1ο Έργο: The animal Caravan is looking for a new Homeland
Ο λαγός, η αλεπού, η χελώνα, το ελάφι, μια μέλισσα και η κουκουβάγια συναντιούνται μετά τη δασική πυρκαγιά. Κατάφεραν να σωθούν αλλά τα σπίτια τους έχουν καταστραφεί. Έχουν μόνο ο ένας τον άλλον πλέον και ψάχνουν λύση στο πρόβλημά τους. Τι θα κάνουν τώρα; Πού θα πάνε; Πως εγινε αυτό? Ποιος ευθύνεται? Υπάρχουν πολλά ερωτήματα. Η σοφή κουκουβάγια σκέφτηκε να ζητήσει βοήθεια από τα παιδιά. Οι μαθητές συνεχίζουν την ιστορία, κάνουν καταιγισμό ιδεών και σκέφτονται τρόπους για να βοηθήσουν τα ζώα του δάσους να βρουν ένα νέο σπίτι. Πώς θα είναι όμως τα πράγματα εκεί; Ποια είναι τα συναισθήματα των ηρώων μας που πρέπει να μεταναστεύσουν; Τι είναι η μετανάστευση; Πώς νιώθουν όσοι αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τα σπίτια και τους φίλους τους και να πάνε κάπου καινούργιο; Πώς θα είναι η ζωή τους εκεί; Ο κύριος σκοπός του προγράμματος είναι διπλός. Η Εκπαίδευση για την Αειφορία θεωρεί το περιβάλλον, όχι μόνο ως πηγή γνώσης, αλλά και ως σύστημα ισορροπιών και σχέσεων. Κύριος στόχος του είναι ο ενεργός πολίτης και η προώθηση, μέσω της βιωματικής μάθησης, της αποτελεσματικής επικοινωνίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης ως σημαντικών παραγόντων της συνεκπαίδευσης για την απόκτηση δεξιοτήτων που συμβάλλουν στην εποικοδομητική συνύπαρξη μέσα σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία. Οι προτεινόμενες δραστηριότητες-δράσεις προωθούν την κοινή προσπάθεια για την προστασία του κλίματος και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, σύμφωνα με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Συμμετέχουσες χώρες
2ο έργο: ” What does the puppet tell us? Design and Play”
Ένα νέο ταξίδι στο κόσμο του etwinning ξεκίνησε με τη συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας, στο ευρωπαϊκό έργο: ” What does the puppet tell us? Design and Play” ( Τι μας λέει η μαριονέτα -Σχεδιασμός και παιχνίδι). Πρόκειται για ένα έργο που έχει ως στόχο να μπορέσουν τα παιδιά να εκφραστούν καλύτερα, να αναπτύξουν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες, να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους, να υποστηρίξουν ιδιαίτερα τους κοινωνικο-αισθητηριακούς και γλωσσικούς τους τομείς ανάπτυξης. Καθώς τα παιδιά μπορούν εύκολα να εκφράσουν τα συναισθήματά τους μιμούμενα την προσωπικότητα της μαριονέτας που παίζουν, η γλωσσική τους ανάπτυξη και η ανάπτυξη της φαντασίας τους επηρεάζονται θετικά. Κύριος στόχος μας είναι να δώσουμε τη δυνατότητα στα παιδιά να χρησιμοποιούν τη γλώσσα πιο αποτελεσματικά, να κοινωνικοποιούνται και να εκφράζονται άνετα και να διασφαλίσουμε ότι μαθαίνουν με μια προσέγγιση βασισμένη στο παιχνίδι.
3ο Έργο: There is Art in our classroom
Το 3o ευρωπαϊκό έργο μας είναι: “There is Art in our classroom” ( Υπάρχει τέχνη στην τάξη μας). Το έργο αυτό στοχεύει να επιτρέψει στους μαθητές μας να πραγματοποιήσουν καλλιτεχνικές δραστηριότητες με διεπιστημονικό τρόπο. Θα πραγματοποιηθούν εργασίες στους τομείς των εικαστικών τεχνών, του παιδικού παιχνιδιού, του θεάματος και της μουσικής. Με το έργο αυτό περιμένουμε από τους μαθητές να εκφραστούν με δημιουργικούς τρόπους, να χρησιμοποιήσουν τεχνολογικά εργαλεία και εφαρμογές κατάλληλες για το επίπεδό τους κατά την εκτέλεση δραστηριοτήτων, να εκφραστούν καλλιτεχνικά και να δημιουργήσουν καλλιτεχνικά έργα αντίστοιχα με τις εποχές του χρόνου και τις αλλαγές στη φύση.