ΟΜΙΛΟΣ STEAM ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ- ” Παίζοντας με τα φώτα και τις σκιές”

00c916ba 3365 4c64 bcbf da4582d7dba5 1

Οι μικροί επι steam ονες του ομίλου είναι πάντα πρόθυμοι να ανακαλύψουν και να εξερευνήσουν νέα πράγματα. Και τι πιο συναρπαστικό από το ανακαλύψουν τον μυστηριώδη κόσμο των σκιών;Μέσα από τον πειραματισμό και την πράξη και χρησιμοποιώντας  φακούς , ανακαλύψαμε τις πρώτες σκιές μέσα στην τάξη μας.

 

235448e3 71bb 4294 9918 d8e26ca62bdf

 

95361526 f5bc 46cb 9ef9 c34c35e633f6

149dd107 e6a1 410c aef4 0f6cbba934c9

073df027 3167 4cb0 a063 221aaf00f5b9

 

3c68025a 9983 47ca b75f 1afd27dbdd62

Τα παιδιά κατανόησαν ότι οι σκιές δημιουργούνται όταν ένα αντικείμενο – εμπόδιο παρεμποδίζει την διέλευση του φωτός.

cd9f4fc3 ee66 46a3 aca7 ffb66600ece3

 

b7a28a15 ccef 4f48 a8d1 388b00d24b8a

9859fcc0 ad2a 432d 848f 1247ab25a7ea

Ανακαλύψαμε ότι αυτά που δημιουργούν τις σκιές είναι τα συμπαγή – αδιαφανή αντικείμενα , ενώ τα διαφανή αντικείμενα επιτρέπουν την διέλευση του φωτός.

a04bfdc5 e93b 447f bba6 169102920d5e

f0bd0822 31a1 4964 8abd becce86f77fa

752fd6e8 d380 4ed7 9084 624d1c594c91

94f15885 524c 4c02 97b9 aa58dde849d5

Μέσα από πειραματισμούς ανακαλύψαμε ότι όσες φωτεινές πηγές χρησιμοποιούσαμε είχαμε και τον αντίστοιχο αριθμό σκιών.

6bad5cda 12f0 4e37 88f1 74fdf8583b0c

3a53587d 22f2 42d1 bb53 9170d3efaaad

Κατανοήσαμε ποιες πηγές παράγουν φως.

17ceb068 20c3 4e7e 83fd 5b993edfe0fb

e0aeadee 1687 46a9 9adf eb83c1b16cb7

Διακρίναμε τις φυσικές πηγές φωτός από τις τεχνητές .

a8662ca1 1605 453a 876a ad2afd81f35e

b2c7686a c98e 430d bf5f 657d2112f67d

Επιπλέον μέσα  σε ένα κουτί τοποθετήσαμε ένα φακό και με την βοήθεια των γεωμετρικών σχημάτων δημιουργήσαμε τις σκιές τους.

e62814d5 7360 4f63 940f dc33d50fbc2a 1

d6e632b5 f2c2 4175 af3d 5c10b0d46ecc

3b10be29 5fc4 442d 83c7 ffd370140dbe

0e39be58 003f 44f6 8929 616235557952

Παίξαμε με τις σκιές μέσα στην τάξη μας και τα παιδιά έπρεπε να μαντέψουν ποιοι είναι και τι κάνουν.

eee5fda1 8bb0 4048 b93b e0ad1f3b1bfa 1

22574dea 644d 4bfb 9ad0 9ccc794648cb

Συνεργάστηκαν μεταξύ τους και πειραματίστηκαν έτσι ώστε να σχεδιάσουν τις σκιές των αντικειμένων που δημιούργησαν.

fe5faa49 c64e 4e05 88ab e7c0cedb1c06 1

Με την χρήση ενός φακού προβάλαμε ένα αντικείμενο και τα παιδιά έπρεπε να οδηγήσουν το beebot στην αντίστοιχη σκιά του.

c0a1b51b 3007 4040 b083 4f87ac66de83 1

56f6b6c1 d191 4f2c 9a80 c584231bc00c

Στην συνέχεια σε ομάδες αντιστοίχησαν τα αντικείμενα με τις σκιές τους.

f40e95a7 f56e 4b00 b6a4 2254799f835b 1

226f899d 24fd 48f5 8194 1dad453d04bc

Δημιουργήσαμε mini κουκλοθέατρο σκιών και παρουσιάσαμε σε ζευγάρια μία παράσταση.

4be1ffcb 80bd 4de1 a20b 3733fa4afece

bcb8d98b a50a 42f4 a70c 0e2c01865d2e

ce1206da ee3f 4b70 b3ab 28be943aef5d

1994c467 74b6 4ad7 b83f 8bfb288ebcba

01108c4c 8d15 4604 8678 2dbd2886d8d3

e0d344ac e6f4 43a4 ae70 4e5a965ce019

07a81c5f dc05 4d6c 9a43 ae8bd6c3166c

Μια καλλιτεχνική δημιουργία των παιδιών η οποία συνδέεται και αντικατοπτρίζει τις σκιές.

3ca60942 a64d 41eb b1e9 bbbebb5c4bf8

e254a9a0 b99e 4dc8 99a6 5bca9dce6796

aba95c10 a669 4f82 9ae0 914c78c7c453 1

Στο τέλος αξιολογήσαμε τις  αποκτηθείσες γνώσεις των παιδιών μέσα από ένα φύλλο εργασίας.

1f324fe3 5ea3 488f 836e 4db4dd733967

bf644a09 5184 4203 854d c09b02397d86