Εισαγωγή στο θέμα μας με τα μεταφορικά μέσα,ταξινομώντας σε μεταφορικά μέσα της ξηράς,της θάλασσας και του αέρα.
Εξερευνήσαμε τα σήματα που βρίσκονται στη γειτονιά του νηπιαγωγείου μας,τα φωτογραφήσαμε,μιλήσαμε γι αυτά και διαβάσαμε το παραμύθι “Ο κύριος ΚΟΚ”.
ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΟΚ , ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΣΕ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΑΜΑΞΑΚΙΑ!
ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑΣΧΕΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ – ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ( ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΒΡΗΚΑΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΕΚΤΥΠΩΣΑΝ,ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ,ΕΒΓΑΛΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ.
ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ . ΣΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗ ΣΤΑΜΑΤΩ,ΣΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΡΟΧΩΡΩ!
ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ,ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΤΗΡΩ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΙΞΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ! ΤΑΥΤΙΣΗ , ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ ,ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΧΗΜΑ.
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΑ.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ. ΑΦΗΓΗΣΗ, ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΣΕ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΒΙΒΛΙΟ “ΤΙ ΜΠΕΛΑΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ,ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ!”