Το Φιδάκι_Παραδοσιακό Παιχνίδι _Little Helen plays with us and learns 2022-2023

etwinlogoimage 1

Προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα

 

Φιδάκι

 

IMG 20230525 154947 IMG 20230525 144525

Το εν λόγω παραδοσιακό παιχνίδι το πρότεινε η συνάδελφος από το Νηπιαγωγείο Σκοτίνας στους εταίρους του etwinning πρόγραμματος με τίτλο : Little Helen plays with us and learns 2022-2023. 

etwinlogo

https://www.slideshare.net/GkolfoKan1/the-snakepptx

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 05 30 180950

https://docs.google.com/presentation/d/1YDD54qJQudvA6ni5pWgdtNa3m5HwizZYlK3XT5vrCTc/edit?usp=sharing

Λύκε, Λύκε, είσαι εδώ; Παραδοσιακό παιχνίδι, E-twinning Program Little Helen plays with us and learns

Προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα

image 1

Το παραδοσιακό παιχνίδι, “Λύκε, Λύκε είσαι εδώ;”, είναι μία πρόταση του 2ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης στους εταίρους, στα πλαίσια υλοποίησης του e-twinning Program “Little Helen plays with us and learns” 2022-2023

etwinlogo

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 05 18 014213

https://read.bookcreator.com/R1sIIEZl4Bdgt8oXDJWk0om54zh2/NKJau6fSQTi7uTpK52JjrQ

Κουτσό_Παραδοσιακό παιχνίδι_Etwinning Program_ Little Helen plays with us and learns

image 1

Το Κουτσό είναι ένα αγαπημένο παραδοσιακό παιχνίδι που προτάθηκε στους εταίρους μας από το Νηπιαγωγείο Δροσερού στα πλαίσια του etwinning προγράμματος με τίτλο Little Helen plays with us and learns

https://sway.office.com/aO5jQAf5EK5O90fx?ref=Link

Ανακύκλωση_4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων Σχ.Έτος 2022-2023

Θεματικός Κύκλος: Φροντίζω το Περιβάλλον

Ενότητα: Οικολογία-Ανακύκλωση

1η Φάση: Εξοικείωση με το θέμα

(Ανίχνευση γνώσεων των παιδιών)

Δεξιότητες Επικοινωνίας, συνεργασίας και Κριτικής σκέψης

Δραστηριότητα 1η : Το πρόβλημα του Άκη του Σκαντζοχοιράκη 

Στο μαθησιακό κέντρο της παρεούλας στην γωνία έχουμε φτιάξει ένα δάσος από ξύλινα τουβλακια, το οποίο είχε πολλά δέντρα κομμένα και πολλά σκουπίδια  και μέσα σε αυτό έχουμε αφήσει την κούκλα του σκαντζόχοιρου που έκλαιγε, γιατί δεν έβρισκε τροφή και δεν μπορούσε να μετακινηθεί από τα σκουπίδια που είχαν πετάξει οι άνθρωποι μέσα σε αυτό. Η νηπιαγωγός καλεί τα παιδιά στην παρεούλα και τα ρωτάει να της πουν τι βλέπουν και τι ακούν. Γιατί ο Άκης ο σκαντζοχοιράκης μας κλαίει; Τι σύμβαίνει; Πώς μπορούμε να τον βοηθήσουμε; Ακούμε τις απόψεις των παιδιών και την επιχειρηματολογία τους και αφού τα χωρίσουμε σε 5 ομάδες των 5 παιδιών τους ζητάμε να ορίσουν έναν εκπρόσωπο ομάδας, ο οποίος μαζί ε τους εκπροσώπους και των άλλων ομάδων, θα ψάξουν μέσα στην τάξη να βρουν τα γράμματα από τη λέξη που όταν θα τη σχηματίσουν θα μας δώσει τη λύσει στο πρόβλημα του Άκη. Το κάθε γράμμα πίσω θα έχει μία αρίθμηση και ο εκπρόσωπος που θα βρει τα περισσότερα γράμματα θα κληθεί να τα βάλει στη σειρά και να κάνει γραφωφωνημική αντιστοίχηση για να βρεί την λέξη της ανακύκλωσης. Στο τέλος η Νηπιαγωγός ρωτάει τα παιδιά να της πουν τι γνωρίζουν για την ανακύκλωση, τι θα ήθελαν να μάθουν και σημειώνει τις απόψεις τους στο διάγραμμα ΚWLH.

Στιγμιότυπο οθόνης KWLH. png

IMG 20230515 100448

20230515 231522 COLLAGE

2η Φάση: Επισκόπηση

Δραστηριότητα 2η: Η αναζήτηση των πληροφοριών για την ανακύκλωση

Δεξιότητες Επικοινωνίας, συνεργασίας και Κριτικής σκέψης

Ο Άκης ο σκαντζοχοιράκης ζητάει τη βοήθεια των παιδιών να αναζητήσουν πληροφορίες σχετικά με την ανακύκλωση. Οι εκπρόσωποι των 5 ομάδων συζητούν με τα μέλη τους και μας λένε που θα βρούμε τις σχετικές πληροφορίες για να απαντήσουμε στα ερωτήματά μας, φέρνοντας σχετικά βιβλία, ή ψάχνοντας για φωτογραφίες και βίντεο στο διαδίκτυο. Η Νηπιαγωγός επικουρεί τις ομάδες γράφοντας τις λέξεις κλειδιά για να τις πληκτρολογήσουν οι ομάδες στη μηχανή αναζήτηση στον υπολογιστή και θα διαβάζει τις πληροφορίες που θα βρουν τα παιδιά. Στο τέλος μοιράζει ένα χαρτί σε όλα τα παιδιά και με αυτό τους ζητάει να ψάξουν στο σπίτι τους και να μας φέρουν ανακυκλώσιμα σκουπίδια στο σχολείο. 

20230515 231159 COLLAGE

3η Φάση : Επεξήγηση

Δραστηριότητα 3η :  Τα σκουπίδια και οι επιπτώσεις τους

Δεξιότητες Επικοινωνίας και Κριτικής σκέψης

πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=TgSrwKoCxKE

Καθόμαστε με τα παιδιά στην παρεούλα και εμφανίζεται μία θαλάσσια χελώνα, η οποία κλαίει και εκείνη όπως ο σκαντζόχοιρος. Εκείνα ρωτούν τη χελώνα τι της συμβαίνει και αυτή τους παρουσιάζει την ιστορία στον υπολογιστή, την οποία τους ζητάει να την ακούσουν προσεκτικά και μετά να της πουν εάν έχουν καταλάβει γιατί κλαίει. Τα παιδιά παρακολουθούν την ιστορία με τις επιπτώσεις στη θαλάσσια ζωή από τη ρίψη πλαστικών σκουπιδιών και συγκεκριμένα μπουκαλιών στη θάλασσα. Στο τέλος του βίντεου η Νηπιαγωγός ζητάει από τα παιδιά να ζωγραφίσουν τις επιπτώσεις των σκουπιδιών στο περιβάλλον, να το παρουσιάσουν στην ομάδα και να αιτιολογήσουν την απάντησή τους.

https://blogs.sch.gr/gkanellaki/files/2023/05/4ο-Εργαστήριο-Δεξιοτήτων.pdf

IMG 20230516 100350

Δραστηριότητα 4η : Τα υλικά των σκουπιδιών

Δεξιότητες Επικοινωνίας, συνεργασίας και Κριτικής σκέψης

Μετά τη συζήτηση για τις επιπτώσεις των σκουπιδιών, η χελώνα τους ζητάει τη βοήθειά τους να ταξινομήσουν τα σκουπίδια που άφησαν οι άνθρωποι στην παραλία ανάλογα με το υλικό τους. Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες και εκείνες αναλαμβάνουν από ένα υλικό και τοποθετούν στο αντίστοιχο στεφάνι χούλα χουκ τα σκουπίδια που αποτελούνται από το υλικό αυτό.

20230516 190248 COLLAGE20230516 185724 COLLAGE20230516 190038 COLLAGE

Οι κάδοι χωρισμένοι με βάση το δομικό υλικό των σκουπιδιών (χαρτί, γυαλί, πλαστικό, αλουμίνιο)

IMG 20230516 111458

Τα σκουπίδια ανακατεμένα σε τυχαίους κάδους στην άλλη μεριά της αίθουσας

IMG 20230516 112159

Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες καλούνται να ταξινομήσουν τα σκουπίδια με βάση το υλικό δόμησής τους.

IMG 20230516 112520

Στο τέλος τους δείχνει βίντεο με το πώς παράγεται το χαρτί, το γυαλί, ενώ τους διαβάζει πληροφορίες για το πλαστικό και το αλουμίνιο. 

Πώς παράγεται το χαρτί

πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=Mx9949aT06U

Πώς παράγεται το γυαλί

πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=QdnQ9yIIg8U

Πληροφορίες για τα υλικά:

Το αλουμίνιο είναι πιο ελαφρύ και εύπλαστο από το σίδηρο, είναι ακριβότερο, καλός αγωγός ηλεκτρικής ενέργειας.

Το πλαστικό ως βάση του για την κατασκευή του έχει το πετρέλαιο ή το φυσικό αέριο.

IMG 20230516 114342

Μία βιβλιοπρόταση για να κατανοήσουν τα παιδιά που καταλήγουν τα σκουπίδια που δεν ανακυκλώνονται.
IMG 20230517 132025

Δραστηριότητα 5η: Ανακύκλωση

Δεξιότητες Επικοινωνίας και Κριτικής σκέψης

Έχοντας μάθει για τα υλικά των σκουπιδιών και την προέλευσή τους, η χελώνα ρωτάει τα παιδιά τι θα μπορούσαν να κάνουν για να μειώσουν τα σκουπίδια και να σταματήσουμε να καταστρέφουμε τη φύση για να κατασκευάζουμε διάφορα αντικείμενα π.χ. χαρτί, μπουκάλια, γυαλιά κτλ. Αφού ακούσει προσεκτικά τις απαντήσεις τους, τους ζητάει να παρακολουθήσουν το παρακάτω βίντεο, να το συζητήσουν και να επαληθεύσουν ή να διαψεύσουν τις απαντήσεις τους, αιτιολογώντας την απάντησή τους.

πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=TBWl5Ek6B4k

Στο τέλος, ζητάμε από τα παιδιά να βρουν το σήμα της ανακύκλωσης στα προϊόντα και να το ζωγραφίσουν.

https://blogs.sch.gr/gkanellaki/files/2023/05/4ο-Εργαστήριο-Δεξιοτήτων-σήμα-ανακύκλωσης.pdf

IMG 20230517 090022

4η Φάση: Εμπλουτισμός

Δεξιότητες Επικοινωνίας, συνεργασίας και Κριτικής σκέψης

Δραστηριότητα 6η: Κάνουμε ανακύκλωση

Ο Άκης ο σκαντζοχοιράκης μαζί με τη χελώνα, έχοντας μάθει για την ανακύκλωση, χωρίζει τα παιδιά σε δύο ομάδες και ζητάει να βάλουν τα ανακυκλώσιμα σκουπίδια που βλέπουν μπροστά τους στον κάδο της ανακύκλωσης που αντιστοιχεί στην ομάδα τους. Τα παιδιά πρέπει να συνεργαστούν και να ανακυκλώσουν τα σκουπίδια που ανακυκλώνονται. Νικήτρια θα είναι η ομάδα που θα τελειώσει πρώτη και θα έχει βάλει σωστά τα ανακυκλώσιμα μόνο σκουπίδια στον κάδο. Όταν ολοκληρώσουν το παιχνίδι η Χελώνα με τον σκαντζόχοιρο ζητάει από τον εκπρόσωπο της κάθε ομάδας να μετρήσει τα σκουπίδια, να τα αντιστοιχήσει με τον αριθμό που αναλογεί την ποσότητά τους. Στη συνέχεια παίζει μαζί τους ένα παιχνίδι πρόσθεσης και αφαίρεσης των σκουπιδιών προβληματίζοντας τον σκαντζόχοιρο που ρωτάει τα παιδιά για να λύσει τις απλές προσθέσεις ή αφαιρέσεις που του βάζει η χελώνα.

IMG 20230522 222048

IMG 20230518 093859

IMG 20230522 222618

IMG 20230518 095420 COLLAGE

IMG 20230522 222340

Δραστηριότητα 7η: Μάντεψε τι έφτιαξα

Δεξιότητες του Νού και της Επικοινωνίας

Η επόμενη αποστολή της χελώνας που αναθέτει στα παιδιά είναι να τα χωρίσει σε ισάριθμες ομάδες και να κατασκευάσουν από τα σκουπίδια κάποιο αντικείμενο για να τα μετατρέψει τα άχρηστα μέχρι τώρα σκουπίδια σε χρήσιμα για εκείνα πράγματα. Νικήτρια είναι η ομάδα που θα ολοκληρώσει πρώτη σωστά την αποστολή που της ανέθεσε η χελώνα και θα την παρουσιάσει στην παρεούλα. Στο τέλος ακούμε το τραγούδι της ανακύκλωσης.

πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=_aMVpHaUx7c

IMG 20230517 122630IMG 20230517 122749IMG 20230517 122814 1IMG 20230517 125139IMG 20230517 125150

IMG 20230518 010659

Δραστηριότητα 8η: Βρες το υλικό μου

Ψηφιακές Δεξιότητες και Δεξιότητες Συνεργασίας

Η χελώνα εμφανίζεται πάλι στα παιδιά και τους ζητάει σε ομάδες των δύο παιδιών να τη βοηθήσουν για αντιστοιχήσουν τα υλικά που βλέπουν στο πρόγραμμα με τα σκουπίδια από τα οποία είναι κατασκευασμένα. Νικήτρια θα είναι η ομάδα που θα ολοκληρώσει σωστά την εργασία της, αναγνωρίζοντας τα υλικά κατασκευής των σκουπιδιών.

https://learningapps.org/watch?v=ppdpme9an23

Ανακύκλωση- Ομαδοποίηση σκουπιδιών με τα υλικά κατασκευής τους (learningapps.org)

IMG 20230522 223021 1

5η Φάση: Εκτίμηση

Δεξιότητες Επικοινωνίας, συνεργασίας και Κριτικής σκέψης

Δραστηριότητα 9η: Ο εκατομμυριούχος

Τα παιδιά σε δύο ομάδες παίζουν το παιχνίδι γνώσεων ο εκατομμυριούχος με παρουσιαστές την χελώνα και το σκαντζόχοιρο. Νικήτρια είναι η ομάδα που θα απαντήσει τις ερωτήσεις σωστά και θα κερδίσει ένα 1.000.000 ευρώ με το οποίο θα κάνει έργα για την ανακύκλωση.

https://learningapps.org/30433137

Ανακύκλωση (learningapps.org)

Δραστηριότητα 10η : Ζωγραφίζω την ανακύκλωση

https://blogs.sch.gr/gkanellaki/files/2023/05/4ο-Εργαστήριο-Δεξιοτήτων-ανακύκλωση_αξιολόγηση.pdf

IMG 20230529 123357

Δραστηριότητα 11η :Συμπλήρωση του διαγράμματος  KWLH .

Σε αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά απαντούν στις ερωτήσεις τι έμαθαν σε αυτή τη θεματική ενότητα και πώς το έμαθαν, καταγράφοντας τις απαντήσεις τους στο διάγραμμα KWLH.

Στιγμιότυπο οθόνης KWLH. png

 

 

The Snail_Το Σαλιγκάρι_Παραδοσιακό παιχνίδι_Etwinning Program_Little Helen plays with us and learns_Σχ.Έτος 2022_2023

Η πρόταση του παιχνιδιού “Το Σαλιγκάρι” έγινε από τις συναδέλφους εταίρους μας στο 3ο Νηπιαγωγείο Αλεξανδρούπολης στα πλαίσια του προγράμματος etwinning με τίτλο Little Helen plays with us and learns!! 

 

Απρίλιος 2023 Ενδεικτικές Πασχαλινές Δημιουργίες και Δραστηριότητες

Χριστός Ανέστη!

  • Βάλαμε σε χρονική σειρά όπως τα ζούμε στην εκκλησία τα Μεγάλα Πάθη του Κυρίου

IMG 20230406 120959 COLLAGEIMG 20230406 121905

  • Βάψαμε αυγά

IMG 20230406 093329 COLLAGE IMG 20230407 075336IMG 20230406 093329 COLLAGE 1

  • Δημιουργήσαμε Πασχαλινές κάρτες και γεμίσαμε Πασχαλινά Καλάθια με τα χρωματιστά αυγά μας, τα πασχαλινά μας κουλούρια, σοκολατάκια και τις χειροποίητες καρτούλες μας!

IMG 20230406 115641 IMG 20230407 094418 IMG 20230407 094425 IMG 20230407 092053 COLLAGE

Ο Ρολογάς : Παραδοσιακό παιχνίδι_Etwinning program_Little Helen plays with us and learns

Προαιρετικό ολοήμερο τμήμα

Το παιχνίδι ο Ρολογάς είναι ένα παραδοσιακό παιχνίδι που μάθαμε στα πλαίσια του etwinning προγράμματος με τίτλο Little Helen plays with us and learns και ήταν μία πρόταση από το 2ο Νηπιαγωγείο Γιαννιτσών προς τα υπόλοιπα μέρη εταίρων. 

http://Ρολογάς….Traditional Game:The Clock _Etwinning Program: Little Helen plays with us and Learns! Stem 3 This traditional Game is a suggestion of 2nd Kindergarten in Gianitsa. Το παραδοσιακό αυτό παιχνίδι είναι μία προταση του 2ου Νηπιαγωγείου Γιαννιτσών στα πλαίσια του etwinning προγράμματος … Go to this Sway


Μετάβαση στο sway.office.com.

Εtwinning Program: Little Helen plays with us and learns: Ψηφίζουμε Λογότυπο

Εκλογές στο Νηπιαγωγείο μας για να βγάλουμε το δημοφιλές για εμάς Λογότυπο του Προγράμματος

Στα πλαίσια του προγράμματος Little Helen plays with us and learns, όλοι οι συμμετέχοντες καλούμαστε να ψηφίσουμε το Λογότυπο των άλλων Νηπιαγωγείων, όποιο από αυτά μας αρέσει περισσότερο και να αναρτήσουμε το αποτέλεσμα στην εκπαιδευτική πλατφόρμα του etwinning. Έτσι λοιπόν στο Νηπιαγωγείο μας στήσαμε κάλπη, εξηγήσαμε στα παιδιά τη διαδικασία των εκλογών και κάναμε εκλογές στο Νηπιαγωγείο μας! Στο τέλος έγινε η καταμέτρηση των ψήφων και η σημείωσή των αποτελεσμάτων στον εκλογικό μας πίνακα αναφοράς.

IMG 20230313 145829 COLLAGE 1 IMG 20230313 145829 COLLAGE IMG 20230313 150503 COLLAGE IMG 20230313 151449 IMG 20230313 151459 IMG 20230313 151504

Το Λογότυπο που πήρε τις περισσότερες ψήφους από το δικό μας Νηπιαγωγείο, είναι το Λογότυπο του 8ου Νηπιαγωγείου N. Ιωνίας Βόλου.

 

Το δικό μας λογότυπο που προτείναμε και δεν μπορούσαμε να το ψηφίσουμε, είναι το παρακάτω:

Μάρτιος: Χελιδόνια

 Άνοιξη: Τα Χελιδόνια

Ενδεικτικές Δραστηριότητες

Δραστηριότητα 1:Ανίχνευση των γνώσεων των παιδιών

Διδασκαλία 2η: Διδασκαλία

Προβάλλουμε στα παιδιά ένα ακουστικό ηλεκτρονικό παραμύθι σχετικά με τα χελιδόνια. Το ακούμε και τους ζητάμε να μας το αφηγηθούν.

πηγήhttps://youtu.be/j7OGgrfjQj8

Στο τέλος τους δείχνουμε ένα χάρτη και τους ζητάμε να φανταστούν και να μας δείξουν με βελάκια τη διαδρομή των χελιδονιών μέχρι να φτάσουν στη χώρα μας. Τους ζητάμε να μετρήσουν τα βελάκια ως μονάδα μη συμβατής μέτρησης απόστασης και να αντιστοιχήσουν το αριθμητικό σύμβολο του πλήθους των βελών. Τα ρωτάμε να μας πουν τι καιρό έχει τώρα που έρχονται στην Ελλάδα και με τι καιρό φεύγουν από αυτή. Σημειώνουμε τις απόψεις τους, για να τις επαληθεύσουν τα ίδια στην επόμενη δρααστηριότητα.

IMG 20230307 114154 COLLAGE

Δραστηριότητα 3η Διδασκαλία

Παρακολουθούμε το παρακάτω βίντεο για να πληροφορηθούν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου τη ζωή των Χελιδονιών και να επαληθεύσουν την υπόθεση που έκαναν για τον τόπο προέλευσής τους στην προηγούμενη δραστηριότητα.

πηγήhttps://www.youtube.com/watch?v=KE5Atjaftt8&t=88s

Στο τέλος του βίντεου τα παιδιά μας μας απαντούν για την υπόθεση που είχαν κάνει και την επαλήθευση ή τη διαψευσή της και απαντούν σε ερωτήσεις κατανόησης. Μετά παίρνουν τα κρουστά μουσικά όργανα και προσπαθώντας να έχουν ένα κοινό ρυθμό τραγουδούν το τραγούδι της Χελιδόνας!

Δραστηριότητα 4η εμπέδωσης

Χωρίζουμε τα παιδιά σε δύο ομάδες και παίζουμε το παιχνίδι ο εκατομμυριούχος….

https://learningapps.org/29388989

Το κάθε παιδί από την ομάδα του θα απαντάει σε μία ερώτηση που θα τους κάνουμε και εάν είναι σωστή θα παίρνει ένα χελιδόνι. Η ομάδα που θα συγκεντρώσει τα περισσότερα χελιδόνια θα είναι η νικήτρια ομάδα. Τα παιδιά από την κάθε ομάδα θα μετρήσουν τα χελιδόνια και θα βάλουν το αντίστοιχο αριθμητικό σύμβολο. 

Δραστηριότητα 5η Διδασκαλίας του αριθμού Οχτώ

Τοποθετούμε στο πάτωμα της γωνιάς της παρεούλας  χελιδόνια και τουβλακια. Ζητάμε από τα παιδιά να μας βοηθήσουν να φτιάξουμε μια γειτονιά όπου θα κατοικούν τα χελιδόνια που ήρθαν από την Αφρική. Τους εξηγούμε ότι στη γειτονιά αυτή μπορούν να κατοικήσουν μόνο 8 χελιδόνια. Επόμένως θα πρέπει να φτιάξουν μια φωλιά για κάθε χελιδόνι σε ομάδες των 3 παιδιών και στο τέλος να βρουν τον αριθμό 8 και να το βάλουν στη γειτονιά αυτή για να ξέρουμε πόσα χελιδόνια μένουν εκεί.

IMG 20230309 100816 COLLAGE  IMG 20230309 103401

IMG 20230309 101320 COLLAGEIMG 20230309 103419

IMG 20230309 090550 COLLAGE

Δραστηριότητα 6η Εμπέδωση του αριθμού 8

Τα παιδάκια κάθονται στα τραπεζάκια εργασίας και σχηματίζουν τον αριθμό 8 με πλαστελίνη. Στη συνέχεια τους λέμε ότι η Χελιδόνα γέννησε 8 αυγά, τα οποία καλούνται να τα σχηματίσουν και να τα βάλουν δίπλα από τον αριθμό για να ξέρει η χελιδόνα πόσα αυγά έχει γεννήσει. 

IMG 20230310 114804 COLLAGE

Δραστηριότητα 7η Εμπέδωση της Εποχής άνοιξη

Τοποθετούμε στα τραπεζάκια εργασίας τους μήνες και τις εποχές. Χωρίζουμε τα παιδιά σε δυάδες και τους ζητάμε όσο χτυπάμε το ταμπουρίνο να μου φέρουν την εποχή της άνοιξης, τους 3 μήνες της και κάτω από τον κάθε μήνα να βάλουν καρτέλες με γεγονότα που συμβαίνουν στον κάθε μήνα. Η δυάδα που θα φέρει σωστά έστω και ένα στοιχείο από αυτά που τους ζητάμε θα πάρει ένα πόντο. Νικήτρια είναι η δυάδα των παιδιών που θα έχει συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους. Όταν ολοκληρωθεί το παιχνίδι και η ταξινόμηση ανά μήνα, διαβάζουμε με τα παιδιά της καρτέλες και κάνουμε φωνολογική επίγνωση και γραφωφωνημική αντιστοίχηση για να επαληθεύσουμε την ορθότητα των απαντήσεών.

IMG 20230313 123933 IMG 20230313 123228 COLLAGE

Δραστηριότητα 8η Αξιολόγησης