Εtwinning Program: Different Cultures, the same Emotions: Η αξίας της Καλοσύνης Δεκέμβριος 2023

1. Διδασκαλία του συναισθήματος της αγάπης και της αξίας της καλοσύνης μέσα από ένα βίντεο -ανάπτυξη σχετικής συζήτησης

https://www.youtube.com/watch?v=T1po7rNPch8

IMG 20231211 153444 COLLAGE

2. Εμπέδωση της καλοσύνης μέσα από βιωματικές πράξεις

IMG 20231211 154557 COLLAGE

-Κατασκευή ενός ομαδικού παζλ της τάξης σχεδιάζοντας πάνω του εικόνες καλοσύνης

IMG 20231212 140512 COLLAGE

3. Αξιολόγηση

Σχεδίαση εικόνων της καλοσύνης από τα παιδιά της τάξης στο κομμάτι του παζλ που μας αναλογεί με τον αριθμό 13 για να μπει στο συνεργατικό παζλ σχηματισμού μιας καρδιάς με όλα τα σχολεία των εταίρων.

IMG 20231214 131819 COLLAGEIMG 20231214 135332


IMG 20231214 135332 COLLAGE

Η συνεργατική μας καρδιά-παζλ

our map

Εtwinning Program: Different Cultures, the same Emotions: Κατασκευή λογότυπου,ψηφοφορία Δεκέμβριος 2023

Δραστηριότητες για τη Δημιουργία Λογότυπου του προγράμματος-Διαδικασία ψηφοφορίας ανά χώρα και συλλογικά

1.Αναγνωρίζουμε με τα παιδιά τα βασικά μας συναισθήματα και τα αναπαριστούμε μέσα από βιωματικά παιχνίδια

IMG 20231107 153911 IMG 20231107 154543 IMG 20231107 155002 IMG 20231107 155109 IMG 20231109 144952 COLLAGE

2. Κατασκευή Λογότυπου για το πρόγραμμα

IMG 20231121 154642 COLLAGE IMG 20231121 162309

3. Ψηφοφορία του αγαπημένου μας Λογότυπου

IMG 20231214 140225

IMG 20231214 140342 COLLAGE 1

IMG 20231214 141931 COLLAGE 1IMG 20231214 141931 COLLAGE

Η ψηφοφορία των συμμετεχόντων στο πρόγραμμαhttps://padlet.com/angyanghel67/different-cultures-the-same-emotions-our-logos-6aoj1uxpxlap26v0

Τα τελικά αποτελέσματα της ψηφοφορίας της τάξης μας


IMG 20231214 142734

3 από τα 9 παιδιά μας ψήφισαν το λογότυπο από ένα σχολείο της Ιταλίας. Οι υπόλοιποι ψήφοι ήταν μονοί.

IMG 20231214 143116 Στιγμιότυπο οθόνης 2023 12 16 012350

Το κοινό εργαλείο ψηφοφορίας λογότυπου με τους εταίρους μας

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc02bLoVqNUIhDRwSQJUdT9PybfhY9aJxf7pivt-EvUr7O-GA/viewform

Τα  αποτελέσματα ψηφοφορίας με τους εταίρους μας

https://padlet.com/angyanghel67/different-cultures-the-same-emotions-our-logos-6aoj1uxpxlap26v0

logo

Συνεργατική δραστηριότητα: Η Επίλυση του παζλ με το λογότυπο που κέρδισε την ψηφοφορία

IMG 20240514 125638 COLLAGE

Εtwinning Program: Different Cultures, the same Emotions Σχ.Έτος 2023-2024: Γνωριμία με το πρόγραμμα Οκτώβριος 2023

  • Περιγραφή του Προγράμματος

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιείται στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα του 3ου Νηπιαγωγείου Φιλιατρών, είναι προσαρμοσμένο στις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών της τάξης, τα οποία προέρχονται από την Ελλάδα, Αλβανία και Ρουμανία. Το σχολείο μας συνεργάζεται με άλλα σχολεία της Ευρώπης σε κοινές συνεργατικές δράσεις και η διάρκεια του προγράμματος είναι από τον Οκτωβριο 2023 μέχρι τον Ιούνιο του 2024.

Σκοπός και βασικοί στόχοι του προγράμματος

Ο σκοπός αυτού του έργου είναι η εκπαίδευση και η ενίσχυση των δεξιοτήτων συναισθηματικής νοησμοσύνης, με στόχο την πρόληψη της συναισθηματικής ανισορροπίας, δίνοντας έμφαση στην καλλιέργεια της αυτογνωσίας των παιδιών, τις δεξιότητες επικοινωνίας, επίλυσης των συγκρούσεων και διαχείρησης των αρνητικών συναισθημάτων στην ικανότητα λήψης αποφάσεων στα πλαίσια τηε υγιής ανάπτυξης της προσωπικότητας των παιδιών.

Τα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα

https://www.google.com/maps/d/viewer?hl=en&hl=en&mid=1n97komb59YTexkrv716sRv9lFi1YXDQ&ll=50.43145938637934%2C15.941772187403735&z=5

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 12 16 004604Στιγμιότυπο οθόνης 2023 12 16 004813Στιγμιότυπο οθόνης 2023 12 16 004919

  • Δημιουργία κοινόυ αποδεκτού συμβολαίου καλής διαδικτυακής συμπεριφοράς

https://www.canva.com/design/DAF0nnjSpHQ/YATT7fyotpWoVblcoujF1w/edit

  • Ενσωμάτωση στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών ανά χώρα
  • Ανίχνευση πρότερων γνώσεων με παράθεση σχετικών ερωτηματολογίων

https://docs.google.com/forms/d/15IJvrkAC-t4p-GOrUjXyh24_dGKwyyZewMzXoiKF1P4/edit

https://docs.google.com/forms/d/1qhilVAG9UPedquj0nSI8avPaMTXxHZ1qNJQFsuiFOTQ/edit

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 09 153556Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 09 153642

Εtwinning Program: Different Cultures, the same Emotions: Δραστηριότητες γνωριμίας_Νοέμβριος 2023

Δραστηριότητα 1η

Τα σχολεία μας στο χάρτη

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=en&hl=en&mid=1n97komb59YTexkrv716sRv9lFi1YXDQ&ll=50.43145938637935%2C15.941772187403735&z=5

σχολεία στο χάρτη

Δραστηριότητα 2η

Γνωριμία με τις/τους εκπαιδευτικούς του προγράμματος

https://padlet.com/angyanghel67/different-cultures-the-same-emotions-etwinning-project-k7simj23tk2ftyez

εκπαιδευτικοί στο πρόγραμμαpng

Δραστηριότητα 3η

Γνωριμία με τα σχολεία που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα

3rd Kindergarten of Filiatra 2

Δραστηριότητα 4η

Γνωριμία με τους μαθητές του προγράμματος

https://tinyurl.com/2adrmt2h

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 13 214707

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 09 152253

Δε μαλώνω, Δε μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω_1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων_Σχ Ετος 2023_2024

Θεματικός Κύκλος: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΕΥ ΖΗΝ, ΥΓΕΙΑ: Διατροφή-Αυτομέριμνα-Ασφάλεια

Οκτώβριος-Νοέμβριος 2023

Σχολικός Εκφοβισμός

Γνώσεις των παιδιών

  • Τα παιδιά μιλούν για τη σωματική βία που εκδηλώνεται με το τράβηγμα των μαλλιών με το χτύπημα στο σώμα του άλλου παιδιού
  • Εκφράζουν τα συναισθήματα του θύματος που είναι ο φόβος, η στεναχώρια και ενδεχομένως ο θυμός

Αγνοούν

  • Πώς νιώθει ο θύτης/ Νταής
  • Γιατί ασκεί βία
  • Αγνοούν τη λεκτική βία και τις άλλες μορφές εκφοβισμού
  • Δεν γνωρίζουν πώς να αμυνθούν σε περίπτωση σχολικού εκφοβισμού

 

1η Φάση: Εξοικείωση με το θέμα

(Ανίχνευση γνώσεων των παιδιών)

Δεξιότητες Επικοινωνίας

Δραστηριότητα 1η : Το Πρόβλημα του Τομ

Στο σχολείο μας επισκέπτονται τα παιδιά δύο νέοι φίλοι, ο Πέτρος και ο Τομ.IMG 20231031 125006

Οι δύο αυτές γαντόκουκλες αφού συστηθούν στα παιδιά αρχίζουν να μιλούν μεταξύ τους και να αναπαριστούν μπροστά στα παιδιά της τάξης μια σκηνή σχολικού εκφοβισμού με τη μορφή του κουκλοθέατρου.

Συγκεκριμένα λένε ” -Πέτρος σπρώχνει τον Τομ, τον χτυπάει στο σβέρκο και του λέει:” πώς είσαι έτσι; Πάλι βρέθηκες μπροστά μου, ξαφανίσου……

ο Τομ αρχίζει να κλαιει και του λέει:-” τι σου έχω κάνει, γιατί με χτυπάς και με διώχνεις;

Πέτρος:- Γιατί έτσι μου αρέσει…..και τον σπρώχνει πιο δυνατά για να φύγει ενώ γελάει μαζί του όταν αρχίσει εκείνος να τρέμει από τον φόβο του……

Κανένα παιδί δεν τον βοηθάει και ο Τομ κλαίγοντας δεν θέλει να επιστρέψει στην τάξη, φοβάται την αντίδραση του Πετρου, φοβάται την κοροϊδία, τον χλευασμό και τη βία που του ασκεί ο Πέτρος…..

-Η δασκάλα φωνάζει τον Τομ που δεν μπήκε στην τάξη και του ζηταει εξηγήσεις…..

Τον βλέπει φοβισμένο, να τρέμει και από τα μάτια του να τρέχουν δάκρυα……

-Τον ρωτάει τι έχει;

Τομ – Τίποτα κυρία

Δασκάλα- Τομ τι συμβαίνει;

Τομ- Να ο Πέτρος με χτυπάει , με κοροϊδεύει και μου ζητάει να φύγω από την τάξη…..είμαι ανεπιθύμητοςδεν του έχω κάνει τίποτα

Δασκάλα- Τομ, έλα στην τάξη και σου υπόσχομαι πως με τα υπόλοιπα παιδιά θα ψάξουμε να βρούμε πληροφορίες για το σχολικό εκφοβισμό που σου κάνει ο Πέτρος έτσι ώστε να αλλάξει τη συμπεριφορά του απέναντί σου, να καταλάβει το λάθος του, να σου ζητήσει συγγνώμη και εσύ να μάθεις τρόπους με τους οποίους θα μπορείς να τον αντιμετωπίσεις.

Η Δασκάλα τότε απευθύνεται στα παιδιά και τους ζητάει τη βοηθάει τους. Αρχικά τα ρωτάει να της πουν τι γνωρίζουν για το σχολικό εκφοβισμό και πώς το αντιμετωπίζουν, καταγράφει σε ένα χαρτί τις απόψεις τους και στη συνέχεια τους δίνει την επόμενη αποστολή.

IMG 20231113 141713

2η Φάση: Επισκόπηση

Δραστηριότητα 2η: Η αναζήτηση των πληροφοριών για το σχολικό εκφοβισμό

Δεξιότητες Επικοινωνίας, συνεργασίας, ψηφιακές δεξιότητες και Κριτικής σκέψης

IMG 20231106 123025IMG 20231103 122052 COLLAGE

IMG 20231113 122553

IMG 20231107 123630 COLLAGE

IMG 20231107 124824 1

IMG 20231113 122914

IMG 20231113 124929

IMG 20231113 141736IMG 20231113 135819

IMG 20231102 211758

IMG 20231108 122417 COLLAGEIMG 20231106 124432 COLLAGEIMG 20231106 125704

3η Φάση : Επεξήγηση

Δραστηριότητα 3η :Συνεργασία

Δεξιότητες Επικοινωνίας, συνεργασίας και δημιουργίας

Περιγραφή

Ανάγνωση ενός βιβλίου σχετικά με το θέμα της συνεργασίας, νοηματική επεξεργασία του περιεχομένου, ανάθεση της κοινής τους αποστολής να κατασκευάσουν σε ομάδες  το δέντρο της αγάπης. Τα φύλλα θα σχεδιαστούν σε ομάδες των δύο μαθητών, το ένα παιδί αφήνει το χέρι του πάνω στο κανσόν, το άλλο το σχεδιάζει και στο τέλος το παιδί που άφησε το χέρι του προηγουμένως στο κανσόν, κόβει με το ψαλίδι το περίγραμμα του χεριού. Στο τέλος μαζι αποφασίζουν για το κοινό μήνυμα και τον τρόπο που θα το κολλήσουν έτσι ώστε να σχηματιστεί ένα δέντρο.

IMG 20231108 122413 COLLAGE

IMG 20231108 131341

IMG 20231108 124049

IMG 20231108 124209 COLLAGE

IMG 20231108 141329

IMG 20231108 142358

Δραστηριότητα 4η : Θύτης και Θύμα σε ένα σχολικό εκφοβισμό

Δεξιότητες επικοινωνίας και κριτικής σκέψης

Περιγραφή

Ανάγνωση του βιβλίου Ο Νταής και το Θύμα”. Συζήτηση του περιεχομένου της ιστορίας, αναπαράσταση της σκηνής ενός σχολικού εκφοβισμού και τα υπόλοιπα παιδιά που παρακολουθούν προσπαθούν να κατανοήσουν ποιός είναι ο θύτης και ποιο το θύμα.

IMG 20231109 121321

IMG 20231109 121824

Παιχνίδι ρόλων : Θύτης και Θύμα

IMG 20231109 122339

IMG 20231109 122702

IMG 20231109 122628

IMG 20231109 123356

IMG 20231109 123623

IMG 20231109 123602

IMG 20231109 123629

Δραστηριότητα 5η : Τα συναισθήματα του Θύτη και του Θύματος

Περιγραφή

Δείχνουμε στα παιδιά ένα βίντεο με το σχολικό εκφοβισμό μέσα από τα μάτια του θύματος https://www.youtube.com/watch?v=8tv3ObwCm5s 

Συζητάμε το βίντεο με τα παιδιά και μιλάμε για τα συναισθήματα του Θύτη και του Θύματος. Στη συνέχεια τα χωρίζουμε σε ομάδες και ζητάμε από την κάθε ομάδα να βάλει και από ένα συναίσθημα που αντιπροσωπεύει το θύμα και το θύτη, συζτητώντας για τις επιλογές τους.

IMG 20231109 125740

IMG 20231109 125141

IMG 20231109 125155

IMG 20231109 125216

IMG 20231109 125626

Δραστηριότητα 6η : Νταής δε γεννιέσαι…γίνεσαι

Δεξιότητες Επικοινωνίας, κριτικής σκέψης, συνεργασίας 

Περιγραφή

Η δασκάλα καλοσωρίζει τον Τομ το θύμα του σχολικού εκφοβισμού στην τάξη, το οποίο την ρωτάει γιατί ο Πέτρος είναι νταής; Γεννήθηκε έτσι ή έγινε; Η δασκάλα απευθύνει το ερώτημα στα υπόλοιπα παιδιά της τάξης και ακούει τις δικές τους υποθέσεις.  Στη συνέχεια , τους λέει ότι κανένα παιδί δεν γεννήθηκε να χτυπάει ή να κοροϊδεύει ή να απειλεί, κάπου το έχει δεί και το έχει ακούσει. Επομένως τα ρωτάει που μπορεί να το έχει δει και το έχει ακούσει… Σε περίπτωση που κανένα δε γνωρίζει τους διαβάζει ένα άρθρο https://psychopedia.gr/i-ntaides-de-genniounte-ginonte/ από τους ειδικούς που εξηγούν την αιτία να είναι κάποιος νταής.  Κατόπιν τους δίνει τις γαντόκουκλες και αφήνει τα παιδιά να πάρουν συνέντευξη το ένα από το άλλο, το θύμα από το θύτη, γιατί ο Θύτης ασκεί λεκτική, ψυχολογική και σωματική βία στο θύμα της ιστορίας. Με αυτό τον τρόπο τα παιδιά καλλιεργούν την εν συναίσθηση και κατανοούν πώς κανένα παιδί δεν είναι κακό, αλλά το περιβάλλον με το οποίο μεγαλώνουν παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτή του την άσχημη και βίαιη συμπεριφορά. 

IMG 20231114 125504 IMG 20231114 125805

IMG 20231115 122911 COLLAGE IMG 20231115 123238 COLLAGE IMG 20231115 125211 COLLAGE IMG 20231115 125454 COLLAGE IMG 20231115 125700 COLLAGE

Δραστηριότητα 7η : Αντιμετωπίστε τους Νταήδες

Περιγραφή

Εφόσον τα παιδιά έχουν γνωρίσει την ταυτότητα του Νταή και του Θύματος, ήρθε η ώρα να μάθουν τους τρόπους αντιμετώπισης ενός νταή.

Διαβάζουμε στα παιδιά ένα βιβλίο με τίτλο ” Πώς να αντιμετωπίσω τον Νταή” και συζητάμε τους τρόπους αντιμετώπισης που προτείνει η ιστορία. Στη συνέχεια δίνουμε σε δύο παιδιά τους ήρωες της ιστορίας μας τον Πέτρο (τον Νταή) και τον Τομ (το θύμα) και εκείνα μέσω διαλόγου και κινήσεων αναπαριστούν τα 3 βήματα αντιμετώπισης του Νταή. Ο στόχος είναι να γίνουν κατανοητά τα βήματα αυτά και να μπορέσουν να τα εφαρμόσουν σε περίπτωση ανάγκης.

IMG 20231120 123306 COLLAGE IMG 20231120 125228 COLLAGE

Δραστηριότητα 8η και 9η: Το Μυστικό της Νίκης και Ο Ντέντεκτιβ του Διαδικτύου

Περιγραφή

Προβολή της ιστορίας το Μυστικό της Νίκης, της Έλενας Ράπτη,στα παιδιά για τον κανόνα του εσώρουχου καθώς μπορεί να απειληθούν από τους Νταήδες και να δεχτούν από φόβο να τους αγγίξουν το σώμα τους με κακό τρόπο. Ενημέρωση μέσα από ένα παραμύθι για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων και την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, έτσι ώστε να μην πέσουν θύματα ηλεκτρονικού εκφοβισμού. Στο τέλος της επεξεργασίας του βίντεου και του παραμυθιού αντίστοιχα, όλοι μαζί σχηματίζουμε το σύνθημά μας…..Μίλα τώρα…..Σταμάτα αυτό που κάνεις.

  • Το μυστικό της Νίκης

IMG 20231128 093255 COLLAGE

  • Γιαγιά πρόσεχε στο διαδίκτυο (παραμύθι)

https://saferinternet4kids.gr/wp-content/uploads/2022/09/paramuthi-athina-giagia.pdf

Παρουσίασηhttps://saferinternet4kids.gr/parousiaseis/be_internet_detective/

Δημιουργία του συνθήματος αντιμετώπισης αυτών των μορφών εκφοβισμού

IMG 20231128 114646 COLLAGE IMG 20231128 122341 COLLAGE

Δ φάση: Εμπλουτισμός

Στην 4η φάση τα παιδιά θα εμπεδώσουν τις γνώσεις που απέκτησαν.

Ψηφιακές δεξιότητες

Δραστηριότητα 1: Πώς νιώθω……Θύμα-Θύτης 

Περιγραφή

Έχοντας μιλήσει ήδη για τα συναισθήματα του θύτη και του θύματος, χωρίζουμε τα παιδιά πάλι σε ομάδες δύο – τριών ατόμων  και ζητάμε από τα παιδιά της κάθε ομάδας να βάλουν τα συναισθήματα αυτά στην εφαρμογή learning apps στον  υπολογιστή για να τα εμπεδώσουν.

https://learningapps.org/view32478364

IMG 20231114 141811IMG 20231110 125204 COLLAGE

Δραστηριότητα 2η: Θύμα και Νταής και τρόποι αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού μέσα από ένα παιχνιδοτράγουδο

Περιγραφή

Ακούμε με τα παιδιά ένα παιχνιδοτράγουδο “μήλα γύρω, γύρω στη μέση πορτοκάλι” https://www.youtube.com/watch?v=sANf_UzOe5cπου βρήκε μία μαθήτριά μας με τη μαμά της στο ίντερνετ στη φάση της επισκόπησης και αφού το επεξεργαστούμε και κατανοήσουμε τι είναι τραγούδι και τι ομιλία, προτείνουμε στα παιδιά να χωριστούν σε ομάδες και να μας το αναπαραστήσουν. Στην κάθε ομάδα μοιράζουμε εικόνες από μήλα και πορτοκάλι που είναι οι πρωταγωνιστές της ιστορίας μας. Τα μέλη της κάθε ομάδας  τραγουδιστά θα εκφράζονται ως νατήδες και το πορτοκάλι τραγουδιστά θα τους απαντάει ως θύμα.

Το θύμα ακολουθεί τα 3 βήματα αντιμετώπησης του Νταή. Βήμα 1ο: Αδιαφορία,

Βήμα 2ο: Του λέει να σταματήσει, δεν του αρέσει αυτό που του κάνει και

Βήμα 3ο: Ζητάει βοήθεια από τα υπόλοιπα πορτοκάλια που κάθονται πιο πέρα.

Τα πορτοκάλια πηγαίνουν και βοηθούν το φίλο τους που είναι το θύμα, συνομιλούν με τα μήλα, τους Νταήδες και στο τέλος γίνονται όλοι φίλοι.

IMG 20231122 123343 COLLAGE IMG 20231122 123343 COLLAGE 2 IMG 20231122 123959 COLLAGE IMG 20231122 124123 COLLAGE

Δραστηριότητα 3η: Το σύνθημα αντιμετώπισης των Νταήδων

Περιγραφή

Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες. Η κάθε ομάδα καλείται να βρει τα κομμάτια των γραμμάτων που θα τις δώσουμε, να τα βάλει σε σωστή σειρά με τη βοήθεια των αριθμών που υπάρχουν πίσω από κάθε γράμμα, να σχηματίσει με τουβλάκια και άλλα υλικά τη λέξη που αντιστοιχεί σε ένα κομμάτι του σύνθήματος αντιμετώπισης των Νταήδων. 

IMG 20231122 125149 COLLAGEIMG 20231123 125656 COLLAGE IMG 20231123 132257 IMG 20231123 132753

Στο τέλος κάνουμε ερωτήσεις κατανόησης για τον εκφοβισμό στα παιδιά μέσα από την προβολή μιας παρουσίασης.

IMG 20231128 113631 COLLAGE

5η Φάση: Εκτίμηση

Αξιολόγηση

  • Δραστηριότητα 1η :Το Συναίσθημα του Θύματος και του Νταή

Ζωγραφίστε το συναίσθημα του θύματος και του Νταή του σχολικού εκφοβισμού

  • Δραστηριότητα 2η : Τα βήματα αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού

Ζωγραφίστε τα βήματα αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού

  • Δραστηριότητα 3η : Τρόπος αντιμετώπισης του ηλεκτρονικού εκφοβισμού

Επίλυση σχετικού παζλ σε ομάδες των δύο ατόμων- σχολιασμός της τελικής εικόνας από τα παιδιά

https://saferinternet4kids.gr/yliko/puzzle-mama-paidi/

Δραστηριότητα 4η : Κουιζ

Χωρίζουμε τα παιδιά σε δύο ομάδες και ο οποιός γρήγορος εκπρόσωπος απαντάει τις ερωτήσεις του κουιζ. Νικήτρια είναι η ομάδα που θα απαντήσει σωστά τις περισσότερες ερωτήσεις.

https://wordwall.net/el/resource/11997157/%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CE%B5%CE%BA%CF%86%CE%BF%CE%B2%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%83

IMG 20231128 123433 COLLAGE

Δραστηριότητα 5η :Συμπλήρωση του διαγράμματος  KWLH .

Σε αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά απαντούν στις ερωτήσεις τι έμαθαν σε αυτή τη θεματική ενότητα και πώς το έμαθαν, καταγράφοντας τις απαντήσεις τους στο διάγραμμα KWLH.

Στιγμιότυπο οθόνης KWLH. png

Κατάθεση στεφάνου στο Ηρώον

Τα παιδιά μας την παραμονή της 28ης Οκτωβρίου κατέθεσαν στεφανάκια για να τιμήσουν τους ήρωες του 1940

Έψαλλαν με υπερηφάνεια τον Εθνικό μας Ύμνο και απήγγειλαν το ποίημα

ΣΤΕΨΗ ΗΡΩΩΝ

ΜΥΡΤΙΑ ΚΑΙ ΔΑΦΝΗ ΠΟΙΤΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΣ ΑΥΓΟΥΛΑΣ ΤΗ ΔΡΟΣΙΑ

ΣΑΣ ΦΕΡΝΟΥΜ’ ΗΡΩΕΣ ΔΟΞΑΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΚΙ ΑΝ ΕΙΝ΄Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΗ Σ’ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΞΑΚΟΥΣΤΗ,

ΣΕΙΣ, ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΣΑΣ ΧΤΙΣΤΕΙ

 

396107286 309155955241338 5373728194626966986 n 377126001 306341508856816 1506913015071950778 n

398034982 310600711701559 8616085073096274067 n

Διδακτική επίσκεψη στη φρεγάτα Ναβαρίνον στην Πύλο

Επισκεφτήκαμε την φρεγάτα Ναβαρίνον στην Πύλο  στα πλαίσια του εορτασμού της Ναυμαχίας του Ναυαρίνου.

Η ναυμαχία του Ναυαρίνου,  έγινε στις 20 Οκτωβρίου του 1827. Μια τεράστια δύναμη πυρός από πλοία του Βρετανικού, Γαλλικού και Ρωσικού στόλου βύθισαν τα πλοία Οθωμανικού και Αιγυπτιακού στόλου και έδωσαν έτσι μια ανάσα στην Ελληνική Επανάσταση που εκτός των εσωτερικών διενέξεων πνιγόταν στο αίμα από τους Οθωμανούς….

Η συνέχεια  εδώ: http://www.mixanitouxronou.gr/i-naymachia-toy-nayarinoy/

 

20231019 115358    20231019 115419  20231019 113754   20231019 113554

IMG 20231024 184652  

 

Καλό Καλοκαιρι!

Τα παιδιά και οι Νηπιαγωγοί του σχολείου μας σας εύχονται Καλό Καλοκαίρι, με υγεία και αγάπη! Πάμε όλοι Παραλία για να  γεμίσουμε μπαταρίες και να τα πούμε ανανεωμένοι όλοι το Σεπτέμβριο!

20230618 135737