STEM Discovery Week 2024

SDC24 visual

Ως Scientix Ambassador από το 2020, η ενθάρρυνση και υποστήριξη συμμετοχής σχολικών μονάδων παιδαγωγικής και επιστημονικής ευθύνης σε συλλογικές δράσεις STEM είναι ιδιαίτερα πολύτιμη. Μην διστάσετε λοιπόν  να συμμετέχετε και αυτή τη σχολική χρονιά στη δράση STEM Discovery Campaign 

Θα ακολουθήσουν επιμορφωτικά σεμινάρια για τη διαδικασία συμμετοχής στη δράση και όχι μόνο!

Join the 2024 STEM Discovery Campaign

Join the 2024 STEM Discovery Campaign, a joint international initiative organised by Scientix and the Life Terra project that invites educators, projects, organisations, libraries, schools, universities, youth clubs and all the interested stakeholders across Europe and the world to celebrate careers and studies in the fields of Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM).

We invite everyone to get involved in the 2024 STEM Discovery Campaign by organizing, conducting and taking part in various STEM activities and featuring them on the STEM Discovery Campaign map, becoming partners and participating in our competitions as well as other online events!

 

Add your STEM activity on the Map!

Have you organized a STEM activity since May 2023? Include it on the map! Sign in to your (free) Scientix account and put your activity on a world map.

 

You want to participate?

Have you organised, conducted and/or participated in STEM activities since May 2023? Are you interested in showcasing any projects or efforts that promote STEM education? Are you a teacher or an organisation working in STEM? All STEM-related actions can be included on the STEM Discovery Campaign map and help spark learners’ interest in STEM and shape their STEM identities!

 

Are you interested in becoming a partner?

Public and privately funded projects, non-governmental and governmental organizations, universities, libraries, youth clubs, companies and schools active in STEM education are welcome to join the 2024 STEM Discovery Campaign as partners. By committing to the SDC24, the partners agree to:

  • Organise and share information about (online) activities and actions in STEM education as part of the STEM Discovery Campaign.
  • Encourage third parties to support and join the initiative by organising STEM activities (online) or actions of their own and share information about them as part of the STEM Discovery Campaign, in particular by marking these activities on the campaign map.
  • Publish on their web page information in support of the STEM Discovery Campaign, hence facilitating an active exchange of information among projects, organisations and schools.

For more information on the registration steps that potential partners need to follow, please download the guide for partners document and fill in the form. For general information and promotional materials, visit the official page of the 2024 STEM Discovery Campaign on the Scientix portal.

Σχετικά με Παρασκευή - Βιβή Φώτη Σύμβουλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών- ΠΕ60

Ονομάζομαι  Παρασκευή Φώτη και είμαι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Γ΄Αθήνας (τ.Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής) και τ. προϊσταμένη στο 4ο Νηπιαγωγείο Αγίας Βαρβάρας. Έχω σπουδάσει πιάνο και ανώτερα θεωρητικά στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών και έχω ένα Μεταπτυχιακό στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και ένα δεύτερο στη συμπεριληπτική εκπαίδευση και την εκπαιδευτική ρομποτική/STEAM εκπαίδευση. Έχω ένα δεύτερο πτυχίο  από το τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με εξειδίκευση στην Ψυχολογία το 2011 και η  διδακτορική μου διατριβή αφρορά στη Γλώσσα (Αρχαία και Νέα Ελληνική) σε συνδυασμό με τη συμβολή της Μουσικοπαιδαγωγικής και των ΤΠΕ. Το συγγραφικό μου έργο περιλαμβάνει  βιβλία με θεματικές που αφορούν στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, την Παιδική Λογοτεχνία , όπως και την ST(R)EAM προσέγγιση και  Εκπαιδευτική Ρομποτική στο Νηπιαγωγείο. Συγκεκριμένα  αναφέρονται:

“Ετερότητα, Προκατάληψη και Στερεότυπα στη Σχολική Τάξη. Μέθοδοι διαχείρισης από τον Εκπαιδευτικό”  εκδ. Γρηγόρη, 2016
“Κατανοώντας τη Γλώσσα μας, Αρχαία και Νέα Ελληνική μέσα από τον Αίσωπο. Διαφοροποιημένα σχέδια διδασκαλίας” εκδ. Γρηγόρη, 2019
“S.T.R.E.A.M. και Εκπαιδευτική Ρομποτική για παιδιά ηλικίας από 3 έως 8 ετών”  με  Μαρία Ρέλλια, εκδ. Γρηγόρη, 2020
“Ονειρεύομαι να γίνω…μπορώ να γίνω Μηχανικός, Πληροφορικός, Μαθηματικός, Ερευνήτρια” Εκδ. Γρηγόρη, 2021
“Δημιουργώ και Καινοτομώ Διδακτικά Σενάρια ST(R)E(A)M και Εργαστήρια Δεξιοτήτων” με Μαρία Ρέλλια,   Εκδ. Γρηγόρη, 2023
“Συλλογικός τόμος  Διδακτικά σενάρια μέσα από τις Τ.Π.Ε. (εκδ. Γρηγόρη, 2017)” .

Είμαι εξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης από το 2017 στο Διατμηματικό Τμήμα Μεταπτυχιακών Σπουδών :  «Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών  & Βιοιατρικών Προσεγγίσεων» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής κστο Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής  (μαθήματα: Παιδική Λογοτεχνία, Παιδαγωγική της Εικόνας, Ψυχοπαιδαγωγική στην Προσχολική Ηλικία, Εικαστική Έκφραση και Δημιουργικότητα) και έχω έντονο ενδιαφέρον στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας , στην εκπαιδευτική ρομποτική (αξιολογήτρια σε διαγωνισμούς ΕΛΛΑΚ ) και στο STREAM και τη συμβολή τους  στο διδακτικό έργο ως συντονίστρια επιμορφωτών  στα διαδικτυακά προγράμματα του eTwinning και του moodle από το 2014.

Τέλος θα ήθελα να σας παραθέσω και το link του Ιστολογίου μου ως Νηπιαγωγός – Προϊσταμένη του αγαπημένου μου Νηπιαγωγείου, του 4ου Νηπιαγωγείου Αγίας Βαρβάρας !!!!

http://vivifoti.blogspot.com


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: STE(A)M ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ, ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΕΕ ΠΕ60. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.