Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για Σχολικούς Τροχονόμους, σχολικού έτους 2023-2024
Μπορείτε να δείτε σχετικές πληροφορίες, πατώντας εδώ.
Μπορείτε να δείτε σχετικές πληροφορίες, πατώντας εδώ.
Οι μαθητές της Στ’ τάξης συμμετείχαν στην έκθεση ζωγραφικής που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου, κατά τη διάρκεια της γιορτής αποφοίτησής τους παρουσιάζοντας ζωγραφικά έργα που δημιουργήσανε μέσα από τη συμμετοχή στο ταξίδι της τέχνης στην ώρα του μαθήματος των Εικαστικών καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2022-2023.
Μελέτησαν καλλιτέχνες ζωγραφικής όπως τους Νικόλαο Λύτρα, Γεώργιο Ιακωβίδη, Βαν Γκογκ, Ρενέ Μαγκρίτ, Πάμπλο Πικάσο, Πωλ Κλέε, Λεονάρντο Ντα Βίντσι, Κλωντ Μονέ, Γιαγιόι Κουσάμα, Ντέιβιντ Χόκνεϊ και κινήματα και δημιουργήσανε τα δικά τους έργα εμπνεόμενοι από αυτά.
Οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από την ομάδα της Δημιουργικής Πόρτας «Το μαγευτικό διάστημα ένα βήμα πιο κοντά».
Τα παιδιά κατά την προσέλευσή τους παρέλαβαν τη διαστημική τους ταυτότητα και επιβιβάστηκαν στο διαστημόπλοιο της ομάδας τους. Μέσα από οπτικοακουστικό υλικό στο πρώτο μέρος του προγράμματος τα παιδιά παρακολούθησαν εικόνες από το μαγευτικό διάστημα. Ένας μικρός εξωγήινος φίλος έκανε την εμφάνισή του και ακούραστα ξενάγησε τα παιδιά δείχνοντάς τους από πόσο μακριά έχει έρθει. Στη συνέχεια τα παιδιά έφτιαξαν μια υπέροχη κατασκευή (μακέτα/παιχνίδι) στην οποία μπορούν να ταξιδέψουν τον μικρό τους εξωγήινο από πλανήτη σε πλανήτη όσες φορές το επιθυμούν.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης παρακολούθησαν στο χώρο του σχολείου τη θεατρική παράσταση “Το δέντρο που έδινε”. Στη συνέχεια χωρίστηκαν σε ομάδες, συνεργάστηκαν και δραματοποίησαν το έργο.
Όλοι οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πραγματοποίηση των δράσεων και διασκέδασαν πολύ.
Οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης για την κατανόηση της δύναμης της ομάδας και στα πλαίσια του σχεδίου δράσης του σχολείου “Μαζί μπορούμε καλύτερα!” συγκεντρώνουν είδη διατροφής σε συνεννόηση με αρμόδιους φορείς. Δουλεύουν ομαδικά, συνεργάζονται και πραγματοποιούν παρασκευές ψωμιού, μουστοκούλουρα, λαζαράκια.
Όλοι οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πραγματοποίηση των δράσεων, ανέπτυξαν συναισθήματα προσφοράς και διασκέδασαν πολύ.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης πραγματοποίησαν δράσεις σχετικά με την Ανακύκλωση στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του Σχεδίου Δράσης “Μαζί μπορούμε καλύτερα!”
Οι μαθητές/τριες:
Όλοι οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πραγματοποίηση των δράσεων και ένιωσαν ικανοποίηση μέσα από τη συμμετοχή τους σ’ αυτές. Αντιλήφθηκαν τη δύναμη της ομάδας και βελτίωσαν τις μεταξύ τους σχέσεις.
Στα πλαίσια του εορτασμού της ημέρας της Γαλλοφωνίας στις 20 Μαρτίου, οι μαθητές του τμήματος Γαλλικών της Στ’ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να μάθουν ότι 500 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο γιορτάζουν τους δεσμούς τους με τη γαλλική γλώσσα και τον γαλλικό πολιτισμό.
Συγκεντρώνοντας λοιπόν βασικές πληροφορίες, γνώρισαν τις χώρες αυτές όπου μιλάνε γαλλικά ως μητρική ή επίσημη γλώσσα κάνοντας το γύρο του κόσμου μέσα από το διαδραστικό χάρτη που δημιούργησαν με τη βοήθεια της δασκάλας των Γαλλικών κας. Χριστίνας Μπουραζάνα. Πατήστε εδώ για να ξεκινήσει το ταξίδι και…
Bon voyage!
Έπειτα από τους ισχυρούς σεισμούς που έπληξαν τη νοτιοανατολική Τουρκία και τη βόρεια Συρία, γίνονται προσπάθειες συλλογής ειδών πρώτης ανάγκης για τους σεισμόπληκτους.
Η συγκέντρωση των ειδών αφορά: τρόφιμα μακράς διαρκείας, κουβέρτες, γάλα σε σκόνη, πάνες ενηλίκων/μωρών, σερβιέτες, απορρυπαντικά ρούχων, ορούς, γάζες, επιδέσμους και είδη ατομικής υγιεινής.
Όσες οικογένειες μαθητ(ρι)ών μας επιθυμούν, μπορούν να εισφέρουν. Τα είδη συγκεντρώνονται στο σχολείο μας.