Μαμά μου… Σ’ αγαπώ!
Αγαπημένα μας παιδιά,
Σας καλωσορίζουμε στην επόμενη δράση με τίτλο Μαμά μου… Σ’ αγαπώ! Σας προσκαλούμε να γιορτάσουμε όλοι μαζί, μικροί και μεγάλοι, τη Γιορτή της Μητέρας και να ευχηθούμε στις γλυκές μας μανούλες Χρόνια Πολλά! Για αυτό το λόγο θα θέλαμε αρχικά να φτιάξουμε ένα μικρό δωράκι για τη μαμά, καθώς στις 10 Μαΐου γιορτάζουν όλες οι μανούλες!!!

Ας ξεκινήσουμε…
Θα θέλαμε να δημιουργήσετε μια ζωγραφιά για τη μαμά σε σχήμα καρδιάς ♥
Σε ένα χαρτί Α4 ή χαρτόνι σχεδιάστε μια μεγάλη καρδιά, μέσα ζωγραφίστε εσάς και τη μαμά σας αποτυπώνοντας αυτό που σας αρέσει, απολαμβάνετε ή αγαπάτε να κάνετε περισσότερο μαζί της! Μη ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε όσα περισσότερα φωτεινά χρώματα μπορείτε, μιας και είναι ακόμα Άνοιξη! Με τη βοήθεια του μπαμπά, μπορείτε να γράψετε μια πρόταση «Μαμά μου σ’ αγαπώ γιατί…» ή «Με τη μαμά, μου αρέσει να…» ή «Η μαμά μου είναι…» ή όποιο άλλο συναίσθημα σας εκφράζει! Αυτό θα είναι το δώρο για τη μαμά! Αφού συγκεντρώσουμε όλες τις ζωγραφιές-δώρα για τη γιορτή της μητέρας, θα θέλαμε να μας επιστρέψετε τη δημιουργία σας στο email του σχολείου για να δημιουργήσουμε μια Συνεργατική Ψηφιακή Αφίσα για να ευχηθούμε όλοι μαζί «Χρόνια Πολλά Μανούλα»!
Σύντομα θα σας προτείνουμε πλούσιες δημιουργικές δραστηριότητες για τη γιορτή της μητέρας όπως παραμύθια, ενημερωτικά βίντεο, τραγούδια και παιχνίδια! Τέλος, στον φάκελο «Μένουμε Σπίτι» συγκεντρώστε τις δημιουργίες σας για αυτή τη δράση!
Να περνάτε όμορφα!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ
Στις ζωγραφιές των παιδιών είναι αρκετό να φαίνονται τα αρχικά γράμματα στο ονοματεπώνυμο π.χ. Γ.Β. ή μόνο τα μικρά ονόματα π.χ. Γεωργία.
“