Εικαστική Έκθεση στο Νηπιαγωγείο μας!

Την Παρασκευή 12-06-2026, οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας λειτούργησαν ως εμπνευστές και ενορχηστρωτές μιας ξεχωριστής εικαστικής έκθεσης, που κατάφερε να «παντρέψει» ιδανικά το φυσικό περιβάλλον και το ταξίδι στον χρόνο, με τη δημιουργικότητα και την έμπνευση των μικρών μας μαθητών.

Η μεγάλη, καταπράσινη αυλή μας –που τόσο πολύ αγαπάμε– μεταμορφώθηκε σε μια υπαίθρια γκαλερί! Γέμισε με χρώματα και αναμνήσεις, καθώς στολίστηκε απ’ άκρη σ’ άκρη με τα πανέμορφα ομαδικά έργα που φιλοτέχνησαν τα νήπια κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Η έκθεση αυτή αποτέλεσε ένα ζωντανό παράδειγμα της αρμονικής συνεργασίας ανάμεσα στα ίδια τα παιδιά, αλλά και μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών, μεταφέροντας σε κάθε επισκέπτη τη δύναμη του μοιράσματος και της ομαδικότητας.

Η πιο συγκινητική στιγμή της γιορτής μας ήταν όταν οι εκπαιδευτικοί έδωσαν τη σκυτάλη στους ίδιους τους μαθητές. Τα παιδιά, αναλαμβάνοντας ενεργό ρόλο ως μικροί ξεναγοί τέχνης, πήραν από το χέρι τους γονείς, τους παππούδες, τις γιαγιάδες και τους συγγενείς που τα συνόδευαν, και τους οδήγησαν μπροστά από κάθε έργο. Με μάτια που έλαμπαν, τους εξήγησαν τις τεχνικές τους και μοιράστηκαν μαζί τους τα συναισθήματα και τις όμορφες μνήμες που κρύβει κάθε δημιουργία.

Σε αυτή την πρωτότυπη ξενάγηση, η ίδια η φύση και το κελάηδισμα των πουλιών στάθηκαν οι καλύτεροι σύμμαχοί μας, λειτουργώντας ως η πιο γλυκιά μουσική επένδυση για τα συναισθήματά μας. Έτσι, οι δικοί μας άνθρωποι είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια αυθεντική και ζωντανή γεύση από όλα όσα ζήσαμε και μάθαμε τη φετινή χρονιά.

Η τελευταία Παρασκευή της σχολικής χρονιάς δεν ήταν μια μέρα τυπικής γιορτής, στημένης με κουραστικές πρόβες και στείρες απομνημονεύσεις. Ήταν μια αληθινή γιορτή της ψυχής, που γεννήθηκε αυθόρμητα μέσα από το κέφι, τον ενθουσιασμό, την αγάπη και το μοίρασμα όλων μας!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε μικρούς και μεγάλους που έκαναν αυτή τη μέρα αξέχαστη.

Καλό καλοκαίρι με υγεία και πολύ παιχνίδι!

 

Εκδρομή στο χωριό Γραμμένο – Μια αγκαλιά αναμνήσεις !

Η σημερινή μας εκδρομή στο χωριό Γραμμένο ήταν γεμάτη φως, γέλια και απέραντη χαρά! Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί επιβιβαστήκαμε στα λεωφορεία με την καλύτερη διάθεση και, σε λίγη ώρα, η γραφική πλατεία του χωριού πλημμύρισε από τις φωνές μας.

Εκεί, οι μικροί μας μαθητές, δεμένοι με τα δυνατά δεσμά της φιλίας, ένωσαν τις φωνές τους και τραγούδησαν για την αγάπη, συγκινώντας μας όλους. Η συνέχεια είχε ακόμη περισσότερη ζωντάνια: χωριστήκαμε σε ομάδες και γίναμε όλοι μια παρέα, παίζοντας ομαδικά παιχνίδια που μας έκαναν να νιώσουμε πάλι παιδιά.

Καθώς η μέρα πλησίαζε στο τέλος της, μικροί και μεγάλοι αφήσαμε από ένα γλυκό, γεμάτο αγάπη μήνυμα για το σχολείο μας. Ήταν το πιο όμορφο «σφράγισμα» για μια χρονιά γεμάτη αξέχαστες αναμνήσεις, αφιερωμένο στους αληθινούς πρωταγωνιστές, τους μικρούς ήρωες της φετινής μας χρονιάς: τους μαθητές μας!

Σήμερα γίναμε όλοι μια μεγάλη, ζεστή αγκαλιά, με οδηγούς τα παιδιά μας.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Το Σωσίβιο των Οικοντετέκτιβ: Μια Υπόσχεση για τον Πλανήτη!

Ως αληθινοί Οικοντετέκτιβ, οι μαθητές μας δημιούργησαν το δικό τους “Σωσίβιο Προστασίας”, δίνοντας μια ιερή υπόσχεση: να σταθούν στο πλευρό κάθε ζωντανού οργανισμού και να κρατήσουν τον πλανήτη μας ασφαλή. Με τα δικά τους λόγια και με όλη τη δύναμη της καρδιάς τους, δεσμεύτηκαν να γίνουν οι ασπίδες της φύσης, αποδεικνύοντας ότι καμία πράξη φροντίδας δεν είναι πολύ μικρή όταν πρόκειται να σώσουμε το κοινό μας σπίτι! Τα παιδιά ανέπτυξαν την αίσθηση της προσωπικής και συλλογικής ευθύνης απέναντι στα περιβαλλοντικά προβλήματα. Κατανόησαν την ανάγκη προστασίας όλων των μορφών ζωής (ζώων, φυτών, οικοσυστημάτων).Μέσα από τη διαδικασία του «όρκου/υπόσχεσης», εσωτερικεύσαν θετικές στάσεις και αξίες για τη βιώσιμη ανάπτυξη.

 

1780951647161

Τιμώντας την υπόσχεση της Τάρα

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας, τιμώντας την Αγάπη τους για τον πλανήτη, δημιούργησαν μια συνεργατική κατασκευή για να φωτίσουν το όμορφο ταξίδι τους. Μια κατασκευή αφιερωμένη στο πολύτιμο Νερό, στη Ζωή που φιλοξενεί και στον καθαρό Αέρα, που μαζί με το Φως αποτελούν πηγές χωρίς τις οποίες κανείς δεν μπορεί να υπάρξει.

 

1780902532393

1780902557699 1780902576375 1780902576407 

Μήνας Ιούνιος

Ένα όμορφο ταξίδι με μία ηρωίδα σοφή, τη Willow έφτασε στο τέλος του και κλείνοντας το μήνα Ιούνιο σας προτρέπεουμε να παρακολουθήστε το βίντεό μας. Ευχαριστούμε όλους τους γονείς που στάθηκαν αρωγοί σε αυτό το υπέροχο ταξίδι μας!

ΦΩΣ – Αισιοδοξία και λάμψη

Αφού προσφέραμε αγάπη, προστατεύσαμε το νερό, αγκαλιάσαμε τη ζωή και θαυμάσαμε τη δύναμη του αέρα, ήρθε η ώρα να λάμψουμε παρέα με το  πιο λαμπερό στοιχείο της φύσης. Το φως, που διώχνει το σκοτάδι και ζεσταίνει τις καρδιές μας, γίνεται ο τελικός σταθμός των Οικοντετέκτιβ. Οι μικροί μας μαθητές γίνονται «κυνηγοί του φωτός», ανακαλύπτουν πώς αυτό ζωντανεύει τα χρώματα και φωτίζουν το δικό τους μήνυμα για ένα πιο φωτεινό, ελπιδοφόρο αύριο για τον πλανήτη μας!”