαν ημερίδα διάχυσης αποτελεσμάτων Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus+ KA1. H ημερίδα υλοποιήθηκε στην Εστία Επιστημών με απόλυτη επιτυχία. Σχολεία από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας που υλοποιούν προγράμματα erasmus+ KA1 παρουσίασαν εμπειρίες, ιδέες, πρακτικές και κουλτούρες από ευρωπαϊκά Σχολεία. Έγινε γόνιμος διάλογος για την αξιοποίηση αυτής της διάχυσης στις σχολικές κοινότητες και στην κοινωνία ευρύτερα. Συγχαρητήρια στην Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας αλλά και στο Αρσάκειο Γυμνάσιο Πατρών για την άρτια οργάνωση και την ζεστή φιλοξενία. Το 46ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών παρουσίασε το erasmus+ KA1 πρόγραμμα που υλοποιεί. Μέσα από παρουσιάσεις και βίντεο έγινε διάχυση των αποτελεσμάτων από τις κινητικότητες που έχουν γίνει στην Βαρκελώνη της Ισπανίας και στο Moss της Νορβηγίας.

 

Καλοκαιρινή γιορτή λήξης 46ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών

Με ένα πρωτότυπο μουσικοχορευτικό δρώμενο στη σχολική κοινότητα του σχολείου μας έγινε    διάχυση του προγράμματος erasmus+. Οι μαθητές κατασκεύασαν σημαίες ευρωπαϊκών χωρών, παρέλασαν με τον ύμνο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χόρεψαν ξένους παραδοσιακούς χορούς, αλληλεπίδρασαν με τους θεατές, περνώντας ταυτόχρονα μηνύματα αλληλεγγύης, αποδοχής, σεβασμού όλων των παιδιών μαθητών ανεξαρτήτως της χώρας καταγωγής τους!

Jobshadowing in Verket Skole, Moss, Norway

Στην χώρα των Βίκινγκς, την πανέμορφη Νορβηγία, υλοποιήθηκε η δεύτερη κινητικότητα του προγράμματος Erasmus+ KA1 (2018-1-EL01-KA101-046718) του 46ου Δημοτικού Σχολείου που ως έργο έχει τίτλο: «Ανοίγουμε φτερά στον ψηφιακό ουρανό και αγκαλιάζουμε όλο τον κόσμο». Οι εκπαιδευτικοί Γκοτσοπούλου Μαρία, Αμπλά Μαρία και Τσέλος Παναγιώτης πήραν μέρος στη συγκεκριμένη κινητικότητα που περιλάμβανε επιτόπια παρακολούθηση (jobshadowing) στο Σχολείο Verket Skole. Η κινητικότητα υλοποιήθηκε από 6 έως 11 Μαΐου 2019 στην πόλη Moss η οποία βρίσκεται στο νότιο άκρο της Νορβηγίας και απέχει από την πρωτεύουσα της Νορβηγίας το Όσλο περίπου 60 χιλιόμετρα. Το Verket Skole είναι Δημόσιο Σχολείο και ιδρύθηκε το 1998. Έχει 560 μαθητές και οι ηλικίες τους είναι από 6-16 ετών. To 23% των μαθητών του Σχολείου είναι δίγλωσσοι και είναι μετανάστες και πρόσφυγες. Όλοι οι μαθητές, ανεξάρτητα από κουλτούρα, εθνότητα, φυλή και θρησκευτικές πεποιθήσεις είναι πλήρως ενσωματωμένοι στη σχολική τάξη και στην σχολική κοινότητα. Στο επίπεδο του Δημοτικού Σχολείου διδάσκονται τα μαθήματα: Νορβηγική γλώσσα, Αγγλικά, μαθηματικά, θρησκευτικά, μουσική, επιστήμη, κοινωνικές επιστήμες, τέχνες και χειροτεχνήματα. Για το μάθημα της γυμναστικής το Verket Skole διαθέτει κλειστό γυμναστήριο με γήπεδο μπάσκετ και όργανα γυμναστικής. Στο ίδιο μάθημα συμπεριλαμβάνεται και εκμάθηση κολύμβησης σε κλειστό κολυμβητήριο που βρίσκεται κοντά στο Σχολείο. Παρακολουθήσαμε μάθημα κολύμβησης μαζί με τους μαθητές αφού ήταν μέρος του προγράμματός μας. Μάλιστα το Σχολείο μας παρείχε τη δυνατότητα να πάρουμε μέρος και εμείς στο μάθημα κολύμβησης, ευκαιρία την οποία αξιοποιήσαμε. Καθημερινά στη διδασκαλία κάθε μαθητής έχει τη δική του ηλεκτρονική συσκευή και τη χρησιμοποιεί σε κάθε μάθημα ανάλογα με τις ανάγκες. Δεν υπάρχει εργαστήριο πληροφορικής αφού η χρήση του iPad και το Laptop γίνεται σε όλα τα μαθήματα. Οι μικρότερες ηλικίες χρησιμοποιούν iPad και οι μεγαλύτερες Laptop. Το Υπουργείο που είναι υπεύθυνο για την εκπαίδευση προμηθεύει σε κάθε μαθητή το iPad ή το Laptop. Οι τάξεις επικοινωνούν μεταξύ τους, οι πόρτες είναι διάφανες με τζάμια και στις ώρες διδασκαλίας είναι ανοιχτές. Μας εντυπωσίασε η υποδειγματική ησυχία που επικρατεί στην ώρα της διδασκαλίας. Για τους μαθητές ειδικής αγωγής υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δουλεύουν μαζί τους σε ατομικό επίπεδο. Παρακολουθήσαμε διδασκαλίες station teaching. Η διδασκαλία του σταθμού είναι μια μέθοδος ή μάλλον ένας τρόπος για τη διοργάνωση της διδασκαλίας για τους νεώτερους μαθητές. Οι μαθητές είναι χωρισμένοι σε ομάδες, τέσσερις-πέντε ομάδες, και περνούν το χρόνο τους σε έναν σταθμό στην τάξη που εργάζεται με ένα θέμα. Αυτός ο σταθμός στελεχώνεται από καθηγητή ή βοηθό καθηγητή, ο οποίος είναι σε θέση να επικεντρωθεί σε αυτή τη μικρή ομάδα παιδιών για περίοδο 15-20 λεπτών. Μετά από αυτή την περίοδο, η ομάδα μετακινείται σε διαφορετικό σταθμό με διαφορετική δραστηριότητα. Συνήθως υπάρχουν τέσσερις ή πέντε σταθμοί και η κύρια έννοια του όλου πράγματος είναι οι καθηγητές να καθίσουν και να διαβάσουν με έναν μαθητή τη φορά σε έναν από τους σταθμούς. Αυτό δίνει στον εκπαιδευτικό την ευκαιρία να έχει μια ατομική προσέγγιση στο έργο γραμματισμού. Την Τετάρτη 8 Μαΐου 2019 και ώρα 8.00 π.μ. μέχρι 8.45 π.μ. η ελληνική ομάδα εκπαιδευτικών έκανε παρουσιάσεις σε όλο το σύλλογο του Verket Skole. Ο εκπαιδευτικός Παναγιώτης Τσέλος παρουσίασε την πόλη της Πάτρας και τα σημαντικότερα αξιοθέατα που έχει. Η παρουσίαση περιλάμβανε σχετικό βίντεο που είχε δημιουργήσει η παιδαγωγική ομάδα Erasmus του Σχολείου. Η εκπαιδευτικός Αμπλά Μαρία έκανε παρουσίαση με θέμα « το 46ο Δημοτικό Σχολείο σήμερα». Τέλος η εκπαιδευτικός Γκοτσοπούλου Μαρία παρουσίασε το ελληνικό εκπαιδευτικό Σύστημα και πώς η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια. Στο Verket Skole δεν μας εντυπωσίασαν μόνο οι υποδομές και η άρτια οργάνωση του Σχολείου. Θα μας μείνει αξέχαστη εμπειρία η ευγένεια, ο επαγγελματισμός και η προθυμία του προσωπικού να μας βοηθήσουν και να μας εξηγήσουν. Ευχαριστούμε πολύ όλο το προσωπικό και ιδιαίτερα την Camilla Sparby, την οδηγό μας, στο πρόγραμμα «περπατώντας στο δάσος». Είχαμε την ευκαιρία να περπατήσουμε 9 χιλιόμετρα μαζί με τους μαθητές σε δάσος του Moss. Το πρόγραμμα περιλάμβανε πολλά παιχνίδια στο δάσος και βόλτες με κανό σε μια πανέμορφη λίμνη. Επίσης επισκεφτήκαμε το πολύ ενδιαφέρον Μουσείο των Βίκινγκς και το International museum of children’s art στο Όσλο. Όμως δύσκολα θα ξεχάσουμε τη βοήθεια, στάση, εξυπηρέτηση και ζεστή φιλοξενία του Διευθυντή του Verket Skole Håkon Sætrang. Σε ό,τι χρειαστήκαμε ήταν δίπλα μας. Τον ευχαριστούμε θερμά για τα τόσα πολλά που μας παρείχε σε όλη τη διάρκεια της παραμονής μας στην όμορφη Νορβηγία. Τέλος ευχαριστούμε πολύ την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το ΙΚΥ, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και τη Διεύθυνση Α/θμιας Αχαΐας για τη δυνατότητα που μας παρέχει μέσα από τις κινητικότητες των έργων του Erasmus+ να ανοίγουμε ορίζοντες, να ερχόμαστε σε επαφή με νέες κουλτούρες, να μαθαίνουμε νέες διδακτικές προσεγγίσεις και να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας με πολύτιμες εμπειρίες από ευρωπαϊκά Σχολεία. Τα οφέλη είναι ποικίλα και πολλά με βασικό στόχο τον αντίκτυπο στο μαθητή, στη σχολική κοινότητα και την κοινωνία ευρύτερα.

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

Διάχυση σεμιναρίου Βαρκελώνης μέσω της σελίδας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Δυτ.Ελλάδας

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας  -αφού έστειλε συγχαρητήριες ευχές στο σχολείο μας-  με ανάρτησή της στην ιστοσελίδα της, ενημέρωσε τους αρμόδιους φορείς αλλά και τους πολίτες για την ξεχωριστή προσπάθεια που έκανε το σχολείο μας με την υλοποίηση προγράμματος Erasmus+ και την παρακολούθηση σεμιναρίου σχετικού με την ένταξη των μειονοτήτων, των μεταναστών και των προσφύγων στα ευρωπαϊκά σχολεία και στις κοινότητες.
Το σεμινάριο αυτό αποτέλεσε το έναυσμα για γόνιμο προβληματισμό και συζήτηση εντός της σχολικής κοινότητας ενώ θα ακολουθήσουν και αντίστοιχες δράσεις ευαισθητοποιώντας τόσο τα μέλη της σχολικής όσο και της ευρύτερης κοινότητας.

Διάχυση σεμιναρίου Βαρκελώνης με δημοσίευση στην εφημερίδα ΓΝΩΜΗ της Πάτρας

Το 46ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών άνοιξε φτερά… με το erasmus+

Το 46ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών μετά από αξιολόγηση πήρε την τέταρτη θέση σε πανελλήνιο επίπεδο για έργα Erasmus + KA1.Το σχολικό έτος 2018 -2019 ξεκίνησε το ταξίδι του…

Ο τίτλος του έργου είναι: “Ανοίγουμε φτερά στον ψηφιακό ουρανό και αγκαλιάζουμε τον κόσμο” με κωδικό: 2018 – EL01 – KA101 – 046718.

Το project περιλαμβάνει θεματικές που σχετίζονται με την ένταξη προσφύγων και μεταναστών στα ευρωπαϊκά σχολεία και στην κοινωνία και ψηφιακά εργαλεία ενσωματωμένα μέσα στη διδασκαλία. Οι κινητικότητες περιλαμβάνουν courses και job shadowing.

Στις 4 Νοεμβρίου 2018 η παιδαγωγική ομάδα Erasmus+ του Σχολείου (Παναγόπουλος Αθανάσιος, Γκοτσοπούλου Μαρία, Αμπλά Μαρία και Τσέλος Παναγιώτης) άνοιξε φτερά και πέταξε στη Βαρκελώνη της Ισπανίας. Εκεί παρακολούθησε σεμινάριο με τίτλο: “Η ένταξη των μειονοτήτων, των μεταναστών και των προσφύγων στα ευρωπαϊκά σχολεία και κοινωνία“. Ο οργανισμός υποδοχής που οργάνωσε το σεμινάριο ήταν ο Shipcon Limassol Ltd.

Το σεμινάριο πρόσφερε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες για συζητήσεις σχετικά με το ρόλο της εκπαίδευσης στη συνολική προσπάθεια ενσωμάτωσης των προσφύγων και των μεταναστών στις ευρωπαϊκές κοινωνίες. Ήταν ένα ουσιαστικό μάθημα για όσους ασχολούνται με την εκπαίδευση, όπως διευθυντές σχολείων, εκπαιδευτικοί επίσημης και άτυπης εκπαίδευσης, εκπαιδευτές, δημόσιοι υπάλληλοι υπεύθυνοι για εκπαιδευτικές πολιτικές, ηγέτες των κοινοτήτων, κοινωνικοί λειτουργοί, ΜΚΟ και προσωπικό πολιτικών οργανώσεων.

Στο τέλος της επιμόρφωσης όλοι οι συμμετέχοντες απέκτησαν γνώσεις και πρακτικές για να αντιμετωπίσουν τις πολιτισμικές διαφορές μέσα στην τάξη και να αξιοποιήσουν στο έπακρο την πολιτισμική ποικιλομορφία. Να υιοθετήσουν την πολιτιστική πολυμορφία και τις βέλτιστες πρακτικές για να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν πολιτικές αποϊσοποίησης. Να κατανοήσουν τη σημασία της απόκτησης εθνικής γλώσσας για την ένταξη των μειονοτικών ομάδων και των μεταναστών, να εφαρμόσουν τις καλύτερες πολιτικές διαφοροποίησης και να λάβουν θετικές ενέργειες.

Το σεμινάριο πρόσφερε επίσης συνθήκες για βελτίωση της ξένης γλώσσας (αγγλικά) στην επικοινωνία με άλλους συναδέλφους και εκπαιδευτές  καθώς και γνωριμία με ξένες κουλτούρες  και νέα πολιτισμικά στοιχεία.

Δόθηκε χρόνος και ευκαιρίες για επισκέψεις σε σημαντικά μνημεία και αξιοθέατα της Βαρκελώνης (Sagrada Familia, La Pedrera, Πάρκο Montjuic καιTibidabo). Επειδή η πτήση ήταν μέσω Παρισιού, για λίγες ώρες έγινε επίσκεψη και στον Πύργο του Άϊφελ. Οι επισκέψεις αυτές αποτέλεσαν και ένα φόρο τιμής στο έτος 2018 το οποίο έχει ανακηρυχτεί ευρωπαϊκό έτος πολιτιστικής κληρονομιάς!!!

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης προσφέρουν πολύτιμες εκπαιδευτικές εμπειρίες, ανοίγουν ορίζοντες και προωθούν την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στο έργο του δασκάλου στις καθημερινές εκπαιδευτικές δράσεις.

Tρίτη 12 Μαρτίου 2019

 

Διάχυση σεμιναρίου Βαρκελώνης στη σχολική κοινότητα (ii)

Γιορτή Χριστουγέννων και ευκαιρία να αναλογιστούμε τη μεγάλη αγάπη του Κυρίου προς εμάς. Ευκαιρία και για εμάς να αποδείξουμε στην πράξη την αγάπη μας για τους άλλους.
Το Β’2 παρουσίασε στη σχολική κοινότητα το θεατρικό έργο “Το πριγκιπόπουλο που έγινε προσφυγάκι” τονίζοντας τα παντοτινά μηνύματα της προσφοράς, της ανιδιοτέλειας, της αποδοχής, της αγάπης προς όλους. Η εικόνα που χρησιμοποιήθηκε στην πρόσκληση της γιορτής είναι φωτογραφία από τον ναό της Sagrada Familia της Βαρκελώνης (πόλης που πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο του erasmus+) και αναπαριστά τη Γέννηση του Κυρίου μας.

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019

 

Διάχυση σεμιναρίου Βαρκελώνης στη μαθητική κοινότητα (ii)

 

Τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018 στο Β’2 γράφουμε στο τετράδιο παραγωγής γραπτού λόγου για το ξεκίνημα του προγράμματος Erasmus στο σχολείο μας.

Ανοίγοντας φτερά…

Όταν τελείωσε ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος, οι πόλεις της Ευρώπης ήταν κατεστραμμένες. Τα σπίτια ήταν ερειπωμένα. Δεν υπήρχαν σχολεία ούτε νοσοκομεία και οι άνθρωποι δυστυχούσαν.

 

Όλες οι πλευρές κατάλαβαν ότι δεν πρέπει ποτέ να ξαναγίνει πόλεμος και γι αυτό πήραν μια απόφαση: Να ενωθούν όλες οι χώρες της Ευρώπης και να συνεργάζονται στην οικονομία, στο εμπόριο, στα πανεπιστήμια, στα σχολεία κλπ σαν να μην υπάρχουν σύνορα, σαν να αποτελούν μία χώρα με το όνομα Ενωμένη Ευρώπη.

Tετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

 

Διάχυση κινητικότητας Βαρκελώνης στην εκπαιδευτική κοινότητα

Διάχυση πρακτικών και εμπειριών από κινητικότητα Βαρκελώνης προς την εκπαιδευτική κοινότητα 46 ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών

Την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019 στο Σχολείο μας υλοποιήθηκαν δραστηριότητες διάχυσης εμπειριών και χρήσιμων πρακτικών που αποκτήθηκαν από την 1η κινητικότητα στην Βαρκελώνη.

Σε όλο τον σύλλογο Διδασκόντων προβλήθηκαν παρουσιάσεις και βίντεο σχετικά με δραστηριότητες και χρήσιμες εμπειρίες από το σεμινάριο που υλοποιήθηκε στην Βαρκελώνη (5 Νοεμβρίου – 9 Νοεμβρίου 2018).

Το θέμα του σεμιναρίου ήταν :

ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ, ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στην παρουσίαση τονίστηκε η κατάσταση που επικρατεί στην πατρίδα μας και στην ΕΕ γενικότερα μετά την εισροή μεταναστών και προσφύγων τα τελευταία χρόνια. Η ετοιμότητα και η αντιμετώπιση των νέων δεδομένων στην κοινωνία μας ήταν το κεντρικό θέμα της παρουσίασης. Παρουσιάστηκαν επίσης οι βασικοί άξονες του σεμιναρίου που παρακολούθησε ομάδα του Συλλόγου Διδασκόντων στην Βαρκελώνη και οι οποίοι είναι:

  • Κατανόηση της έννοιας της πολιτιστικής συνείδησης και του τρόπου αντιμετώπισης των πολιτισμικών διαφορών
  • Σε βάθος γνώση των βέλτιστων πρακτικών και πολιτικών στο σχολείο για την ένταξη των μειονοτήτων, των μεταναστών και των προσφύγων
  • Κατανόηση της ανάγκης για οργανωτικές προσαρμογές στο σχολικό περιβάλλον
  • Πώς να αναπτύξετε και να εφαρμόσετε πολιτικές απο-συσσώρευσης στο σχολείο
  • Κατανοήστε τη σημασία της απόκτησης εθνικής γλώσσας για μετανάστες και πρόσφυγες
  • Επισκόπηση των βέλτιστων πρακτικών που σχετίζονται με τη συμπληρωματική εκπαίδευση στις κοινότητες των μεταναστών

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 20-12-2023

Το budjet για το Erasmus+ projectμε κωδικό : 2022-1-EL01-KA122-SCH-000072929

 

budjet

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Erasmus+ projectαπό το ΙΚΥ για το 2022
Assessment 2022 1 EL01 KA122 SCH 000072929 page 0001
Assessment 2022 1 EL01 KA122 SCH 000072929 page 0002Assessment 2022 1 EL01 KA122 SCH 000072929 page 0003