28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

1ο ΤΜΗΜΑ: Την όμορφή μας την Ελλάδα πολλοί τη θέλησαν κι έτσι σειρά είχε η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940 και ο πόλεμος με τους Ιταλούς και του Γερμανούς. Είδαμε τι έγινε και  ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε εντύπωση. Ο μικρός μας Άρης έφερε τη φωτογραφία του προπάππου του που πολέμησε το 1940, και η κυρία μας διηγήθηκε για τον δικό της παππού που έχασε το αυτί του σε αυτό τον πόλεμο.

5eb6701e c618 4668 a877 891fb4dd04cf 43c81dd3 d2cf 4a34 9672 2d17c425ffda ad4712b0 c7b5 4586 979a 276586ba148b ab8793ad 52f3 45c9 9a44 aa450b8dee01 2 dbe96343 96fd 47a3 93e8 36b5637b67c1 a5247fe7 8232 481f a2f4 16605f387bcc 1d4065fec 37e2 4227 b8eb 541fea4e0cdf577ca2bb 7d13 4eac a268 ab1772fbda66

Μιλήσαμε για το ΟΧΙ, το 1940, το σχηματίσαμε, το φωνάξαμε. Είδαμε σε τι κακουχίες μπήκαν οι άνθρωποι με τον πόλεμο (συσσίτιο, φτώχεια, τραυματισμοί κλπ), και αναρωτηθήκαμε γιατί γίνεται; Αλλάξαμε κι συγκρίναμε συνθήκες, δώσαμε απαντήσεις απλές όπως σκέφτονται τα μικρά παιδιά (όπως τσακώθηκαν για τη φωλιά, τα ψίχουλα, τα αυγά κλπ), αλλά ειπώθηκαν και μεγάλες αλήθειες όπως ότι “ο πόλεμος γίνεται κυρία γιατί ο ένας δεν σέβεται τις θυσίες του άλλου!!!”

3 Αντιγραφή 4 Αντιγραφή5 1 0fd7a38a 976e 47f1 bcb8 51e644efd9a3 5cbb8943 7e5b 48f8 9b99 bffe465c725c 7b845341 0751 4bd0 8638 935a7bbe973b 64d8d605 5dfa 4381 99fa 4dde77762cbc 534f61bc 067f 42bc 97ef 8701d79c077c 8814d3ca 94f8 4948 abbb cc4e3b4871c0 c997ca2c ab43 4669 8eb7 fdaad3383d81 da52f18f 2e5d 42af bf3e 520fffe2ebee db0e84b9 129e 4828 8c71 8c53bcb725c5

Διαβάσαμε “το κανόνι της ειρήνης ” και το ζωγραφίσαμε, μάθαμε το γραμματάκι Ν της νοσοκόμας, κάναμε κατασκευές και μιλήσαμε για τον πολιούχο μας τον Άγιο Δημήτριο.

5a547d17 c021 4005 b8cd f6e04622e98b 21dc3123 36fa 40f4 a20d ad5b425804cf 33f136de 8cfe 4aac b779 8f7c18217207 892dadac aef2 4521 b656 e3a4e7f974f8 331560b2 815b 4d49 bc33 2e02fb6272a5 45936410 d86b 493c a089 6081a31f7bcf b9afb06d 4e34 414a afb6 3202eddf407dσδψ7c0c537c aecc 445e b9b1 16aa3a0dbefc

Ετοιμάσαμε τη γιορτή μας με ποιήματα και τραγούδια , και αποφασίσαμε να την αφιερώσουμε σε όλα τα παιδιά που χάνονται άδικα από πολέμους , από αρρώστιες, από όποια αιτία. Τραγουδήσαμε για αυτά.

1 4 2 3 2β 7 6 1 8

2ο ΤΜΗΜΑ: Στο τμήμα μας όπως κάθε χρόνο, τις τελευταίες μέρες του Οκτωβρίου ασχοληθήκαμε με τη θεματική ενότητα¨28 Οκτωβρίου 1940. Αρχικά διαβάσαμε το παραμύθι “¨Ο γίγαντας και ο νάνος”. Συζητήσαμε τι μας έκανε εντύπωση, τι μας άρεσε και τι μας προβλημάτισε. Εξηγήσαμε οτι ο νάνος συμβολίζει τους Έλληνες και ο γίγαντας τους Ιταλούς. Ζωγραφίσαμε ο,τι μας άρεσε από το παραμύθι.. Στον Η/Υ παρακολουθήσαμε βίντεο που εξιστορούσαν τα γεγονότα εκείνης της εποχής, διαβάσαμε βιβλία, είδαμε φωτογραφίες και υλικό από τότε.

be6171bd 7ea4 4ffc a266 e9895cbbf2a5 10eb5543f 4d4e 4cef a5ea 17764134b56e 1a0a4fc04 c3b6 4026 9365 e5e02d5fd2c8

Μιλήσαμε για τον Ιωάννη Μεταξά και το Μουσολίνι. Φωνάξαμε δυνατά το ηρωικό ΟΧΙ και συνθέσαμε τη λέξη, βάζοντας στη σωστή σειρά τα γράμματα. Μιλήσαμε για τον αγώνα των Ελλήνων στα βουνά της Πίνδου (είδαμε στο χάρτη πού βρίσκονται), για τις δυσκολίες και για το ρόλο και τη βοήθεια των Ελληνίδων γυναικών.

60cbd411 e806 4326 9f6a 4813175b58c3dfb1a250 622e 4662 9d09 6a695f0c0aa0 f2983b82 ffeb 4d68 b649 ba4a9c81b302

ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ

1ο ΤΜΗΜΑ: Το να μαθαίνεις την ιστορία του τόπου σου μόνο κέρδος μπορεί να αποφέρει. Έτσι αφού ερευνήσαμε τι γνωρίζουμε για την Ναυμαχία, είδαμε σχετικά βίντεο, ξεχωρίσαμε σημαίες χριστιανών-Τούρκων, μιλήσαμε για τα είδη καραβιών, ξεχωρίσαμε πρύμνη – πλώρη, και τους πρωταγωνιστές αυτής της ιστορίας, κρατώντας μια ιδιαίτερη θέση για τον Θερβάντες. Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα τη Ναυμαχία και ξεχωρίζοντας κάποιους, αφηγηθήκαμε το τι έγινε σε αυτούς που παρακολούθησαν τη γιορτή που ακολούθησε.

1 3 2 2

Μιλήσαμε για την Τουρκία, είδαμε εικόνες και βίντεο, για την Αγιά Σοφιά και το μαρμαρωμένο βασιλιά, είδαμε λέξεις που μοιάζουν με τις δικές μας.

3 1

Ζωγραφίσαμε τη Ναυμαχία, καράβια, φάρους, κατασκευάσαμε ιππότες με σχήματα, πειρατές, διαβάσαμε τον “Δον Κιχώτη”,  μα και αναρωτηθήκαμε τι μπορεί να κάνει ο Θερβάντες. Βρήκαμε διαφορές στο λιμάνι και το κάστρο του τότε και του σήμερα και επεμβήκαμε για να το διορθώσουμε.

1 22 1 4 2 5 6 7 8

Κατασκευάσαμε κάστρα με τουβλάκια στον ελεύθερο χρόνο μας, μα και με τους γονείς  για τους ιππότες μας, και φτιάξαμε τη δική μας ιστορία στο σχολείο για το καθένα. Έτσι άλλος είπε πως ο ιππότης κάνει γυμναστική για είναι δυνατός και να πολεμήσει τους κακούς, άλλος ότι πρόκειται για ιππότες που πολεμάνε με τον εξαδάκτυλο, άλλος ότι η Παναγιά βρίσκεται πάνω στο κάστρο, άλλος ότι ο ιππότης είναι πάνω στο κάστρο με τον Ανεμογιάννη, κι άλλος ότι η πριγκίπισσα βλέπει τα καράβια να πολεμάνε κι “εμένα κυρία δεν μου αρέσει ο πόλεμος αλλά δεν ξέρω πώς να τον σταματήσω” και άλλα πολλά.

1e0def0d 2687 40cd 965e 9fcfe13b644f 70e276da 0078 40e9 bfd2 857deefa7abc 1c7b8a0d a7b2 43e5 8773 f4a821668b3b 7af34c28 bb4a 44de 8e2e f8fbdb0be438 7ee96e37 d63b 4356 a0a5 459a3a380524

1 ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ Φ 2 ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΤΣ 3 ΝΙΚΟΣ Κ 4 ΕΛΕΝΗ Κ 5 ΣΤΕΛΙΟΣ 6 ΒΑΣΙΛΗΣ Κ 7 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠ 8 ΑΝΘΗ 9 ΕΛΕΝΗ Σ 10 ΒΑΣΙΛΗΣ Ρ 11 ΓΙΟΒΑΝΑ 12 ΓΙΑΝΝΗΣ 13 ΜΕΛΙΝΑ 14 ΘΑΛΕΙΑ 15 ΝΙΚΟ Β 16 ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ 17 ΑΡΗΣ 18 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Ζ 19 ΑΓΓΕΛΙΚΗ 20 ΜΑΡΚΟΣ 21 ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Τέλος μάθαμε τραγούδια και ποιήματα, παλέψαμε μα και χορέψαμε στη μικρή γιορτή μας παρουσία των γονιών μας.

9 10 11 1 ccddfabf a1fa 473e 8d42 b66115b24a78

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

1ο ΤΜΗΜΑ: Η χρονιά ξεκίνησε με πρωταρχικό μέλημα τη γνωριμία μεταξύ των παιδιών και το δέσιμο τους ως ομάδα. Πρώτα συστηθήκαμε  λέγοντας το όνομά μας στην κούκλα της τάξης μας, αλλά και δίνοντας την άκρη του νήματος ο ένας στον άλλο δημιουργώντας ένα ιστό. Την πρώτη μέρα διαβάσαμε το παραμύθι “αστέρι και φιλί”  και η κυρία μια σχεδίασε μια καρδούλα φεύγοντας για να μας θυμίζει την αγάπη της. Ξεχωρίσαμε το αρχικό του ονόματός μας , το ζωγραφίσαμε, χτυπήσαμε παλαμάκια τις συλλαβές για να διαπιστώσουμε ποιο είναι μεγαλύτερο. Ψαρέψαμε το αρχικό μας, το σχεδιάσαμε σε αλεύρι, το φτιάξαμε με πλαστελίνη. Φέραμε φωτογραφίες του νονού ή της νονάς και τους παρουσιάσαμε στην τάξη. Μιλήσαμε για τον εαυτό μας και τον σχεδιάσαμε.

b78d9f36 8b62 4ad4 ba82 1c3cd67695fd1 3 5β 6βnonoi4 0 20α

Παίξαμε παιχνίδια στην τάξη αλλά και στην αυλή προκειμένου να κατανοήσουμε το πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε στο σχολείο, και γράψαμε τους κανόνες στο ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ. Κρατήσαμε στο μυαλό μας αυτό που είπε ο συμμαθητής μας: “Δεν κάνουμε τανζανιές και γινόμαστε ξεφτέρια!!!”. Υπογράψαμε με τα δακτυλάκια μας και το βάλαμε σε σημείο της τάξης που να μπορούμε να πηγαίνουμε όποιον δεν τους τηρεί για να του το υπενθυμίζουμε. Κάθε μέρα χωριζόμαστε σε ομάδες που παίζουν στις γωνιές κι έτσι γνωριζόμαστε καλύτερα.

1 12a62e4738 c968 475c 9f80 07af6708061aa609472f 055e 4a13 b5bd e9117d0b94b9

Έπειτα αφού διερευνήθηκαν οι πρότερες γνώσεις των παιδιών για το Φθινόπωρο, διαβάσαμε το ποίημα της Ναυπάκτιας συγγραφέως κ. Ελένης Τσιάλτα για το Φθινοπωράκι και το ζωγραφίσαμε. Μιλήσαμε για τα φύλλα και τα χρώματα του φθινοπώρου, είπαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη, και αφού διαβάσαμε το παραμύθι “Ένας σκαντζόχοιρος λίγο τεμπελάκος”,  διακοσμήσαμε την τάξη μας με τις κατασκευές μας.

1eb82d94 85b2 4942 b7de 974e5bbc84ee 8 ΦΘΙΝΟΠΩΡΑΚΙ ΤΣΙΑΛΤΑ 8α 8β το φθινοπωρο αγορι9 9α 9β χρωματα

Σειρά είχαν οι καρποί της εποχής. Όλοι φέραμε από κάτι σταφύλια, ρόδια, μα και κάστανα από το χωριό του παππού. Τα γευτήκαμε, μιλήσαμε και τραγουδήσαμε για τον τρύγο και είπαμε το μύθο της “Αλεπούς με τα σταφύλια” που αποτέλεσε και κατασκευή. Με ένα ακόμα παραμύθι της κ. Τσιάλτα “Η ροδιά και ο χιονάνθρωπος” έκλεισε η θεματική αφήνοντας να κατανοήσουμε την αξία της φιλίας.

10α καρποι 10β 10γ 10δ τρυγος10ε74e8fbd5 de5c 4542 a492 dbc1dd511f7911β11

Τέλος μάθαμε το γραμματάκι του Φθινοπώρου, το περπατήσαμε, το γράψαμε και βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από αυτό.

14627e054f fc09 42f9 86da a7f25304c819214b49ba 3ab4 4837 b6e6 bb867170d86b

2ο ΤΜΗΜΑ: Ξεκινώντας μια νέα σχολική χρονιά, πάντα οι πρώτες μέρες περιλαμβάνουν παιχνίδια γνωριμίας με την ομάδα, παρουσίαση του εαυτού μας στους συμμαθητές μας, ομαδικές εργασίες για ενδυνάμωση της ομάδας. Έτσι λοιπόν τις πρώτες μέρες παίξαμε πολλά παιχνίδια για να γνωριστούμε μεταξύ μας (νήπια – προνήπια) και στη συνέχεια ο καθένας παρουσίασε τον εαυτό του στους άλλους. Είπαμε πώς μας λένε, ποιο είναι το αγαπημένο μας παιχνίδι, φαγητό, ζωάκι, τι μου αρέσει να κάνω τον ελεύθερό μου χρόνο. Επίσης, διαβάσαμε παραμύθια που αναφέρονται στις πρώτες μέρες στο σχολείο, το ” Ο Πιπ πάει σχολείο” και το “Η Μίλι, η Μόλι και η πρώτη τους μέρα στο σχολείο”. Στο τέλος της πρώτης εβδομάδας πήραμε και δωράκια – βραβεία από τις κυρίες. Φτιάξαμε την πρώτη μας ομαδική εργασία, ζωγραφίζοντας το κάθε παιδί τον εαυτό του σε ένα κομμάτι από παζλ. Στο τέλος ένωσαν όλα τα κομμάτια και έφτιαξαν το παζλ. Ο τίτλος της εργασίας μας; “¨Είμαστε όλοι μαζί κομμάτια ενός παζλ!”. Επίσης, ένα καδράκι χρωματιστό φτιάχτηκε με τις δαχτυλίτσες όλων μας και στόλισε την τάξη μας. ” Όλοι μαζί μια καρδιά”!

0441206f c7a8 42ef aa42 27dc008d1b57a2cc84cd fce5 4fc5 8ef3 3bc949c9d21a 235709d0 7653 4373 9992 db7b2b8c491a

Σειρά είχαν οι κανόνες της τάξης μας αλλά και της αυλής μας, όταν βγαίνουμε έξω. Αφού συζητήσαμε για το τι είναι οι κανόνες, πού βοηθούν και γιατί θα πρέπει να τους ακολουθούμε, κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του συμβόλαιο και όλοι μαζί το ομαδικό συμβόλαιο της τάξης μας. Βάλαμε και τις υπογραφές μας, τις χρωματιστές μας παλάμες, και το τοποθετήσαμε ψηλά για να τους βλέπουμε κάθε μέρα και να μην τους ξεχνάμε.

a73483e1 9889 4482 95fc a4039af79f47 6840022c 9e49 4190 a3e4 0e466282310f

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Τα νήπια αναγνώρισαν με ευκολία τον “αρχηγό” στο όνομά τους. Τα προνήπια με τη βοήθεια της καρτέλας τους . Μέσα από πολλά σκορπισμένα γραμματάκια, το κάθε παιδί ψάρεψε το αρχικό του γράμμα. Το διακόσμησε με χρωματιστά κομματάκια γλασσέ κι έφτιαξε τον εαυτό του να κρατάει το γράμμα – μπαλόνι του και να πετά ψηλά στον ουρανό. Κολλήσαμε και άλλα μπαλόνια – γράμματα σε ένα γαλάζιο χαρτόνι και “Μαζί πετάμε πιο ψηλά”! Στο τέλος, διακοσμήσαμε την πόρτα της τάξης μας, βάζοντας ο καθένας μας το μπαλόνι με το όνομά του να πετάει γύρω από το σχολείο μας.

0bbe88cd cfa3 41ed 8679 8b6d8a661b98 153141290 dc0b 451b 8d5f 1e0f76719766ba306634 f6be 4ae3 857d b720ac4ea642d83a12c9 e4ad 48ad bdb2 df430983312d

Διακοσμήσαμε την τάξη μας με φθινοπωρινές εικόνες. Ρωτήσαμε τα παιδιά να πουν τι γνωρίζουν για το φθινόπωρο και καταγράψαμε τις απαντήσεις τους. Διαβάσαμε το παραμύθι “Το σκιουράκι και το φθινόπωρο” και ζωγραφίσαμε μια φθινοπωρινή εικόνα. Φτιάξαμε τον Φθινοπωρούλη και τον στολίσαμε με φύλλα. Είδαμε βίντεο στον Η/Υ και ακούσαμε τραγούδια σχετικά με το θέμα. Μιλήσαμε για τις αλλαγές στη φύση το φθινόπωρο και εστιάσαμε στα φθινοπωρινά φύλλα. Φέραμε φύλλα ξερά, κόκκινα, κίτρινα, πορτοκαλί και καφέ. Τα ομαδοποιήσαμε ανάλογα με το χρώμα και το μέγεθός τους. Μάθαμε ποια δέντρα λέγονται φυλλοβόλα και ποια αειθαλή. Με τυπώματα σε τέμπερα τα παιδιά ζωγράφισαν φθινοπωρινά δέντρα. Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο κλέφτης των φύλλων” κι αφού μαζέψαμε από την αυλή ξερά φύλλα, γίναμε κι εμείς κλέφτες των φύλλων φυσώντας τα να πάνε μακριά. Κι έτοιμη η κάρτα μας! Φτιάξαμε όμορφα φθινοπωρινά στεφάνια και στολίσαμε την τάξη μας. Ολοκληρώνοντας, μάθαμε και το γράμμα Φ, φτιάχνοντας μόμπιλε με φθινοπωρινά φύλλα και ζωγραφίζοντας εικόνες που να αρχίζουν από αυτό το γράμμα. Στην παρεούλα συγκεντρώσαμε φθινοπωρινά φρούτα και καρπούς. Τα αγγίξαμε, τα μυρίσαμε και τα ομαδοποιήσαμε. Ψηφίσαμε το αγαπημένο μας φθινοπωρινό φρούτο και νικητής βγήκε το μήλο. Μάθαμε και την παροιμία “1 μήλο την ημέρα, το γιατρό τον κάνει πέρα”. Τα παιδιά έφτιαξαν ένα βάζο που το γέμισαν με φρούτα και καρπούς του φθινοπώρου και ένα βελανίδι πάνω σε φύλλα κόκκινα, κίτρινα και πορτοκαλί.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Μετά από συνάντηση του Διδακτικού Προσωπικού του Νηπιαγωγείου για το σχέδιο δράσης και τον καθορισμό των στόχων και σχεδιασμό δραστηριοτήτων, ακολούθησε επικοινωνία με τη Διευθύντρια του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ναυπάκτου και υποβολή πρότασης για συνεργασία και υλοποίησης του σχεδίου δράσης, καθώς και συνάντηση με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς της Α’ Τάξης για ανταλλαγή ιδεών και προγραμματισμό των από κοινού δράσεων. Έτσι πραγματοποιήθηκαν οι εξής κοινές δράσεις:

Το Δεκέμβριο 2023 μετά από πρόσκληση, μας επισκέφθηκαν οι μαθητές της Α΄ τάξης με τη συνοδεία των υπεύθυνων εκπαιδευτικών και πραγματοποιήθηκε συζήτηση για το πρόγραμμα του Δημοτικού, ανακαλύπτοντας ότι υπάρχουν κοινά πράγματα (π.χ. Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Αγγλικά κ.λ.π.) στα προγράμματά μας. Τα νήπια ζωγράφισαν πώς φαντάζονται το Δημοτικό Σχολείο, ενώ τα παιδιά του Δημοτικού τι τους άρεσε ή τι θυμούνται από το Νηπιαγωγείο. Έπειτα τραγούδησαν μαζί χριστουγεννιάτικα τραγούδια, ζωγράφισαν κάρτες που αντάλλαξαν με μεγάλη χαρά. Τα νήπια ευχαρίστησαν για τα γλυκά και τις κάρτες που τους χάρισαν τα παιδιά του Δημοτικού, και ανανέωσαν το ραντεβού τους αφού δέχτηκαν την πρόσκληση να επισκεφθούν το Δημοτικό.

0 1 1 4 10α 5 17 16 13 12α2 1 8 1 0 1 0α 1 1 2 3 2

Τον ίδιο μήνα οργανώθηκε  συμμετοχή του Συλλόγου Διδασκόντων και του Συλλόγου Γονέων των δύο σχολείων σε κοινό χριστουγεννιάτικο bazaar, προς οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου γονιών παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια «ΦΛΟΓΑ»

0 ΑΦΙΣΑ 1 3 1β 2 2 3 3 3β 4 2 5α 5ββ 5γ 8 26 25β 9 1 9β 10 0a 0b 0d 0g 1 4 1b 3 4 4 3 5 2 6 3 7 22b2 3 8 3 9 2

Το Μάρτιο 2024 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη από τους μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου στο 3ο Δημοτικό Ναυπάκτου με τη συνοδεία των Νηπιαγωγών των τμημάτων και εθελοντών γονέων. Έγινε περιήγηση στους χώρους του Δημοτικού και αναλυτική ξενάγηση καθώς και παρατήρηση από τα νήπια της εκπαιδευτικής διαδικασίας (συμπτυγμένες ώρες Γλώσσας, Μαθηματικών, Γυμναστικής, Μουσικής) στην Α΄ τάξη. Τα νήπια χάρισαν κάρτες με “μαρτάκια” στα παιδιά του Δημοτικού ενώ η Διευθύντρια του έδωσε από ένα κέρασμα αφήνοντας μια γλυκιά ανάμνηση. Όταν επέστρεψαν στο Νηπιαγωγείο έφτιαξαν τσάντες και αποτύπωσαν ό,τι είδαν σε ζωγραφιές.

1 5 2 41 6 3 5 4 4 1 7 2 5 3 6 5 3 1 8 2 6 3 7 2 71 9 3 8 1 10 e2d87cfe c755 4f48 b426 d65feb5357e1 1 1189e7e24f 2f1b 4a7f a5c7 c15ea15ebf392311182d edec 402b b0ad a997b66e6f25b9263d5d e848 4937 8292 6374c2f8fd1edfab3f6b c066 4fba 8256 d5ad89aa01d34aee5bfd 1150 4a13 a984 5e0e7da0ec3232fa83f7 e8f5 4336 bbc6 99adb83634c768518d2f 05c8 4578 9eb5 81d5e1d6a34fb454c2cb 244e 490d a706 495c12ae8d88d52432af 229f 4d13 8319 183acbc8a10b

Τον Απρίλιο 2024 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική συνάντηση γονέων από την παιδοψυχίατρο κ. Κατερίνα Καραϊβάζογλου με θέμα τη «Μετάβαση» και συζήτηση πάνω σε αυτά που τους αγχώνουν.

7a788e60 5fcb 4c59 99f1 0b3ff26eadb2 610e626e a2dc 4da6 a211 de460837c2b0 349295b3 31f1 4120 9960 1072d396be02 cfee6778 9792 42e3 953f b411baa60ae6

Τον ίδιο μήνα τα νήπια πήγαν  στο 3ο Δημοτικό Ναυπάκτου με τη συνοδεία των Νηπιαγωγών των τμημάτων και εθελοντών γονέων για να πουν τα κάλαντα του Λαζάρου. Έδωσαν ευχετήρια πασχαλινή κάρτα και καλάθι με λιχουδιές  στο Διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού και ευχήθηκαν ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.

a1b5b7a4 4fdb 4962 9f6d e16f957af1ed 1αυτη 17bf9d663 76a4 44d9 98a8 42566a8de143 1

Το Μάιο 2024 πραγματοποιήθηκε καθαρισμός παραλίας από τα παιδιά, με τη βοήθεια εκπαιδευτικών και γονιών, και από τα δυο σχολεία.

1 13 2 9 3 10 3Α 1 4 6 5 6 6 5 6Α 2 1 7 2 2 7b 1 7Α 1 8 5

Τα παιδιά και των δύο βαθμίδων χάρηκαν τις κοινές δράσεις και τα νήπια είναι σίγουρα πιο έτοιμα για το Δημοτικό!