Ανάγνωση του παραμυθιού και επεξεργασία του περιεχόμενού του
Δραστηριότητα 2η
Στολίζουμε τα Χριστουγεννιάτικα δέντρα με τόσα στολίδια όσα λέει ο αριθμός. Στην αρχή ζητάμε από το κάθε παιδί να βρει το δέντρο με τον αριθμό που του λέμε και μετά να το στολίσει είτε με Χριστουγεννιάτικα στολίδια που αντιστοιχούν στην ποσότητα του αριθμού είτε με γεωμετρικά σχήματα.
Η 1η μας παράσταση κουκλοθέατρου από τα παιδιά του προαιρετικού ολοήμερου τμήματος του Νηπιαγωγείου μας, για αυτό το σχολικό έτος! Το θέμα μας το έχουμε εμπνευστεί από το βιβλίο
Ο Έλμερ και ο ξάδερφός του ο Γουίλυ, με μία μικρή δική μας παραλλαγή
Μια ιστορία αφιερωμένη στην αποδοχή της διαφορετικότητας!
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Θεματική: Τα δικαιώματα του παιδιού
1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Ανίχνευση των γνώσεων των παιδιών – Δημιουργία του ιστογράμματος
Δεξιότητες Επικοινωνίας και κριτικής σκέψης
Μέσα από την Περιγραφή σχετικών εικόνων τα παιδιά προβληματίζονται σχετικά με ποια θα μπορούσαν να είναι τα δικαιώματά τους και ποιες είναι οι υποχρεώσεις τους.
Δημιουργία της Πόλης των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων
Δίνουμε στα παιδιά εικόνες από τα δικαιώματά τους , τα αναγνωρίζουν και μετά τους ζητάμε να ζωγραφίσουν από μία υποχρέωση που έχουν, εξηγώντας τους ότι δικαίωμα είναι αυτό που πρέπει να έχουμε και υποχρέωση αυτό που πρέπει να κάνουμε. Στη συνέχεια ζητάμε από τα παιδιά να κολλήσουν τα δικαιώματά τους στα τετράγωνα σπίτια και τις υποχρεώσεις τους στις ορθογώνιες πολυκατοικίες, έχοντας τους μιλήσει πρώτα ποιο είναι το τετράγωνο, ποιο είναι το ορθογώνιο.
2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων Εμπέδωση των δικαιωμάτων του παιδιού
Ψηφιακές δεξιότητες- χρήση του ποντικιού σε ένα ψηφιακό φύλλο εργασίας σχετικά με τα δικαιώματα του παιδιού και ηχογράφηση ενός τραγουδιού για τα δικαιώματα του παιδιού -δεξιότητες επικοινωνίας (μεταφορά μηνύματος τραγουδιστά)
Δείχνουμε στα παιδιά ένα βίντεο με ένα κορίτσι πρόσφυγα που δεν είχε που να μείνει και ζητάμε από τα παιδιά αφού χωριστούν σε δύο ομάδες να χρησιμοποιήσουν τα υλικά της τάξης και να κατασκευάσουν ένα σπίτι για να στεγαστεί το μικρό κορίτσι.
4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων_ Δικαιώματα των παιδιών με αναπηρία-
Δεξιότητα της εν συναίσθησης, και της ταυτότητας του πολίτη
Δείχνουμε στα παιδιά εικόνες και βίντεο με παιδιά με αναπηρία και συζητάμε πάνω σε αυτά. Στο τέλος ζητάμε να σκεφτούν και να ζωγραφίσουν τι θα έκαναν όταν θα συναντούσαν ένα παιδί με αναπηρία.
5ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων_ Επίσκεψη στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Φιλιατρών
Δεξιότητα της εν συναίσθησης, και της ταυτότητας του πολίτη
Τα παιδιά έκαναν πράξη όλα όσα έμαθαν, γνωριστήκαμε, παίξαμε μαζί, δημιουργήσαμε το δέντρο της φιλίας και στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο τους δέντρο. Στο τέλος δεχτήκαμε τα κεράσματα τους. Ευχαριστούμε από καρδιάς την Προϊσταμένη του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Φιλιατρών Ελένη Λεβεντάκη και το σύλλογο Διδασκόντων αυτού για την άψογη φιλοξενία τους! Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς των παιδιών μας που μας βοήθησαν και εκείνοι σε ότι τους ζητήσαμε!
6ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Αξιολόγηση
Αξιολόγηση των γνώσεων των παιδιών με φύλλο εργασίας και με παιχνίδι ερωτήσεων στηριζόμενο σε ψηφιακό τροχό.
Συνεχίζοντας την κατασκευή των βασικών ηρώων του κουκλοθέατρου μας εμπνευσμένοι από το παραμύθι Ο Έλμερ και ο Γουίλι, περάσαμε με κόλλα τους ελέφαντες και μετά τους βάψαμε με τέμπερα για να είναι όλα έτοιμα για την παράσταση μας!
Αγαπημένοι μου γονείς σας αναρτώ το Πιστοποιητικό Συμμετοχής των παιδιών σας για τη συμμετοχή τους στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα Κώδικα στις 14/10/2022 στην κοινή δραστηριότητα με άλλα Νηπιαγωγεία με τίτλο Birthday Code – Τα Γενέθλια του Κώδικα!
Λόγω των προσωπικών δεδομένων αναρτώ το πιστοποιητικό που μας δίνεται στην αγγλική γλώσσα και στις τελίτσες συμπληρώνετε το ονοματεπώνυμο του παιδιού σας! Σας ευχαριστώ πολύ!
Ενδεικτικές δραστηριότητες προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος – Β΄μέρος : Κατασκευή των κεντρικών ηρώων της ιστορίας από εφημερίδα
ο Ελμερ και ο Γουιλυ
Δραστηριότητα 1η : Παρουσίαση της κατασκευής της κούκλας από εφημερίδα από τη Νηπιαγωγό
Δραστηριότητα 2η : Κατασκευή των ελεφάντων από τα παιδιά
Δραστηριότητα 3η
Τυλίγουμε με χαρτί κουζίνας τους ελέφαντες και καλύπτουμε όλο το σώμα τους με χαρτοταινία με σκοπό τα παιδιά την γ΄εβδομάδα να το περάσουν με πινέλο με κόλλα ατλακολ αραιωμένη σε νερό και μόλις στεγνώσει να το βάψουν στα χρώματα των ηρώων της ιστορίας μας.
Δραστηριότητα 4η : Τα παιδιά ζωγραφίζουν το σκηνικό του κουκλοθέατρου
Διασκεδάσαμε με τον καραγκιοζοπαίχτη του λαϊκού Θεάτρου Σκιών Τάσο Τσώνη και την ομάδα του που ήρθε στο Νηπιαγωγείο μας από τη Φοινικούντα και μας παρουσίασε την παράσταση με θέμα “Τo Έπος του 1940” χρησιμοποιώντας ευπρεπή λόγο. Τους ευχαριστούμε και τους ευχόμαστε να παρουσιάζουν πάντα τέτοιες καλές παραστάσεις!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή