Χριστουγεννιάτικα κάλαντα

Την τελευταία ημέρα πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων το σχολείο μας επισκέφτηκε το 1ο ΚΑΠΗ Σπάτων για να τραγουδήσουμε τα κάλαντα. Τόσο οι υπεύθυνοι του ΚΑΠΗ όσο και τα μέλη του, μας υποδέχτηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό τραγούδησαν μαζί μας ενώ στο τέλος μας είχαν ετοιμάσει ένα τραπέζι με χριστουγεννιάτικα καλούδια.

Σας ευχαριστούμε πολύ για όλα!

IMG 20251227 210314

Χριστουγεννιάτικο εργαστήριο

IMG 20251227 200948

 

Screenshot 2025 12 23 09 59 18 454 com.google.android.apps .photos edit

IMG 20251227 201134IMG 20251227 201045

Φέτος στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε εργαστήριο στο οποίο συμμετείχαν οι μαθητές μας μαζί με τους γονείς τους. Βασικός σκοπός του εργαστηρίου ήταν η καλλιέργεια της δημιουργικότητας τους και η διασκέδαση μέσω της συμμετοχής των γονέων σε αυτό.

Το σύνθημα της έναρξης δόθηκε με τα καθιερωμένα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κάλαντα. Έπειτα τα παιδιά με τους γονείς τους χωρίστηκαν σε  ομάδες 4 χρωμάτων: κόκκινη, πράσινη, μπλέ και κίτρινη ακριβώς όσοι και οι σταθμοί από τους οποίους περνούσαν κυκλικά, ώστε να μπορέσουν να συμμετέχουν όλοι σε όλους τους τομείς.

1ος σταθμός: Παιχνίδι ” Χριστουγεννιάτικες εκπλήξεις”. Στόχος εδώ ήταν να βάλλουν οι παίχτες τις μπάλες σε αριθμημένες τρύπες. Η κάθε τρύπα αντιστοιχούσε σε κάποιο γλυκό κέρασμα.

2ος σταθμός: Παιχνίδι “Πιάνουμε τον τάρανδο από τα κέρατα”. Εδώ οι παίχτες είχαν ως στόχο να πετύχουν στα κέρατα του Ρούντολφ με κρίκους….

3ος σταθμός: “Χιονίζει γλυκά”. Μαθητές και γονείς έφτιαξαν χιονάνθρωπο με τρουφάκια και διάφορα βρώσιμα υλικά.

4ος σταθμός: “Λιώνουμε σαν το κεράκι”. Η κα Ειρήνη Ανδριώτη  βοήθησε να φτιάξουν παιδιά και γονείς μυρωδάτα wax melts. Στόχοι των δύο τελευταίων σταθμών ήταν η διασκέδαση μέσω της έκφρασης και της συμμετοχής των αισθήσεων της γεύσης και της όσφρησης.

Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας

Αυτή την φορά η δράση που βασίζεται στον άξονα “Σχέσεις σχολείου- οικογένειας” έχει χριστουγεννιάτικο χαρακτήρα. Η μαμά μαθήτριας μας επισκέφθηκε στο σχολείο και μας βοήθησε να φτιάξουμε “κουτιά ευχών”. Σε αυτή την δράση με σκοπό την καλλιέργεια των παιδιών για εσωτερική αναζήτηση του κοινού καλού τα παιδιά κατάφεραν :

✓ καλλιεργήσουν την δεξιότητα της λεπτής κινητικότητας.

✓να εκτεθούν στον γραπτό λόγο.

✓να αυτενεργήσουν.

✓να ακολουθούν οδηγίες  ελέγχοντας την παρόρμηση τους.

✓ να εργαστούν ακολουθώντας συγκεκριμένα βήματα.

IMG 20251220 225744

IMG 20251220 225819

IMG 20251220 225944

 

Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον διατροφολόγο, κο Γιαννάκη Ιωάννη, που μας επισκέφθηκε στην σχολική μονάδα και συζητήσαμε με τους γονείς για την διατροφή των μικρών μας μαθητών, απορίες και συμβουλές σχετικά με το τι πρέπει να καταναλώνουν, πόση ποσότητα καθώς και μερικά “έξυπνα κόλπα” ένταξης θρεπτικών γευμάτων ή σνακ. Με γνώμονα την συνεργασία εκπαιδευτικών-γονέων και με την πολύτιμη βοήθεια των ειδικών επιτυγχάνονται οι στόχοι που έχουμε θέσει για μια εποικοδομητική σχολική χρονιά από την οποία κερδισμένοι θα βγουν κυρίως τα παιδιά!



Λήψη αρχείου

Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας

Η 2η δράση μας με θέμα “Η οικογένεια μου στο σχολείο” έχει άρωμα Αφρικής. Η μαμά της συμμαθήτριας μας με καταγωγή από την Αιθιοπία μας επισκέφθηκε στο σχολείο, μας μαγείρεψε πίτες με παραδοσιακή σάλτσα, μας μίλησε Αμχαρικά και επιχειρήσαμε να επαναλάβουμε και εμείς. Στο τέλος συζητήσαμε για τον καιρό εκεί και το ντύσιμο ώστε να αντέχουν τις υψηλές θερμοκρασίες και χορέψαμε όλοι μαζί ένα παραδοσιακό χορό.

IMG 20251204 181346 IMG 20251204 181202 IMG 20251204 181514

Χριστουγεννιάτικη κουκλοθεατρική παράσταση.

Έρχονται οι γιορτές και το σχολείο μας επισκέφτηκε η κουκλοθεατρική ομάδα “ΑΦΟΥ” με την εκπληκτική παράσταση “Μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία”. Η εν λόγω ιστορία δεν είναι άλλη από το γνωστό παραμύθι με τον γκρινιάρη των Χριστουγέννων Εμπενίζερ Σκρούτζ της γνωστής νουβέλας του Τσαρλς Ντίκενς. Τα κορίτσια της ομάδας μας ταξίδεψαν στο χειμερινό Λονδίνο και είδαμε την ιστορία του φιλάργυρου και άκαρδου τραπεζίτη που δεν ενδιαφερόταν για τίποτα άλλο παρά μόνο για τα χρήματα. Όμως η ζωή του έδωσε ένα καλό μάθημα καθώς έμεινε μόνος και με την βοήθεια των πνευμάτων των Χριστουγέννων αποφάσισε να μετανοήσει….

IMG 20251202 121338IMG 20251202 121440

IMG 20251202 113530

 

Φροντίδα εαυτού: διατροφή

Με αφορμή της γνωριμίας μας με τον Εαυτό μας, αυτές τις ημέρες επεξεργαστήκαμε με τα παιδιά την διατροφή μας ως αυτοφροντίδα. Αφού το δουλέψαμε στα τμήματα μας ξεχωριστά με συζήτηση σχετικά με τις κατηγορίες των τροφίμων και πώς τις διαχωρίζουμε σκεφτήκαμε να βιώσουμε μια εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη, να κάνουμε φρουτοπάρτυ στην αυλή του σχολείου μας. Μαζέψαμε όλα τα φρούτα που έφεραν τα παιδιά, είπαμε τις ονομασίες τους, τα παρατηρήσαμε εσωτερικά και έπειτα τα παιδιά χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και δούλεψαν συνεργατικά. Πρώτα αποφάσισαν με τι μορφή των φρούτων θα δουλέψουν σαλάτα, σουβλάκια ή χυμό, έπειτα έφτιαξαν ταμπέλες για την γωνία τους, βγήκαν στην αυλή και έστησαν το χώρο τους και αφού τα ετοίμασαν σέρβιρε η μία ομάδα στην άλλη. Στο τέλος τα απολαύσαμε όλοι!

IMG 20251202 170910 IMG 20251202 170647 IMG 20251202 170947 IMG 20251202 171131

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

Σπάτα,  25.11.2025

 

Αγαπητοί γονείς,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι φέτος στο σχολείο μας λειτουργεί Ε.Δ.Υ. (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης). Οι ΕΔΥ είναι πενταμελείς ομάδες που στελεχώνονται από τον Διευθυντή/Προϊστάμενο του σχολείου, έναν/μία εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής, έναν/μία ψυχολόγο, έναν/μία κοινωνικό/ή λειτουργό και έναν/μία εκπαιδευτικό γενικής αγωγής.

Ο ρόλος της ΕΔΥ περιλαμβάνει την υποστήριξη του συνόλου της σχολικής κοινότητας (μαθητές/τριες, γονείς/κηδεμόνες, εκπαιδευτικοί)  σε εκπαιδευτικά κα ψυχοκοινωνικά ζητήματα. Ενδεικτικά, αυτά τα ζητήματα μπορεί να σχετίζονται με σχολική απόδοση, οργάνωση της μελέτης, κοινωνικές σχέσεις, συναισθηματικές δυσκολίες, θέματα συμπεριφοράς, διαχείριση καταστάσεων-γεγονότων, προς όφελος του/της μαθητή/μαθήτριας.

Η ψυχολόγος, κλάδου ΠΕ23 κ. Ελεονώρα Μελεσσίδου και η κοινωνική λειτουργός κ. Δέσποινα Μανδάλου, κλάδου ΠΕ30 παρευρίσκονται στο χώρο του σχολείου κάθε Παρασκευή κατά το πρωινό σχολικό ωράριο. Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνείτε μέσω της Διεύθυνσης ή του/της Εκπαιδευτικού της τάξης σας για τον προγραμματισμό ραντεβού.

 

 

Η προϊσταμένη του σχολείου

Η διεπιστημονική ομάδα ΕΔΥ

 

Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας 2025-2026

Δουλεύοντας στον άξονα “Σχέση σχολείου- οικογένειας” την φετινή σχολική χρονιά η σχολική μονάδα θα ανοίξει τις πόρτες της προς τους γονείς, τις γιαγιάδες και τους παππούδες των μικρών μας μαθητών. Με βασικό θέμα ” Η οικογένεια μου στο σχολείο” βρίσκουμε διάφορες αφορμές να καλέσουμε τους προγόνους των παιδιών, να παίξουμε, να μαγειρέψουμε, να τραγουδήσουμε, να συζητήσουμε, να πούμε ιστορίες, μύθους, θρύλους και παραδόσεις. Σκοπός του σχεδίου είναι να ανοίξει το σχολείο προς την Κοινότητα και την κοινωνία ώστε να αποτελέσει μια αρμονική συνέχεια του και έτσι να βρίσκεται σε συνεχή συνύπαρξη και συνεργασία. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα οι μαθητές βρισκόμενοι στο σχολείο να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση, να αισθάνονται πως αποτελούν μέρος της, να νιώθουν πως μέσα στο σχολείο προετοιμάζονται ως πολίτες του αύριο ενώ ταυτόχρονα στον κορμό του βρίσκονται βαθιές ρίζες στην οικογένεια και στους προγόνους τους.

Στην πρώτη μας δράση, μας επισκέφτηκαν οι γιαγιάδες δύο μαθητών και φτιάξαμε όλοι μαζί ελαιοψωμάκια. Έχοντας  ως αφόρμηση το θέμα του ευλογημένου δέντρου -της ελιάς, που δουλεύεται στο ολοήμερο προαιρετικό πρόγραμμα,  σκεφτήκαμε πως πέρα από το έντονο βίωμα μέσω των εικόνων και των παραγόμενων συναισθημάτων η πρώτη εμπειρία τους θα είναι καλό να συνδεθεί με την πρώτη και βασική ανάγκη που μας συνδέει με την φροντίδα, την υγιεινή διατροφή και κατ’ επέκταση με την ίδια την ζωή… Και  δεν είναι άλλο από την τροφή.

IMG 20251120 183848

IMG 20251120 183951

Γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου οι μικροί μας μαθητές παρακολούθησαν το κουκλοθέατρο “Η Τενεκεδούπολη” βασισμένο στο ομότιτλο βιβλίο της Ευγενίας Φακίνου με τραγούδια από τον ίδιο δίσκο σε μουσική Γιάννη Μαρκόπουλου.Μετά την παράσταση προβληματίστηκαν σχετικά με την συμπεριφορά του Λαδένιου απέναντι στα υπόλοιπα τενεκάκια και κατά πόσο ήταν δίκαιη, σύγκριναν την ιστορία με αυτή της “Κυρά – Δημοκρατίας” στο παραμύθι της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου και εξέφρασαν την αρέσκεια τους απέναντι σε κάποιο από τους ήρωες της σημερινής ιστορίας. Στο τέλος τραγουδήσαμε όλοι μαζί για χάρη της Δημοκρατίας “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”, τον “Δρόμο” και το “Ένα το χελιδόνι”.

IMG 20251118 154047