Χριστουγεννιάτικη γιορτή
Την Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου οι μαθητές της Β’ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν την χριστουγεννιάτικη γιορτή στην αίθουσα του γυμναστηρίου του σχολείου μας παρουσία όλων των μαθητών του σχολείου, γονέων και κηδεμόνων καθώς και της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης νομού Λάρισας κας Καραγιώργου Αικατερίνης και της υπεύθυνης εκπαιδευτικών θεμάτων κας Αποστολάκη Μαρίας.
Παρουσιάστηκε από τους μαθητές του Β1 τμήματος το θεατρικό: «Οι καλικάντζαροι στο σπίτι του Αη-Βασίλη» και από τους μαθητές του Β2 τμήματος το θεατρικό: «Φον Κουραμπιές εναντίον κόμη Μελομακαρόνη».
Υπεύθυνοι γιορτής:
Μάνδαλου Αποστολία – θεατρολόγος
Χαμπάκη Τάνια – εικαστικός
Δημητριάδου Άννα – μουσικός
Τσιρώνη Τριανταφυλλιά – δασκάλα Β1
Πετρίδου Δημητρία – δασκάλα Β2








































