ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία/STEAM/STEM. ΜΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ!
Περάσαμε στον 4ο Θεματικό κύκλο των εργαστηριων δεξιοτήτων με θέμα την αιολική ενέργεια και ξεκινήσαμε γνωρίζοντας τις μορφές ενέργειας.Έπειτα μάθαμε για τον νερόμυλο και τον τρόπο λειτουργίας του μέσα απο διάφορες δραστηριότητες και πειράματα. Στη συνέχεια γνωρίσαμε τον ανεμόμυλο ,κατασκευάσαμε μακέτα και τα παιδιά με ενθουσιασμό ζωγράφισαν με αναπαραγωγή απο τον πίνακα ζωγραφικής της Σ.Λασκαρίδου τον “Ανεμόμυλο στη Μύκονο” με καθοδήγηση ελεύθερα και νερομπογιές.Κατασκευάσαμε και ” φουρφουράκια “! Συνεχίζεται…
ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ.
ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
ΤΟ ΠΑΣΧΑ
Με την αναμονή της έλευσης του Πάσχα ασχοληθήκαμε με τη μεγαλύτερη εορτή της Ορθοδοξίας ,μιλώντας για την ιστορία του Πάσχα,τα θαύματα του Χριστού, ήθη και έθιμα του Πάσχα , διαβάσαμε σχετικά βιβλία, παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο, μάθαμε πασχαλιάτικες λεξούλες, κάναμε μαθηματικά ,κατασκευές και άλλες δραστηριότητες σχετικές με το θέμα. Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ.
Συβεχίζοντας το εργαστήριο δεξιοτήτων σχετικά με το δικαίωμα στη μάθηση, διαβάσαμε σχετικά βιβλία για τα δικαιώματα και ομάδες ατόμων με αναπηρίες, εστιάσαμε στν ευαισθητοποίηση-ενσυναίσθηση με ψυχοκινητικά παιχνίδια (πχ τυφλόμυγα, αναγνώριση αντικειμένων με κλειστά μάτια, βάδιση με μπαστουνάκι και εμπόδια με κλειστά μάτια) , γνωρίσαμε τους τρόπους που διαθέτουν τα άτομα με αναπηρία ώστε να ανταπεξέρχονται στις καθημερινές ρουτίνες και προκλήσεις ,τους τρόπους επικοινωνίας τους (νοηματική, Braille),είδαμε σχετικά βίντεο τα οποία επεξεργαστήκαμε, και στοχαστήκαμε πάνω στο θέμα ώστε να στο μέλλον να μπορούμε να ανταποκριθούμε με τον πιο κατάλληλο τρόπο απέναντι στους ανθρώπους που δεν διαφέρουν από εμάς αλλά είναι ίδιοι με εμάς.
Παρακάτω εν δεικτικές φωτογραφίες.
25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821.
Με αφορμή τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου 1821, πραγματοποιήσαμε διάφορες δραστηριότητες ,γνωρίσαμε την ιστορία μας,τους εθνικούς μας ήρωες ,τα σύμβολα της πατρίδας μας,μιλήσαμε για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου,κάναμε χειροτεχνίες,γιορτάσαμε ενδοσχολικά ,παίξαμε το κρυφό σχολειό και κάναμε παρέλαση. Παρακάτω ενδεικτικές φωτογραφίες.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ.3ος θεματικός κύκλος: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ. Θέμα :ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.<>.
Με αφορμή το εργαστήριο δεξιοτήτων που αφορά στα δικαιώματα στη μάθηση, μιλήσαμε και αναλύσαμε τα νομοθετημένα με τη Σύμβαση του ΟΗΕ δικαιώματα των παιδιών, είδαμε εικόνες και εστιάσαμε στην ευαισθητοποίηση και την ενσυναίσθηση των παιδιών που δεν διαθέτουν τα ίδια μέσα με εμάς, των παιδιών που εργάζονται ή που δεν έχουν στέγη,μιλήσαμε για τα παιδιά που βρίσκονται σε χώρα όπου υπάρχει πόλεμος διότι με τα γεγονότα που συμβαίνουν στην Ουκρανία με τον πόλεμο με τη Ρωσία τα παιδιά αναφέρθηκαν και είχαν ερωτήσεις και σχεδιάσαμε διάφορες σχετικές δραστηριότητες όπως κατασκευή αφίσας ,βιβλία που αφορούν την ειρήνη και τα δικαιώματα, ψυχοκινητικές δραστηριότητες για ενσυναίσθηση,ο αριθμός 8 στηριζόμενοι στο παραμύθι “Δώσε την αγάπη όπως δίνεις ένα μήλο,έτσι απλά” και άλλες. Επίσης ασχοληθήκαμε με δραστηριότητες σχετικές με το μήνα Μάρτιο και τις παροιμίες του.Ενδεικτικές φωτογραφίες κάποιων δραστηριοτήτων παρακάτω.
ΜΑΡΤΙΟΣ,ΕΠΟΧΕΣ,ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ,ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.
Με την έλευση του νέου μήνα φορέσαμε τα Μαρτάκια μας , φτιάξαμε κούκλες του Μάρτη με απεικόνιση της παροιμίας “Μάρτης είναι νάζια κάνει,πότε κλαίει ,πότε γελάει” και κούκλες με τις γυναίκες του Μάρτη ( ιστορία λαϊκής παράδοσης) , μιλήσαμε για τους μήνες της Άνοιξης και επεξεργαστήκαμε το θέμα της Καθαράς Δευτέρας και της Σαρακοστής.




































































































































































































































































































































































































































































































































































































