Είναι ικανοποιητικό το περιεχόμενο της παρεχόμενης γνώσης σε μια εποχή που τα πάντα αλλάζουν με μεγάλη ταχύτητα;
Είναι το σχολείο ένας συντηρητικός θεσμός που δεν δέχεται εύκολα την αλλαγή ή μπορεί και να είναι ευέλικτος, αν πρέπει, για να προσαρμόζεται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες;
Και τι είδους οφείλει να είναι αυτή η προσαρμοστικότητα; Μπορεί επίσης να εξασφαλίσει άμβλυνση των ανισοτήτων στην πρόσβαση της γνώσης;
Διανοούμενοι και ειδικοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό μάς ξεναγούν στο σχολείο του αύριο, όπως ελπίζουν ή φαντάζονται ότι θα μπορούσε να εξελιχθεί.
Θα μπορούσε κανείς να φανταστεί νέα γνωστικά αντικείμενα στα οποία σήμερα δίνεται ελάχιστος ή καθόλου χώρος; Τι προσδοκά και τι προβλέπει ότι θα συμβεί η εκπαιδευτική κοινότητα;
Πηγή: sgt.gr