Το δάσος αγαπώ και για να το σώσω κάνω ό,τι μπορώ…
Οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης, στις 15 Νοεμβρίου, στα πλαίσια των Εργαστηριών Δεξιοτήτων, συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα της Δημιουργικής πόρτας: “Σώστε το δάσος”.
Γνώρισαν το δάσος από μια άλλη οπτική, αντιλήφθηκαν τη ζωντάνια και αναπνοή που δίνει στον πλανήτη μας, την ασφάλεια και ομορφιά που μας χαρίζει απλόχερα. Έμαθαν πώς να προστατεύουν το δάσος και να συμβάλλουν στην ανάπτυξή του.
Στο τέλος του προγράμματος οι μαθητές/τριες έκαναν μια ατομική κατασκευή με atlacol, γκοφρέ και σύνθεση κολάζ με φυσικά υλικά.































