ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Στολίδι μπάλα.
Η φάτνη.
Ομαδική εργασία.
Γεωμετρικά δεντράκια με τεχνική (χαρτοταινία).

Ζωγραφική από αναπαραγωγή χριστουγεννιάτικης κάρτας.

Η φάτνη.
Ομαδική εργασία.
Φιλαναγνωσία.

Παιχνίδι μνήμης – Γλώσσα-λέξεις.

Η γέννηση- η φάτνη.
Ομαδική εργασία και κάρτες.
Μαθηματικό παιχνίδι με δεντράκια και στολίδια.Τοποθέτηση όσο λέει ο αριθμός.
Λέξεις – ταύτιση.


Αγγελάκια.
Ομαδική εργασία.
Χρωμοσελίδες.









































































Φιλαναγνωσία.























Ζωγραφίσαμε και τη διαδικασία του στολισμού για να μείνει ανεξίτηλο ενθύμιο μνήμης.




Φτιάξαμε μαθαίνοντας παράλληλα για το χειμώνα το δικό μας χιονάνθρωπο με πινέλα και τέμπερες.




Ο νέος μήνας, ο Δεκέμβριος , οι μήνες του χειμώνα και η θέση του μέσα στις εποχές του χρόνου. Το τρενάκι του χρόνου και δραστηριότητες γλώσσας.







Ποίημα για το Χειμώνα , δραματοποίηση και αποτύπωση με ζωγραφική.








Δραστηριότητες γλώσσας με γιορτινές λεξούλες.

















Παιχνίδι Αγγλικών σε συνδυασμό αριθμών και χριστουγεννιάτικων εικόνων.















Ακούσαμε το “Δέντρο” της Ε.Αρβανιτάκη και κατασκευάσαμε σε ομαδική εργασία την εικόνα που μα άρεσε περισσότερο από το τραγούδι.













































ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΕ ΟΜΟΚΕΝΤΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΚΑΝΤΙΣΚΙ!






ΤΟ ΛΙΒΑΔΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΝΤΙΣΚΙ.
ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΚΑΝΤΙΣΚΙ.

Ο ΚΥΚΛΟΣ-ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΣΧΕΔΙΑ ΜΕ ΚΥΚΛΟΥΣ (ΣΠΙΤΑΚΙΑ,ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΚΛΠ)












Λίγα γαρύφαλλα για τους φοιτητές του Πολυτεχνείου.
















Γλώσσα , λεξικό.Πολυτεχνείο.
Ψωμί,Παιδεία,Ελευθερία!Συνθήματα του Πολυτεχνείου.
Διαβάσαμε την Ντενεκεδούπολη παίζοντας παράλληλα κουκλοθέατρο με τους και φτιάξαμε μάσκες με τους ήρωές της.

Τραγουδήσαμε πολλά τραγούδια της εποχής και κυρίως του Μίκη Θεοδωράκη για να τιμήσουμε το έργο του προσφάτως εκλιπόντως μεγάλου μουσικοσυνθέτη.


















Ασχοληθήκαμε με τα σήματα συνδυυαστικά με τα σχήματα ,ταυτίζοντας.Μαθηματικά




Αντίστοιχο φύλλο εργασίας-εμπέδωσης.
Συνεχίσαμε με τα σχήματα ενώνοντας το τάγκραμ και το Στομάχιον του Αρχιμήδη.





Ασχοληθήκαμε με έννοιες και μεταφορικά μέσα στα Αγγλικά.
Το φανάρι.

Δημιουργήσαμε τη γωνιά του εργαστηρίου δεξιοτήτων Οδικής ασφάλειας.




