Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Στις 30 Ιανουαρίου, κάθε χρόνο, γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών, όπως καθιερώθηκε από το 1100 μ.Χ.. Η γιορτή τους, από το 1842, λέγεται και Γιορτή των Γραμμάτων, μια και οι Τρεις Ιεράρχες ήταν Μεγάλοι Δάσκαλοι αλλά και Πατέρες της Εκκλησίας.
Οι Τρεις Ιεράρχες, o Βασίλειος Ο Μέγας, ο Γρηγόριος ο Θεολόγος και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, είναι ιδιαίτερα σημαντικοί στον χώρο της Χριστιανικής παράδοσης. Προσφέροντας τις σοφές τους σκέψεις και διδαχές, άφησαν εποχή στην ανάπτυξη της Θεολογίας και στη διαμόρφωση της Χριστιανικής διδασκαλίας. Θεωρούνται προστάτες των γραμμάτων και της μάθησης λόγω της εξαιρετικής τους συνεισφοράς στην παιδεία και στην πνευματική ανάπτυξη. Κάθε ένας από αυτούς έχει συμβάλει στη διαμόρφωση της χριστιανικής διδασκαλίας με τα έργα και τις σκέψεις του.
Η γιορτή τους είναι γιορτή της παιδείας και των γραμμάτων, γιορτή των δασκάλων και των μαθητών.
Είναι γιορτή τόσο Σχολική όσο και Χριστιανική.
Στο Νηπιαγωγείο μας, για να τους τιμήσουμε,
μάθαμε τα ονόματά τους, αναφερθήκαμε στη ζωή τους, στην προσφορά τους στα γράμματα, είδαμε εικόνες,φτιάξαμε μια κάρτα και μάθαμε την όμορφη προσευχούλα:
Προσευχή για τους 3 Ιεράρχες
Τα χεράκια μου σταυρώνω,
Τη φωνούλα μου υψώνω
Και σας παρακαλώ θερμά
Ιεράρχες ταπεινά
Εσείς που είστε οι Φωστήρες
Και του κόσμου οι Σωτήρες
Φωτίστε κι εμένα το μικρό
Να είμαι πρώτο στο σχολειό!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ -ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ

Καλωσορίζουμε το Νέο Έτος με την κοπή Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο! Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου Τυρνάβου πρόσφερε 2 υπέροχες βασιλόπιτες ( μία για κάθε τμήμα ) και δύο δωράκια για τους τυχερούς! Ανταλλάξαμε όμορφες ευχές ,απολαύσαμε το νόστιμο κομμάτι μας με την αγωνία σε ποιον θα πέσει το φλουρί!
Οι δύο τυχεροί μας είναι η Αγλαϊα και ο Παναγιώτης στους οποίους δόθηκαν και τα δωράκια!! Πάντα τυχεροί με υγεία!
ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ-ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ

Φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας τη δράση :Βιβλία σε ρόδες. Η βαλίτσα είχε παραμύθια του Έρικ Καρλ
Τα διαβάσαμε , είπαμε ποια μας άρεσαν περισσότερο, τα ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε με τις ζωγραφιές ένα πτυσσόμενο βιβλίο που το στείλαμε με τη Βαλίτσα στο επόμενο νηπιαγωγείο που θα την φιλοξενούσε. Άλλωστε κι εμείς χαρήκαμε με τις εργασίες -δωρο από το προηγούμενο νηπιαγωγείο. Πολύ όμορφη Δράση και αγαπημένη καθώς την είχαμε υλοποιήσει και την προηγούμενη σχολική χρονιά!
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ -Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΙΚΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝ

Πλησιάζει η αγαπημένη γιορτή μεγάλων και μικρών…Τα Χριστούγεννα!
Στολίσαμε την τάξη μας για να δημιουργήσουμε χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!
Βγάλαμε το δέντρο το οποίο φέτος το στολίσαμε με στολίδια οικολογικά, μπάλες που έφτιαξαν τα ίδια τα παιδιά με χαρτί ,χρώματα και φαντασία!! Με μουσική υπόκρουση χριστουγεννιάτικων τραγουδιών στολίσαμε το ιδιαίτερο Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας!!
Και για να μετράμε τις μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα…
Χριστούγεννα χωρίς κουλουράκια δεν γίνονται!! Ευχαριστούμε από καρδιάς τις μανούλες που με μεγάλη χαρά ήρθαν στο νηπιαγωγείο για να μοιραστούν με τα παιδιά τη διαδικασία ετοιμασίας Χριστουγεννιάτικων κουλουριών -μπισκότων
ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ!!! ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΟΛΑ!!!
Κάποια παιχνίδια ,κατασκευές και βιβλία που διαβάσαμε!!
ΞΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΞΩΤΙΚΟΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!
ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ!!
Συμπληρώνουμε με ζωγραφική και κάνουμε τον δικό μας Άι Βασίλη σε καδράκι!!
Οι κάρτες μας !
ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ …..ΝΑΙ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!
Τον καλωσορίσαμε ,συζήτησε με τα παιδιά, άκουσε τις επιθυμίες τους ,του τραγουδήσαμε το τραγούδι για τον ξεχωριστό τάρανδο που οδηγεί το έλκηθρό του -τον Ρουντολφ- και είπαμε ευχές για όλο τον κόσμο πριν μας μοιράσει τα δώρα μας! Ευχαριστούμε Άγιε Βασίλη, Καλή συνέχεια στο ταξίδι σου στα υπόλοιπα παιδιά σε όλη τη γη!!
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ- 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΣ
Αναμένοντας τις Άγιες μέρες των Χριστουγέννων, το σχολείο μας θα συμμετέχει σε μια δράση φιλανθρωπικού σκοπού.
Όλοι μαζί με την προσφορά μας, μπορούμε να στείλουμε το πιο ελπιδοφόρο μήνυμα ζωής. Με το συμβολικό ποσό των 2 ευρώ δίνεται η δυνατότητα σε κάθε παιδί του σχολείου μας, να αποκτήσει το δικό του «Αστέρι της ευχής» και να βοηθήσει ένα παιδί με σοβαρά προβλήματα υγείας να πραγματοποιήσει την ευχή του.(Εννοείται ότι η δράση αυτή έχει προαιρετικό χαρακτήρα).
Ελάτε να υιοθετήσουμε κι εμείς ευχές παιδιών…. να φωτίσουμε τη ζωή τους…
Μαζί θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε την οικογένεια των αστεριών που θα φωτίζει τις ζωές παιδιών που για λίγο σκοτείνιασαν.
14 Δεκεμβρίου… Παγκόσμια Ημέρα Αγάπης, όπως πρέπει να είναι όλες οι μέρες! Αγαπάμε, προσφέρουμε και χαρίζουμε μέσα από την καρδιά μας … γιατί κάθε παιδί αξίζει το χαμόγελο, τη χαρά …την ευτυχία …!Συμμετέχουμε στο Πρόγραμμα “ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ 2024-2025” για να προσφέρουμε στα παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες και καθημερινά αγωνιούν. Τους ευχόμαστε Υγεία και να είναι χαρούμενα κοντά στις οικογένειές τους!!! Ευχαριστούμε τους γονείς του Νηπιαγωγείου μας που με προθυμία μεγάλη, βοήθησαν να είμαστε κι εμείς κοινωνοί στην προσπάθεια του make a wish, ένα παιδί να αγκαλιάσει το όνειρο!!! Καλές γιορτές με υγεία σε όλους!!!
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ
Με χαρά παραλάβαμε το πιστοποιητικό υιοθεσίας νιώθοντας την αξία της αγάπης ,της στήριξης και της προσφοράς!!
ΔΙΚΤΥΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΤΥΡΝΑΒΟΥ -ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ
Στο Αρχοντικό Καράσσου την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2024 και ώρα 6:00 το απόγευμα έγινε παρουσίαση του βιβλίου : “Παλιά παραμύθια από την Θεσσαλία από το ΣΥΛΛΟΓΟ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ με συμμετοχή του Δικτύου Νηπιαγωγείων μέλος του οποίου είναι και το νηπιαγωγείο μας.Συγγραφέας του βιβλίου είναι η κυρία Στέλλα Πετρίκη -Τραγγανίδα ,ενώ την παρουσίαση έκανε η συνάδελφος Ρούλα Κουβέλα, προϊσταμένη του 3ου Νηπιαγωγείου Αμπελώνα -μέλους του Δικτύου- και η ίδια η συγγραφέας.
Κάθε νηπιαγωγείο διάλεξε ένα από τα παραμύθια του βιβλίου,το διάβασε με τα παιδιά του στο σχολείο και έφτιαξε μια ομαδική εργασία με την οποία συμμετείχαμε στην παρυσίαση.
Το σχολείο μας διάλεξε το παραμύθι :ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΠΟΥΛΙΑ .Αξιοσημείωτη είναι η συγκέντρωση των παιδιών στο παραμύθι παρόλο που ,σαν παραδοσιακό παραμύθι, δεν είχε καθόλου εικονογράφηση. Τελικά η φαντασία των παιδιών μπορεί να κάνει την πιο όμορφη και μοναδική εικονογράφηση ενός βιβλίου
Εδώ βλέπουμε τη δουλειά των παιδιών μας για το συγκεκριμένο παραμύθι
Εδώ παραθέτουμε φωτογραφίες από την εκδήλωση.
ΧΕΙΜΩΝΑΣ

ΧΕΙΜΩΝΑΣ
Η ΠΙΟ ΚΡΥΑ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ


Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του Χειμώνα; Πως είναι ο καιρός ; Πως είναι η φύση, τι χρώματα έχει; Πως ντύνονται αυτή την εποχή οι άνθρωποι;
Ας αποτυπώσουμε το Χειμώνα σε ατομική εργασία!!
Παίζω και μαθαίνω!
Μαθαίνουμε το τραγούδι Ααα αρχίζει η παγωνιά
Κρύο ,χιόνι , παγωνιά !!Καιρός ιδανικός για χιονάνθρωπο παιδιά!! Κι αν δε χιόνισε ,δεν πειράζει …εμείς τους φτιάξαμε ανακυκλώνοντας ρολά από χαρτί υγείας ,χρωματιστά χαρτιά και τα χρώματά μας!
ΕΛΙΑ-ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ “Νοέμβρη οργώματα κι ελιές, δεν απολείπουν οι δουλειές”
Μήνας της ελιάς ο Νοέμβρης και κατά που λέει κι ο λαός “Νοέμβρη οργώματα κι ελιές, δεν απολείπουν οι δουλειές”!
Η ελιά στην αυλή του σχολείου μας έδωσε την τέλεια ευκαιρία να προσεγγίσουμε την ενότητα :ΕΛΙΑ
Nα παρατηρήσουμε το δέντρο ,να μαζέψουμε ελιές ,να τις ταξινομήσουμε ως προς το χρώμα και το μέγεθος
Αποτυπώνουμε σε ανοιχτό φύλλο εργασίας την ελιά-το λιομάζωμα..
Μαθαίνουμε το μύθο της ελιάς
Παιχνίδι μνήμης στον διαδραστικό πίνακα
Αντιστοιχίσεις – Σειροθετήσεις
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ : “Η ΕΛΙΑ”
17 ΝΟΕΜΒΡΗ -ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
Εδώ Πολυτεχνείο
Οι μικροί/ες μαθητές/τριες γιόρτασαν την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου στις 17 Νοέμβρη συμμετέχοντας σε ποικίλες δράσεις.
Μας δόθηκε η ευκαιρία να προσεγγίσουμε με τα παιδιά έννοιες όπως: δημοκρατία, ελευθερία , υπεράσπιση δικαιωμάτων, δικαιοσύνη.
Η προσέγγιση έγινε μέσα από σχετικά βιβλία, παραμύθια, φωτογραφίες, βίντεο, τραγούδια, κουκλοθέατρο, κατασκευές
Παρακολουθούμε και Συζητάμε…
Παρακολουθήσαμε σε κουκλοθέατρο την αγαπημένη ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ της Ευγενίας Φακίνου
Διαβάσαμε το υπέροχο πραγματικά βιβλίο : Η ΣΟΦΗ ΕΛΙΑ που προσεγγίζει πολύ κατανοητά ,για τα παιδιά της μικρής αυτής ηλικίας , το νόημα της Δημοκρατίας. Συζητήσαμε για τις εντυπώσεις μας και φυσικά τις αποτυπώσαμε έτσι μοναδικά όπως μόνο τα μικρά παιδιά μπορούν!
ΨΩΜΙ ,ΠΑΙΔΕΙΑ ,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ


























































































































































































































































































































































