Σχέδια Δράσης

Η σχολική μας μονάδα στεγάζεται, από τον Σεπτέμβριο του 2011, σε κτήριο που καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες φοίτησης 50 μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί με προσωπικό χρόνο πέραν του ωραρίου τους, προσπαθούν και επιτυγχάνουν, να ανταποκριθούν στο εκπαιδευτικό τους έργο γνωρίζοντας τη δυσκολία και τη μεγάλη ευθύνη τους απέναντι στην κάλυψη των μορφωτικών αναγκών των μαθητών.

Η σχολική μας μονάδα τυγχάνει μεγάλης αποδοχής και υπάρχει μεγάλη στήριξη από το σύνολο των γονέων και ιδιαιτέρως του Συλλόγου τους, στην ενίσχυση της υλικοτεχνικής υποδομής και του εκπαιδευτικού έργου.

Στο νηπιαγωγείο μας το σχολικό έτος 2020-21, φοίτησαν 44 μαθητές. Στο α’ τμήμα: 22 νήπια-προνήπια και στο β’ τμήμα: 22 νήπια-προνήπια. Οργανικές θέσεις στη σχολική μας μονάδα έχουν οι νηπιαγωγοί Τ. Σ. (προϊσταμένη) και Τ. Π., μόνιμοι εκπαιδευτικοί με 11 έτη υπηρεσίας στο συγκεκριμένο νηπιαγωγείο. Την 3η λειτουργική θέση, της σχολικής μας μονάδας, έχει η αναπληρώτρια νηπιαγωγός και νυν νεοδιόριστη, κα Σ. Σ. Τέλος, η κα Σ. Γ., ως βοηθητικό προσωπικό με σύμβαση ορισμένου χρόνου,  μεριμνά για την καθαριότητα του σχολείου μας. Επικρατεί θετικό σχολικό κλίμα με δημοκρατικά πλαίσια. Οι  επικοινωνιακές δεξιότητες της Προϊσταμένης και οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις της με  όλα τα μέλη της κοινότητας είναι άριστες με βάση τις αρχές της συναισθηματικής και  κοινωνικής νοημοσύνης. Η συζήτηση για τα κοινά μας θέματα γίνεται πάντα σε συνεργατικό  κλίμα και με συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων.

Τα κοινωνικο-πολιτισμικά χαρακτηριστικά του μαθητικού δυναμικού είναι αμιγή. Οι γονείς ενισχύουν τις εκπαιδευτικές διαδικασίες και πρακτικές, καθώς και τα αποτελέσματα του εκπαιδευτικού έργου. Υπάρχει αμφίδρομη αλληλεπίδραση με το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, καθώς η σχολική μας μονάδα συμμετέχει σε τοπικές δράσεις και στηρίζεται από τοπικούς φορείς.

Η λήψη πρωτοβουλιών, η επίλυση πάσης φύσεως προβλημάτων που σχετίζονταν  με την οργάνωση, διοίκηση και λειτουργία του νηπιαγωγείου διασφάλισαν την καλή  λειτουργία της σχολικής μας μονάδας και την προώθηση του οράματος μας για  παρακίνηση στην καινοτομία και την βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.