Χειμωνας
Ερωτηματολόγιο μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικο
Προετοιμασία 1ης επίσκεψης (25 Ιανουαρίου 2024)
Λίγο πριν την επίσκεψη, αποφασίσαμε με τα παιδιά να δημιουργήσουμε δύο αφίσες με τον τίτλο της δράσης, για τις χαρίσουμε στους μαθητές της πρώτης Δημοτικού, ευχαριστώντας τους για την φιλοξενία τους…
Η αφίσα-κατασκευή των νηπίων του πρωινού τμήματος 1:
Η αφίσα-κατασκευή των νηπίων του πρωινού τμήματος 2:
Εννοιολογικός Χάρτης (22 Ιανουαρίου 2024)
Πριν την πραγματοποίηση της 1ης επίσκεψής μας στο Δημοτικό, κρίναμε απαραίτητο να καταγράψουμε τις υπάρχουσες γνώσεις των νηπίων σχετικά με το Δημοτικό σχολείο, αλλά και τις τυχόν απορίες τους, συμπληρώνοντας δύο αντίστοιχους εννοιολογικούς χάρτες.
Επιπλέον, μέσα από τις απορίες των παιδιών, προέκυψαν και τα ερωτήματα που θα υποβάλλαμε στην δασκάλα και τους μαθητές κατά την επίσκεψή μας.
Ερωτηματολόγιο Γονέων (12 Ιανουαρίου 2024)
Μέσα στα πλαίσια της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2023-24, το νηπιαγωγείο μας υλοποιεί σχέδιο δράσης με τίτλο: ‘’Από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό… είμαι έτοιμος/η εγώ!!!’’.
Βασικός σκοπός του σχεδίου δράσης, είναι η υποστήριξη της ομαλής εισόδου των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο και η ανάπτυξη θετικής στάσης απέναντι στην σχολική διαδικασία, μέσα από την συστηματική, συνολική και ολοκληρωμένη προετοιμασία τους.
Τον Δεκέμβριο, πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση των νηπιαγωγών με τις δασκάλες της Α΄ Δημοτικού, με σκοπό των σχεδιασμό και προγραμματισμό των δράσεων που θα υλοποιηθούν στα πλαίσια της δράσης.
Ενημερώθηκαν οι γονείς των νηπίων σχετικά με τον σκοπό και το περιεχόμενο της δράσης και τους δόθηκε προς συμπλήρωση ερωτηματολόγιο, με σκοπό να διερευνήσουμε τις απόψεις και τις τυχόν ανησυχίες τους για την μετάβαση των παιδιών τους στην επόμενη σχολική βαθμίδα.
Για το ερωτηματολόγιο, αντλήσαμε υλικό από την ιστοσελίδα του ΙΕΠ σχετικά με καλές πρακτικές, όσον αφορά στα εργαλεία παρακολούθησης και αξιολόγησης των σχεδίων δράσης.
Διαφορα
Πιγκουινακια
bee bot & Χριστούγεννα
Έγινε χρήση του Kdenline για την εγγραφή βίντεο στο πλαίσιο μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών “ψηφιακές & ήπιες δεξιότητες στην πρώιμη παιδική ηλικία”-Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας. Αφορά στην χρήση της bee bot μελισσούλας σε Χριστουγεννιάτικα αντικείμενα.
Πηνελόπη Χρήστου/προϊσταμένη 3ου νηπιαγωγείου Ξυλοκάστρου
20-1-24
https://drive.google.com/file/d/1gAwCCQ7dIm_pOXj7mSYFI2nGCbU2dK7q/view?usp=drive_link
Μεταφόρτωση συνδέσμου στην google και βλέπεις το βίντεο

Χ





































