Έπαινος στο τρίτο τμήμα του νηπιαγωγείου μας για την ραδιοφωνική δράση του European School Radio, για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, «Σερφάρετε με ασφάλεια μέσα από τα διαδικτυακά ραδιοκύματα»!
Έπαινος στο τρίτο τμήμα του νηπιαγωγείου μας για την ραδιοφωνική δράση του European School Radio, για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, «Σερφάρετε με ασφάλεια μέσα από τα διαδικτυακά ραδιοκύματα»!
“Μικρά χέρια… μεγάλα όνειρα”
Τα μικρά μαγικά χέρια φτιάχνουν τον κόσμο που ονειρεύονται!
Πέντε νηπιαγωγεία των Συκεών: 1ο, 5ο, 12ο, 13ο και 14ο, ενώσαμε τα χέρια σε μια εικαστική έκθεση.
Συνοδοιπόρος σε αυτό το ταξίδι ο ζωγράφος Νίκος Ζάρρας με το δικό του ονειρικό κόσμο.
Την Παρασκευή 19-4-2024, στα εγκαίνια της εικαστικής έκθεσης “Μικρά χέρια-μεγάλα όνειρα”, ανοίξαμε τα μάτια διάπλατα, σα τους πίνακές του, στον φανταστικό και απροσδόκητο κόσμο των παιδιών και τον μοιραστήκαμε μικροί και μεγάλοι!
Ευχαριστούμε πολύ την μέλλουσα συνάδελφο νηπιαγωγό και μουσικό, Δήμητρα Ματσούκα που έπαιξε μουσική και τραγούδησε και όλους-όλες εσάς που μας τιμήσατε με την παρουσία σας. Η έκθεση παρουσιάζεται στην Αίθουσα Τέχνης “Ήλιος” (Λαγκαδά 120 και Δ. Κομνηνού 1, Νεάπολη) και θα είναι ανοιχτή στο κοινό Δευτέρα 22, Τρίτη 23 και Τετάρτη 24 Απριλίου και ώρες 18:00 ως 21:00.
Και τα τρία τμήματα του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν στην «Μαθητική Εβδομάδα Δράσης 2024» της Action Aid. Η Μαθητική Εβδομάδα Δράσης 2024, που εντάσσεται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η δύναμη στο πιάτο σου», φέτος εστίασε στον πρώτο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης – Μηδενική Φτώχεια και στον δεύτερο Στόχο – Μηδενική Πείνα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη «Διατροφική Δικαιοσύνη», στη δίκαιη δηλαδή, πρόσβαση όλων των ανθρώπων στο φαγητό, στην έννοια της θρεπτικής και επαρκούς τροφής για όλους. Μέσα από παιχνίδια, δραστηριότητες ακόμα και τα webinars που διοργάνωσε η Action Aid ενεργοποίησαμε τα παιδιά να σκεφτούν την έννοια της θρεπτικής και επαρκούς τροφής για όλους τους ανθρώπους και τι μπορεί να σημαίνει να μην έχουν όλοι πρόσβαση σε αυτήν. Παράλληλα συμμετείχαμε στον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό έργων για την Διατροφική Δικαιοσύνη που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Δράσης.
Με χαρά δεχθήκαμε σήμερα τον έπαινο συμμετοχής, για τους μαθητές-τριες του σχολείου μας αλλά και τα σχόλια που τον συνόδευαν: “Για ακόμη μία σχολική χρονιά καταφέρατε και μας γεμίσατε δύναμη και έμπνευση μέσα από τις δημιουργίες των παιδιών. Η αγάπη που δείχνετε στη δράση αυτή, τόσο εσείς με τη καθοδήγησή σας όσο και τα παιδιά με την φαντασία και την προσπάθειά τους, κάθε χρόνο μεγαλώνει όλο και περισσότερο. Σας ευχαριστούμε πολύ που μικροί και μεγάλοι «αγκαλιάζετε» τη δράση με τις συγκινητικές δημιουργίες των μαθητών σας! “
Παρουσία γονέων και εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Απριλίου στο Κλειστό Θέατρο Συκεών, επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Η κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών και πως
επηρεάζει την παιδική παραβατικότητα και τον σχολικό εκφοβισμό». Ευχαριστούμε πολύ τη Σχολική Σύμβουλο 2ης Θέσης ΠΕ 60 Διεύθυνσης Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης, κ. Αικατερίνη Νιζάμη, για την σημαντική αυτή επιμόρφωση.
Την Τετάρτη 10 Απριλίου στις 6μμ, στο Κλειστό Θέατρο Συκεών, η Σχολική Σύμβουλος 2ης Θέσης ΠΕ 60 Διεύθυνσης Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης, κ. Αικατερίνη Νιζάμη, μας προσκαλεί, γονείς και εκπαιδευτικούς, στην παρουσίαση ενός φλέγοντος ζητήματος :
«Η κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών και πως
επηρεάζει την παιδική παραβατικότητα και τον σχολικό εκφοβισμό».
Ας προσπαθήσουμε να είμαστε όλοι παρόντες!
Ομαδική η ένατη δραστηριότητα στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος Loop-Art Adventures : Artistic Unplugged και EU Code Week. Η ομάδα “squirrels” παρουσιάζει στο συνερεγατικό κολλάζ που προέκυψε από τη συνεργασία των τριών τμημάτων του 3ου Νηπιαγωγείου Συκεών, με το 12ο Νηπιαγωγείο Συκεών καθώς και το 6ο Δημοτικό Σχολείο Συκεών, το ηλιακό σύστημα που δημιουργήθηκε με τις εξής οδηγίες:
Επαναλάβετε 8 φορές:
Επιλέξτε τυχαία θέση
Σχεδιάστε ένα αστέρι
Επαναλάβετε 3 φορές:
Επιλέξτε τυχαία θέση
Σχεδιάστε ένα μετεωρίτη
Επαναλάβετε 2 φορές:
Σχεδιάστε ένα νεφέλωμα (Ένα νεφέλωμα είναι ένα γιγάντιο σύννεφο σκόνης και αερίου στο διάστημα)
Επαναλάβετε 2 φορές:
Σχεδιάστε έναν πλανήτη / Για κάθε πλανήτη: Σχεδίαση φεγγαριού (ένα ή περισσότερα)