Δραση Νο10: “ΈΝΑΣ ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ”

Αγαπημένα μας παιδιά κ γονείς με τον ερχομό της άνοιξης κ του καλοκαιριού μας κάνουν αισθητή την παρουσία τους μικροσκοπικά πλασματάκια που βουίζουν,πετούν, τρέχουν,πηδούν και σέρνονται.Tα έντομα!Πρόκειται για έναν κόσμο που κινεί την περιέργεια και το ενδιαφέρον μικρών καιμεγάλων με τα χρώματα.τις κινήσεις, τους ήχους και τις συνήθειές τους.Τα είδη των εντόμων, σύμφωνα με ορισμένους εντομολόγους ανέρχονται σε 900.000 εώς 1.000.000, ενώ τα πρώτα έντομα εμφανίστηκαν πριν απο 400 εκατομμύρια χρόνια.Τα έντομα ωφέλιμα ή βλαβερά τα συναντάμε παντού για αυτό ελάτε να παίξουμε κ να ζουζουνίσουμε μαζί τους.:
1.Παρακολουθούμε το βίντεο https://safeYouTube.net/w/VBMD
“Ένα γράμμα μια ιστορία: Το ζηλιάρικο ζουζούνι.” Στην συνέχεια σε ένα λευκό χαρτί γράφουμε 4-5 λέξεις που ακούσαμε και αρχίζουν απο το γράμμα ΄΄Ζ, ζ΄΄
2.Πόσα είναι τα μικρά ζουζουνάκια στο βίντεο;Τα σχεδιάζουμε, τα ζωγραφίζουμε με βάση το χρώμα τους και τα απαριθμούμε.
3.ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!!!Χορεύουμε με μουσική, βάζουμε τραγουδάκι και μεταμορφώνουμε το παιδί σε ζουζουνάκι!!!! Ζουζουνίζει ανάλογα με την εντολή που του δίνουμε!!!( χαρούμενα,ζωηρά,γκρινιάρικα,τραγουδιστά,)Μπορουν να μιμηθούν τις κινήσεις των εντόμων: να περπατούν,να πετούν,να πηδουν.
Επιπλέον δράσεις:
4.Ρωτάμε τα παιδιά τι έκανε ο μπαμπάς ζουζούνος όταν ένιωθε ζήλια κ πως νιώθουν τα ίδια όταν ζηλεύουν .Εξηγούμε στα παιδιά ότι η ζήλια είναι ένα συναίσθημα που όλοι οι άνθρωποι έχουν. Στην συνέχεια συζητάμε μαζί τους τρόπους που μας βοηθάνε να νιώθουμε όμορφα.Μπορούμε να φτιάξουμε το δικο μας κουτί Ζήλιας( μικρό ,μεγάλο ) για να τοποθετήσουμε μέσα το ζιζάνιο της ζήλιας.Το ζιζάνιο μπορεί να είναι κάποιο παιχνίδι ,κουκλάκι,κατασκευη,πανί ,ζωγραφιά ότι επιθυμεί το παιδί το οποίο κάθε φορά που νιώθει ζήλια θα το κλείνει στο κουτί.
5.Φτιάχνουμε παζλ;
6. Παίζουμε κρεμάλα; https://learningapps.org/display?v=p95pcpe0k20
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ!!!!Κ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΑΚΙΑ ΜΟΝΟ ΖΟΥΖΟΥΝΑΚΙΑ!!!!!!
Επιπλέον υλικό αξιοποίησης θα βρείτε παρακάτω: