‘Ηρθε το Πάσχα!!!

Αγαπητοί γονείς,
  Σας καλωσορίζουμε στη δεύτερη εβδομαδιαία συνάντηση εξ αποστάσεως με τίτλο «Περνάμε όμορφα και δημιουργικά τις μέρες του Πάσχα!», που αποτελεί μια συνεργατική πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου μας.
   Η δράση μας αυτή βασίζεται στις ψυχοπαιδαγωγικές ανάγκες των μαθητών μας, το αναλυτικό πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου (ΔΕΠΠΣ), αλλά και τις κατευθύνσεις του Υπουργείου Παιδείας. Θα θέλαμε να παροτρύνετε ενθαρρυντικά τους μικρούς μας μαθητές να τις υλοποιούν για να συνεχίσουν να μαθαίνουν δημιουργικά.
   Σας προσκαλούμε, λοιπόν, να περιηγηθείτε στο νέο μας ψηφιακό τοίχο, όπου θα βρείτε συγκεντρωμένα ιδέες από παραμύθια, ενημερωτικά βίντεο, εύκολες κατασκευές, παιχνίδια μνήμης και παζλ, πασχαλινές συνταγές και τραγούδια, κατάλληλα για την προσχολική ηλικία!

Όλα τα παραπάνω αποτελούν συνέχεια των προτάσεών μας για δημιουργικές δραστηριότητες όσο «ΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΠΙΤΙ», που φυσικά είναι ενδεικτικές και προαιρετικές και μπορούν να υλοποιηθούν με το ρυθμό που εσείς επιθυμείτε ή τα παιδιά σας.

Μικροί μας φίλοι, να περνάτε όμορφα!!!

Συνεχίστε να είστε δημιουργικοί και να μας στέλνετε σε φωτογραφίες τις δημιουργίες σας. Μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας τις ιδέες σας στον παρακάτω ψηφιακό τοίχο.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Σας παρακαλούμε να μην ανεβάσετε φωτογραφίες στις οποίες θα φαίνονται τα πρόσωπα των παιδιών, ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο αποτελεί προσωπικό δεδομένο (πχ πλήρες ονοματεπώνυμο κλπ). Στις ζωγραφιές των παιδιών αρκεί να φαίνονται τα αρχικά γράμματα στο ονοματεπώνυμο π.χ. Γ.Β. ή μόνο τα μικρά ονόματα π.χ. Γεωργία.

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση

Οι εκπαιδευτικοί του 3ου Νηπιαγωγείου Καρύστου