e-Twinning “Balancing emotions…” Δραστηριότητες Απριλίου-Μαΐου. Διαχείριση συναισθήματος Αγάπης μέσα από Steam δραστηριότητες.

Έφτασε ο μήνας Απρίλιος. Σε αυτό το μήνα τα παιδιά διαχειρίστηκαν το συναίσθημα της αγάπης δημιουργώντας καρδιές από αλάτι και ζωγραφίζοντάς τες, μαθαίνοντας ότι η αγάπη υπάρχει παντού. Συζητήσαμε για την αγάπη για το περιβάλλον και για όλους τους οργανισμούς στον πλανήτη μας και για το πόσο σημαντικοί είναι για τη δική μας βιωσιμότητα. Συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν αφίσα, αντάλλαξαν ιδέες και λύσεις για το πως θα τη φτιάξουν ενώ έπαιξαν και παιχνίδια διαδικτυακά. Καλλιέργησαν σπόρους για να δείξουν την αγάπη τους στο περιβάλλον και τους παρατηρούσαν σιγά σιγά να μεγαλώνουν. Κατανόησαν ότι πολλές φορές για να βρούμε την αγάπη δυσκολευόμαστε και χανόμαστε σε παράξενα μονοπάτια που μοιάζουν με λαβύρινθους και έτσι πήραν υλικά και δημιούργησαν τους δικούς τους λαβύρινθους.

Mhnas Aprilios

Φτάνοντας προς το τέλος του προγράμματός μας όλοι μαζί δημιουργήσαμε το λεξικό των συναισθημάτων. Πατήστε στην εικόνα για να ακούσετε τα συναισθήματα που μάθαμε στις γλώσσες των συνεργαζόμενων χωρών.

 

LEXIKO SYNAISTHHMATON

 

Όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία δημιούργησαν τους στίχους του τραγουδιού των συναισθημάτων που μελοποιήθηκαν από την τεχνητή νοημοσύνη. Πατώντας στην εικόνα μπορείτε να ακούστε το τραγούδι μας.

TRAGOYDI SYNAISTHHMATON

 

Μαζί και οι Δύο ..πάμε Μουσείο!!! Μια διασχολική Συνεργασία

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε σε δράση ομαλούς μετάβασης μέσα από τα εκθέματα Παπαγιάννη και σε συνεργασία με το 3ο Δημοτικό σχολείο Μαρμάρων. Η δράση διοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Ιωαννίνων σε συνεργασία με τους Επόπτες Ποιότηας και τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Ιωαννίνων (Δημοτικών και Νηπιαγωγείων) .

Η Διάχυση της δράσης των συμμετεχόντων σχολείων πραγματοποιήθηκε στις 2-06-2025 στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ιωαννίνων.

Πατήστε στην εικόνα για να δείτε στιγμιότυπα από την παρουσίαση.

archeio lhpshs

Συμμετοχή του 3ου Νηπιαγωγείου Μαρμάρων στο πρόγραμμα του Δ. Ιωαννιτών Follow Green

Τα παιδιά του 3ου Νηπιαγωγείου Μαρμάρων έμαθαν για την ανακύκλωση και συμμετείχαν με τις οικογένειές τους αλλά και  ως μαθητές στη δράση ανακύκλωσης του Δ. Ιωαννιτών.

Έπαινος για το σχολείο



Λήψη αρχείου

Έπαινος για κάθε μαθητή



Λήψη αρχείου

Μια όμορφη συνεργασία που άνθισε στην αυλή του νηπιαγωγείου μας!

Μια όμορφη ανοιξιάτικη μέρα την Πέμπτη 22-05-2025 δημιουργήθηκαν ευωδιαστές αναμνήσεις και πολύχρωμα όνειρα!!!

Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το βίντεο

   1748546941546

 

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΉΣ ΤΟΥ ΑΥΛΕΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ



Λήψη αρχείου

Ημέρα μαθητή – γονέα

Η ημέρα μαθητή- γονέα καθιερώθηκε ως μέρα που ο γονείς των μαθητών έρχονται στην τάξη με σκοπό να γνωρίσουν τους συμμαθητές του παιδιού τους και να μιλήσουν τιμώντας το παιδί τους με σκοπό την ενίσχυση της αυτοεκτίμησής του. Οι γονείς παρουσιάζουν υλικά ( φωτογραφίες, αγαπημένο παιχνίδι, μουσικά όργανα, αγαπημένο τραγούδι ή και κινητικό παιχνίδι, παραμύθι)  που έχουν επιλέξει από το σπίτι μαζί με το παιδάκι τους και τα φέρνουν στο σχολείο. Συστήνονται και γνωρίζουν τους συμμαθητές του παιδιού τους. Παίζουν παιχνίδια που έχουν σχεδιάσει μαζί με το παιδί τους. 

Παρατίθενται ενδεικτικές φωτογραφίες από τη δράση μας.

                         pixiz 21 06 2025 16 26 07                                                               pixiz 21 06 2025 16 27 50

e-Twinning “Balancing emotions…” Δραστηριότητες μηνός Μαρτίου. Διαχείριση του συναισθήματος Φόβου μέσα από Steam δραστηριότητες.

Τα παιδιά το μήνα Μάρτιο περιηγήθηκαν μαζί με το Λέο στο συναίσθημα του φόβου. Δημιούργησαν τούνελ με υλικά από την τάξη, έπαιξαν με τη σκιά και το φως, διακωμώδησαν τους φόβους τους κατασκευάζοντας αστεία φαντασματάκια. Συνεργάστηκαν με τα παιδιά των άλλων σχολείων δημιουργώντας βιβλία για τη διαχείριση των φόβων τους και έπαιξαν διαδικτυακά παιχνίδια αλλά κάλεσαν στην παρέα και την αγαπημένη τους μελισσούλα ( beebot) για να τη βοηθήσουν να ξεπεράσει κι αυτή τους δικούς της φόβους. Έπαιξαν με τις ανισότητες και έμαθαν τι σημαίνει θάρρος!

Drasthriothtes martioy

 

Τα παιδιά δημιούργησαν συνεργατικά το βιβλίο διαχείρισης των φόβων τους. 

diacheirish fobon

 

 

Δημιουργία ψηφιακής συνεργατικής ιστορίας και αποθετήριο ψηφιακών ιστοριών συνεργαζόμενων σχολείων

Τα παιδιά συνεργάστηκαν πάνω σε μία κοινή ιστορία με θέμα ” Οι χαρτοσακκούλες που ήθελαν να γίνουν παραμύθια ¨εικονογραφώντας και ηχογραφώντας όλα μαζί την ιστορία. Στο τέλος κάθε σχολείο πρόσθεσε και μία δική του ιστορία ψηφιακή από τις δράσεις του στην τάξη και δημιουργήσαμε έτσι μια ψηφιακή βιβλιοθήκη” .

Οι χαρτοσακκούλες που ήθελαν να γίνουν παραμύθια

Eikona1 1