Πιστοποιητικό Αριστείας CODEWEEK 2024

Πιστοποιητικό Αριστείας για τις δράσεις μας σχετικά με την εξάσκηση δεξιοτήτων προγραμματισμού κατά την Ευρωπαϊκή εβδομάδα του Κώδικα 2024 ❤

Screenshot 2025 03 15 204512

 

Εκδήλωση βράβευσης – Διεθνές Θεματικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Μαθαίνω για τα Οικοσυστήματα και τα Δάση».

Η εκδήλωση βράβευσης του Διεθνούς Θεματικού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Μαθαίνω για τα Οικοσύστημα και τη Δάση» πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2025, στον κινηματογράφο Δαναό στην Αθήνα. Στην εκδήλωση αυτή, σχολικές μονάδες που συμμετείχαν με επιτυχία στο δίκτυο κατά τα τελευταία 3 χρόνια τιμήθηκαν για τις δράσεις τους. Η εκδήλωση βράβευσης αποτελεί μια γιορτή αφιερωμένη στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση.
Στην εκδήλωση αυτή, σχολεία και μαθητές, που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, παρουσίασαν τις δράσεις τους και βραβεύθηκαν για την προσφορά τους στην προστασία των οικοσυστημάτων και των δασών. Το Δίκτυο προωθεί την περιβαλλοντική γνώση μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, ερευνητικά προγράμματα και δημιουργικές παρεμβάσεις. Εκπαιδευτικοί, μαθητές, επιστήμονες και φορείς, που δραστηριοποιούνται στον τομέα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, δημιουργούν ένα δυναμικό δίκτυο ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών.

Στόχος η ενίσχυση της σχέσης των μαθητών με τη φύση, η καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης ​​και η κινητοποίηση των νέων γενιών προς μια αειφόρο στάση ζωής.
ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΣΗ
Μαζί μας και εξαιρετικοί φίλοι/συνάδελφοι από τα σχολεία της Π.Ε. Αν. Αττικής
Μπράβο σε όλους! Συνεχίζουμε…

11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024

Η 11η Πανελλήνια & Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού έχει ως αποστολή να δώσει σε κάθε μαθήτρια και κάθε μαθητή κίνητρα και ερεθίσματα προκειμένου να εντάξουν την άσκηση στη ζωή τους. Μιλήσαμε για τα οφέλη και τις αξίες του αθλητισμού: την ευγενή άμιλλα, το ευ αγωνίζεσθαι, την αλληλεγγύη και τη συνεργασία.

Ο σχολικός αθλητισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της Παιδείας, γιατί μας διδάσκει να επιμένουμε, να βελτιωνόμαστε, να ξεπερνάμε όρια και εμπόδια. Κυρίως, όμως, γιατί μας διδάσκει τον σεβασμό στον διπλανό μας – συμπαίκτη ή αντίπαλο – και στη δική του προσπάθεια.

Στα πλαίσια του εορτασμού της συγκεκριμένης ημέρας, στο σχολείο μας διοργανώσαμε αθλοπαιδιές και αγωνίσματα για να συμμετάσχουν όλοι οι μαθητές μας, οι οποίοι στο τέλος της ημέρας έλαβαν ένα χειροποίητο μετάλλιο και μια δάδα για τη συμμετοχή τους στα αθλήματα.

 

IMG 20240927 152002

IMG 20240927 151915

IMG 20240927 151757

IMG 093fc77fdd259864c3c581a4901e9848 V

IMG b31e333522746d03dbf265384575b694 V

IMG 20240929 170909

IMG 20240929 170836

IMG dd1a8feee113a8cf7cbf5295056d4492 V

IMG 20240929 170819

IMG 4efddac209fcc5e5cabf1aa8cb4185e2 V

IMG 20240927 162033

Γονείς στα θρανία 2023-24

Από τα αποτελέσματα της συστηματικής διερεύνησης διαπιστώθηκε ότι η εξωστρέφεια της σχολικής μονάδας χρήζει διεύρυνσης. Με ενίσχυση της συνεργασίας, μέσω της ανάδειξης της επιστημονικής, πολιτισμικής και κοινωνικής διάστασης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας και το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία με σύγχρονα εργαλεία και μέσα επικοινωνίας. Είναι αναγκαίο οι γονείς να εμπλακούν, να νιώσουν συμμέτοχοι ώστε να υπάρξει συνέχεια σχολείου – οικογένειας.

Βασικός σκοπός του σχεδίου δράσης ήταν η βελτίωση της αμφίδρομης, ουσιαστικής επικοινωνίας εκπαιδευτικών – γονέων ώστε να ελαχιστοποιούνται οι παρανοήσεις και οι συγκρούσεις, να αναπτύσσονται σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ τους με απώτερο σκοπό, μέσω της ενεργητικής συμμετοχής των γονέων στις δραστηριότητες του σχολείου, να λειτουργήσει η σχολική μονάδα όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά για τον μαθητή.

Επιπλέον να συμβάλλει θετικά στην οργάνωση της σχολικής ζωής και να βελτιώσει την εικόνα του Νηπιαγωγείου, ακόμα περισσότερο, στην ευρύτερη τοπική και μη κοινωνία.

Ειδικότερα: Ικανότητα επικοινωνίας και αποτελεσματικής συνεργασίας. Ενίσχυση κοινωνικών/γνωστικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων μάθησης.

Επιμέρους στόχοι: Βελτίωση και προαγωγή της παρεχόμενης ενημέρωσης και μάθησης.

Αναβάθμιση της σχολικής μονάδας.

Διεύρυνση των οριζόντων των μελών της σχολικής κοινότητας και η προσαρμογή στις απαιτήσεις της σύγχρονης διεθνιστικής κοινωνίας.

Διαμόρφωση ενός σταθερού πλαισίου άτυπων και τυπικών μορφών συνεργασίας μεταξύ σχολείου και γονέων.

Ενίσχυση των σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων…

411176480 7114306611959615 5916074779814345926 n 1 3 2

20240520 195303 20240520 195608 20240520 195258 20240520 195123

Οι συναντήσεις που προγραμματίστηκαν, για παροχή ενημέρωσης, καθοδήγησης και βοήθειας προς τις οικογένειες και είχαν θέματα όπως: α) Γονεϊκότητα, ψυχική ανθεκτικότητα του γονέα, η σημασία της σχέσης του ζευγαριού μέσα στην οικογένεια, συντροφικότητα. Β) Όρια: Από την τιμωρία στη διαπαιδαγώγηση. Γ) Αυτοεκτίμηση, αυτονομία και πρωτοβουλίες, ψυχική ανθεκτικότητα των παιδιών. Δ) Στάδια, σημαντικά ορόσημα και δυσκολίες κατά την ανάπτυξη των παιδιών. Ε) Συνεργασία Σχολείου και Οικογένειας για την ενίσχυση της ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης των νηπίων.

Ειδικότερα συζητήθηκαν θέματα όπως: Σημαντικά αναπτυξιακά ορόσημα, Δυσκολίες κατά την ανάπτυξη των  παιδιών, Γονεϊκή εξουθένωση, Συντροφικότητα του ζευγαριού και συνεργασία, Στερεότυπα σε σχέση με τον  ρόλο των δύο φύλων στην  οικογένεια, Ανακάλυψη της σεξουαλικότητας των παιδιών και στάση γονέων, Ο ρόλος των άλλων φροντιστών, Η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών, Αυτονομία, πρωτοβουλίες και κανόνες, Ποιες είναι οι φράσεις που οφείλω να λέω στο παιδί μου; Ψυχική ανθεκτικότητα, Διαχείριση ενδοοικογενειακών κρίσεων, Αυτονομία και οριοθέτηση (σύμφωνα με τα στάδια ανάπτυξης), Τιμωρία και συνέπειες, Συνέπεια γονεϊκού ρόλου, Διαχείριση συναισθημάτων (γονέων/παιδιών), Υγιείς συγκρούσεις και επίλυση, ο γονεϊκός ρόλος για τη μετάβαση στην επόμενη σχολική βαθμίδα κλπ.

Τέλος, τα ποιοτικά κριτήρια επιτυχίας μπορούν να αποτιμηθούν με τη μεγάλη συμμετοχή των συναντήσεων μεταξύ εκπαιδευτικών, γονέων και λοιπών φορέων καθώς και τη διάδραση των αποτελεσμάτων στη χρήση και την αξιοποίηση, της όποιας επιμόρφωσης, στις σχολικές και προσωπικές πρακτικές.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή!

EU Code Week 4 All challenge 2023

Ολοκληρώσαμε με επιτυχία την πρόκληση 2023 EU Code Week 4 All.
Η συμμαχία που δημιουργήσαμε, με άλλους διοργανωτές δραστηριοτήτων, 
είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή κωδικοποίησης σε περισσότερους μαθητές στον κόσμο...

EU Code Week 4 all certificate

codeweek2023

…Προχωράμε δυνατά για την 5η συμμετοχή μας στην Εβδομάδα Κώδικα 2024, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 14 έως τις 27 Οκτωβρίου!

Eco Schools Certificate 2022-23

Οικολογικά Σχολεία – Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Σκοπός του προγράμματος :

Ένα σχολείο ανοιχτό στην ζωή και την τοπική κοινωνία, που αξιοποιεί τις “δυνάμεις” της για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, προετοιμάζοντας τους περιβαλλοντικά και κοινωνικά ευαισθητοποιημένους και υπεύθυνους ενεργούς πολίτες.

Στόχοι του προγράμματος:

Να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τους φυτικούς οργανισμούς στο άμεσο περιβάλλον τους. Να διερευνούν το χώρο και να προσανατολίζονται σε σχέση με σταθερά σημεία αναφοράς. Να διευρύνουν τις γνώσεις τους για το φυσικό περιβάλλον. Να αποκτήσουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές για το περιβάλλον. Να αναλάβουν πρωτοβουλίες για περισσότερες αλλαγές με στόχο ένα βιώσιμο σχολείο.

ecoschools22 23

Πλαίσιο επικοινωνίας και συνεργασίας με Γονείς & Κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών της Διεύθυνσης Π. Ε. Ανατ. Αττικής – Υποδοχή Αιτημάτων για παιδαγωγικά και διοικητικά ζητήματα – Διαδικασίες – Βήματα»



Λήψη αρχείου