Aφού διαβάσαμε το παραμύθι του Μπισκοτάνθρωπου, τα παιδιά αναρωτήθηκαν γιατί ο μπισκοτούλης δεν μπόρεσε να κολυμπήσει πέρα από το ποτάμι για να ξεφύγει την πονηρή αλεπού.
Αναδιηγηθήκαμε την ιστορία ακολουθώντας την διαδοχική σειρά των γεγονότων με τη χρήση του bee-bot.
Γίναμε μάγειρες και βάλαμε στο ταψί τόσα μπισκοτοανθρωπάκια όσο μας έδειχνε ο αριθμός.
Φτιάξαμε μπισκοτάνθρωπάκια …
Τα παιδιά για να απαντήσουν στο ερώτημα γιατί ο μπισκοτούλης δεν μπορούσε να περάσει μέσα από το ποτάμι, έκαναν υποθέσεις τι θα μπορούσε να συμβεί στον μπισκοτάνθρωπο αν έπεφτε μέσα στο νερό.Οι προβλέψεις τους περιλάμβαναν πραγματικά σπουδαίο επιστημονικό λεξιλόγιο καθώς περιέγραφαν πώς θα έλιωνε, θα διαλυόταν, θα μούσκευε και θα μαλάκωνε. Στην συνέχεια τοποθετήσαμε τους μπισκοτούλιδες στο νερό και παρακολουθούσαμε καθ’ όλη τη διάρκεια τα αποτελέσματα του πειράματος.
Έπειτα στον τομέα της τέχνης – ART σκεφτήκαμε να μεταμφιέσουμε τον μπισκοτούλη , ώστε να μην είναι αναγνωρίσιμος από την αλεπού.