Επίσκεψη στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Λαυρίου

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης “Περπατώ περπατώ ως το Δημοτικό” οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου μας, επισκέφτηκαν το 3ο Δημοτικό Σχολείο Λαυρίου. Ξεναγήθηκαν στους χώρους, γνώρισαν το κυλικείο, την αίθουσα γυμναστικής και παρακολούθησαν μια προσομοίωση μαθήματος, μέσα σε μια τάξη της Α’ Δημοτικού. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η εξοικείωση με τον χώρο, τα πρόσωπα, αλλά και τις διαδικασίες του Δημοτικού Σχολείου. Τέλος, οι μαθητές/τριες με τη βοήθεια των μεγάλων παιδιών της Α’ Δημοτικού, έφτιαξαν μια κατασκευή με το όνομά τους που θα τη βρουν με το καλό την επόμενη χρονιά να τους περιμένει στη νέα τους τάξη.

thumbnail 1 1 thumbnail 2 thumbnail

Επίσκεψη από το Λιμενικό Σώμα Λαυρίου

Σε συνεργασία με το Λιμενικό Σώμα Λαυρίου οι μαθητές/τριες μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Προσέχω-Μαθαίνω-Νοιάζομαι» και να ενημερωθούν για τις ασφαλείς επιλογές που έχουν όταν βρίσκονται στη θάλασσα. Μέσα από την παρουσίαση του προγράμματος οι μαθητές/τριες έθεσαν τις απορίες και τις ερωτήσεις τους και έπαιξαν κουίζ ερωτήσεων.

Σας ευχαριστούμε πολύ τον κ. Χρήστο Αντωνιάδη για την όμορφη παρουσίαση!

thumbnail 1