Ξεκινώντας να μιλάμε για τα ζώα των πάγων, τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν για τη ζωή και τους κινδύνους που διατρέχουν γεγονός που τα οδήγησε στο να αναλάβουν δράση.
Μέσα από το διαδίκτυο ψάξαμε και βρήκαμε πληροφορίες για το ποια είναι τα ζώα που ζουν στους πόλους και για τη ζωή τους. Με τη χρήση του Google Earth μεταφερθήκαμε στις περιοχές που ζουν
![42500e15 9beb 4796 9ff4 058cc49a00d8](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/42500e15-9beb-4796-9ff4-058cc49a00d8-225x300.jpg)
![ddee9e44 fc78 41d9 a1cb fc708a6b620c](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/ddee9e44-fc78-41d9-a1cb-fc708a6b620c-225x300.jpg)
![b149e79a c8b4 4a51 9398 64d27b4dcd53](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/b149e79a-c8b4-4a51-9398-64d27b4dcd53-300x225.jpg)
Ταΐσαμε τον πεινασμένο πιγκουίνο με τη βοήθεια των αριθμών και παίξαμε με τη beebot μας
![c403351f fa62 46ff 9cc7 2976fee4681b](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/c403351f-fa62-46ff-9cc7-2976fee4681b-300x225.jpg)
![d16b5a9a fb64 47af 8088 ad3d9e84141c](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/d16b5a9a-fb64-47af-8088-ad3d9e84141c-300x225.jpg)
Ζωγραφίσαμε ελεύθερα τα δικά μας πιγκουινάκια
![909c7c5b c21a 46ee b778 a6395a3fbaf8](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/909c7c5b-c21a-46ee-b778-a6395a3fbaf8-225x300.jpg)
![c5cd0845 dafc 45ca aafc 86f160fecfcf](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/c5cd0845-dafc-45ca-aafc-86f160fecfcf-300x225.jpg)
Όμως, το περισσότερο ενδιαφέρον μας, κέρδισε η βοήθεια που μας ζήτησε μια πολική αρκούδα, η οποία μας κάλεσε να ψάξουμε και να μάθουμε από τι και από ποιους κινδυνεύουν εκείνη και οι φίλοι της. Τα παιδιά αμέσως άρχισαν να εκφράζουν τις απόψεις τους και τις ιδέες για το τι μπορούμε να κάνουμε. Η έρευνα μάς οδήγησε στην κλιματική αλλαγή και στο λιώσιμο των πάγων, καθώς και στη συμβολή του ανθρώπου σε αυτή την επικίνδυνη κατάσταση.
Μέσα από πείραμα συνειδητοποιήσαμε την κρισιμότητα της κατάστασης σε περίπτωση που λιώσουν οι πάγοι
![875de8ea a7f6 4fc1 8d04 377a1e9a1ba1](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/875de8ea-a7f6-4fc1-8d04-377a1e9a1ba1-225x300.jpg)
![e873db30 8d63 44a4 aa63 81fe87b866d9](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/e873db30-8d63-44a4-aa63-81fe87b866d9-225x300.jpg)
Και τέλος, τα παιδιά αποτύπωσαν το μήνυμα και τις προτάσεις τους για το θέμα και το φώναξαν δυνατά με την ελπίδα, η δύναμη που κρατούν στα χέρια τους να αλλάξουν τον κόσμο, να γίνει πραγματικότητα
![81ffc7ab e03d 4d4d 9ad0 e86e1b18efe5](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/81ffc7ab-e03d-4d4d-9ad0-e86e1b18efe5-300x169.jpg)
![47b3c4cf fb29 4849 8b56 b561a27728cb](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/47b3c4cf-fb29-4849-8b56-b561a27728cb-e1739738510416-300x221.jpg)
![cc9b0506 f38f 4469 90b1 1f66696fa5d0](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/cc9b0506-f38f-4469-90b1-1f66696fa5d0-300x225.jpg)
![d8e2b0da 5961 4f11 81a7 158d384e78e1](https://blogs.sch.gr/42nipirakl/files/2025/02/d8e2b0da-5961-4f11-81a7-158d384e78e1-169x300.jpg)