…βρισκόταν ο κάθε ζωγράφος ώστε να μπορεί να ζωγραφίσει το τραπέζι όπως το βλέπουμε κι εμείς κοιτάζοντας τους πίνακες; 
Ας κάνουμε μια μικρή διερεύνηση διαλέγοντας ο καθένας τη δική του θέση φωτογραφίζοντας το αυτοσχέδιο τραπέζι της τάξης μας. Μπορούμε να αναγνωρίσουμε από τις φωτογραφίες ο καθένας τη δική του; 
Ανακαλύψαμε πως μπορείς ακόμα να φωτογραφίσεις ή να ζωγραφίσεις τον ουρανό, ίσως… ξαπλωμένος στην αυλή σου, ίσως απλά κοιτάζοντας ψηλά… Τα πράγματα τότε θα ήταν κάπως έτσι:





















Πρόσφατα σχόλια