Καλό καλοκαίρι

Η τελευταία μέρα στο σχολείο ήταν αφιερωμένη σε καθαριότητα και παιχνίδι!

Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου μας έπλυναν τα παιχνίδια τους με σαπουνάδα και νερό, ώστε να τα βρουν καθαρά την επόμενη χρονιά! Με αυτόν τον τρόπο καλλιεργείται στους/τις μαθητές/τριες η υπευθυνότητα και η αυτοϋπηρέτηση.

Στη συνέχεια, όλα τα τμήματα παίξαμε παιχνίδια με το νερό, ψαρέψαμε με τα πόδια, στοχεύσαμε με νεροπίστολα και κάναμε νεροκουβαλήματα!

Φυσικά, στο τέλος, παιδιά και εκπαιδευτικοί, βραχήκαμε, αγκαλιαστήκαμε και αποχαιρετήσαμε τα μεγάλα μας παιδιά που θα ανοίξουν τα φτερά τους για το Δημοτικό Σχολείο, και τα μικρότερα που θα μας ξαναέρθουν ,μεγάλα πια, με τη νέα σχολική χρονιά!!

Καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση με πολλά μπάνια, παγωτά, παιχνίδι και ξεγνοιασιά!

thumbnail 4 thumbnail 3 thumbnail 2 1 thumbnail 1 2