ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

Μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές/μαθήτριες του σχολείου μας κατά την επίσκεψή τους στη Βουλή των Ελλήνων και στο Πολεμικό Μουσείο.

Κατά την επίσκεψη στη Βουλή, οι μαθητές παρακολούθησαν συνεδρίαση από τα θεωρεία της αίθουσας της Ολομέλειας, γνωρίζοντας από κοντά τον τρόπο λειτουργίας του ελληνικού κοινοβουλίου και τη σημασία των δημοκρατικών θεσμών. Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για ουσιαστική επαφή με τη δημοκρατική διαδικασία και την πολιτική ζωή της χώρας μας.

Ιδιαίτερη χαρά και τιμή αποτέλεσε το θερμό καλωσόρισμα των μαθητών μας από τους βουλευτές του Νομού Λάρισας κ Καπετάνο, κ Κέλλα και κ Χαρακόπουλο, οι οποίοι συνομίλησαν μαζί τους, ενισχύοντας το ενδιαφέρον των παιδιών για τη συμμετοχή στα κοινά και τον ενεργό ρόλο του πολίτη.

Στη συνέχεια, η επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να γνωρίσουν σημαντικές πτυχές της ελληνικής ιστορίας μέσα από εκθέματα, ιστορικά τεκμήρια και αφηγήσεις που ανέδειξαν σημαντικές στιγμές του παρελθόντος.

Ήταν μια  εκπαιδευτική δράση που συνδύασε τη γνώση, την ιστορική μνήμη και τη βιωματική μάθηση. Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την άρτια διοργάνωση.

Ψηφιακό υλικό με φωτογραφίες από διαδικτυακές πλατφόρμες:

https://www.onlarissa.gr/2026/06/11/mia-episkepsi-me-idiaitero-symvolismo-gia-ton-kapetano-kai-to-44o-dimotiko-scholeio-larisas-stin-vouli/

https://www.facebook.com/100058213294044/posts/1376583560958741/

https://www.facebook.com/photo?fbid=2945917189096852&set=pcb.2945922619096309

Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ

Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 το σχολείο μας συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Κυκλική Οικονομία & Μέλλον χωρίς Απόβλητα” με περιβαλλοντικές δράσεις ανακύκλωσης καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς και βραβεύτηκε για τη συλλογή μπαταριών από την εταιρεία ΑΦΗΣ με την δωρεά ενός πολυμηχανήματος για το σχολείο μας.

Η σχολική μας κοινότητα εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς την μη κερδοσκοπική οργάνωση ΑΦΗΣ για την πολύτιμη δωρεά της στο σχολείο μας.

Η προσφορά αυτή αποτελεί για εμάς ιδιαίτερη τιμή και ουσιαστική ενίσχυση του εκπαιδευτικού μας έργου, καθώς και αναγνώριση των περιβαλλοντικών δράσεων και πρωτοβουλιών που υλοποιήσαμε με συνέπεια και ενθουσιασμό κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Η στήριξή σας μάς δίνει δύναμη να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε στους μαθητές μας την περιβαλλοντική συνείδηση, τη συνεργασία και την ενεργή συμμετοχή σε δράσεις που προάγουν τη βιωσιμότητα και τον σεβασμό προς το περιβάλλον.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη, την υποστήριξη και τη συμβολή σας στη δημιουργία ενός καλύτερου σχολικού περιβάλλοντος για τα παιδιά μας.

Περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση βράβευσης:

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ

Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

‘ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ’ από το Ε1

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ε1 ταξίδεψαν μέσα από σελίδες γεμάτες φαντασία, γνώση και περιπέτεια, διαβάζοντας αγαπημένα βιβλία. Για να τιμήσουν αυτό το όμορφο αναγνωστικό ταξίδι, τα παιδιά και ο εκπαιδευτικός τους κ Τσακνάκης Γεώργιος δημιουργήσαν ένα γιγάντιο βιβλίο, εμπνευσμένο από τα βιβλία που διάβασαν μέσα στη χρονιά! Στις σελίδες του αποτυπώνονται σκέψεις, εντυπώσεις, ζωγραφιές και δημιουργικές παρουσιάσεις των αγαπημένων τους ιστοριών.

Μια ξεχωριστή δημιουργία που αποδεικνύει πως κάθε βιβλίο ανοίγει έναν νέο κόσμο και κάθε αναγνώστης γράφει τη δική του μικρή ιστορία αγάπης για το διάβασμα!

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τον εκπαιδευτικό μας για τη συμμετοχή, τη φαντασία και τον ενθουσιασμό τους!

Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Με ιδιαίτερη συγκίνηση, χαμόγελα αλλά και έντονη συναισθηματική φόρτιση πραγματοποιήθηκε σήμερα η αποχαιρετιστήρια γιορτή της ΣΤ΄ τάξης, σηματοδοτώντας το τέλος μιας ξεχωριστής διαδρομής στο Δημοτικό και την αρχή ενός νέου κεφαλαίου για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας στο Γυμνάσιο.

Η εκδήλωση ήταν γεμάτη όμορφες στιγμές, αναμνήσεις, τραγούδια, χορούς και λόγια καρδιάς από δασκάλους που συγκίνησαν μικρούς και μεγάλους. Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με δημιουργικότητα και χιούμορ μοιράστηκαν στιγμές από τα χρόνια που πέρασαν μαζί και θυμήθηκαν εμπειρίες. Αποχαιρετούμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας με περηφάνια και αγάπη, ευχόμενοι να συνεχίσουν το ταξίδι της γνώσης με αυτοπεποίθηση, όνειρα και δύναμη. Το σχολείο μας θα αποτελεί πάντα ένα κομμάτι των αναμνήσεών τους και μια ανοιχτή αγκαλιά. Καλή πρόοδο στη νέα σας αρχή!

Θα θέλαμε να συγχαρούμε επίσης τους εκπαιδευτικούς της Στ’ τάξης για την επιμέλεια της γιορτής, Πίκλα Ιωάννη και Φυτιλή Χριστίνα, τη μουσικό μας Νεβράντζα Κων/να, τη θεατρολόγο Μάνδαλου Αποστολία και τον εκπαιδευτικό Μέκρα Γιώργο για την επιμέλεια του ήχου. Μπράβο σε όλους!!!

Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

ΠΑΡΤΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

854bfa4a 054c 4c86 9186 3216697cf9e8

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 44ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας προσκαλεί ολόκληρη τη σχολική κοινότητα στο πάρτυ που θα πραγματοποιήσει την Τρίτη 9 Ιουνίου στις 19:00 στο προαύλιο του σχολείου. Ελάτε να αποχαιρετήσουμε όλοι μαζί μια όμορφη σχολική χρονιά γεμάτη γνώσεις, εμπειρίες και χαμόγελα, με μουσική, παιχνίδια, χορό και πολλές εκπλήξεις για μικρούς και μεγάλους!

Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930