Ατυχήματα στο σχολείο, στο σπίτι στο ευρύτερο περιβάλλον. Καταιγισμός ιδεών και καταγραφή των απόψεων των παιδιών για το θέμα.

Το μικρό μαϊμουδάκι μας μαθαίνει τι πρέπει να προσέχουμε για να μην παθαίνουμε ατυχήματα.
Η αφίσα μας για την ασφάλεια στο σχολείο.
Συνθέτω τους αριθμούς και ανάλογα με την μελέτη περίπτωσης που μου δίνεται τηλεφωνώ στην αρμόδια υπηρεσία(100/166/199).
Δημιουργούμε αντίστοιχα φύλλα εργασίας.
Εικαστική απόδοση του παραμυθιού: “Δεν φοβάμαι το νοσοκομείο”.
Περιγράφουμε ένα νοσοκομείο, παρουσιάζουμε το προσωπικό που εργάζεται σε αυτό , αντιστιχίζουμε εικόνες με λέξεις και τις συνθέτουμε.
Μαθαίνουμε το Γ,γ του γιατρού.
Και το Τ,τ του τραυμαπλάστ.
Ο δράκος γιατρός. Εικονογραφούμε την ιστορία.
Νοσοκόμες και νοσοκόμοι που παρέχουν τις υπηρεσίες τους κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη.
Δημιουργούμε την δική μας αφίσα με τις πρώτες βοήθειες.
Μετρήσαμε την θερμοκρασία μας.
Αντίστοιχο φύλλο εργασίας με όσα περιλαμβάνει το βαλιτσάκι του γιατρού και μέτρηση ποσοτήτων.
Δημιουργήσαμε ένα σενάριο περίθαλψης πολυτραυματίων. Τα παιδιά πήραν πολύ σοβαρά το ρόλο τους και ανταποκρίθηκαν με την υπευθυνότητα που απαιτεί μια τέτοια κατάσταση.