E-twinning προγράμματα

Σχολικό Έτος 2021-2022

Πρόγραμμα e-Twinning : The T(h)ree masketeers – Οι σωματοφύλακες των δέντρων

Ορμώμενοι από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, με το έργο μας αυτό επιθυμούμε να εκπαιδεύσουμε τους μαθητές μας στο να γνωρίσουν την αξία των δέντρων, να τα αγαπήσουν και κατά συνέπεια να τα προστατεύσουν. Μέσα από μια δραστηριοτήτων ατομικών και κυρίως συλλογικών, στοχεύουμε να ετοιμάσουμε τους ενεργούς πολίτες του μέλλοντας εμπλέκοντας στις εκπαιδευτικές μας δράσεις τόσο την ευρύτερη εκπαιδευτική όσο και την τοπική κοινότητα.

ΣΤΌΧΟΙ

Μερικοί από τους στόχους του έργου. Οι μαθητές:
-Να γνωρίσουν τη μορφολογία και τα είδη δέντρων σε τοπικό και ευρωπαϊκό επίπεδο (ενδημικά είδη).
– Να γνωρίσουν την χρησιμότητα τους για το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον.
– Να γνωρίσουν την πανίδα που σχετίζεται με την ύπαρξη των δέντρων στο έδαφος και το υπέδαφος.
-Να κάνουν μετρήσεις (ύψος, διάμετρος κλπ)
– Να εμπλέξουν τη ρομποτική με το θέμα.
– Να “διαβάσουν” και διηγηθούν βιβλία γνώσης και παραμύθια σχετικά με τα δέντρα.
– Να εκφραστούν με διάφορους τρόπους σχετικά με το θέμα (ζωγραφική, μουσική, δραματοποίηση κλπ)
– Να γνωρίσουν τους κινδύνους των δέντρων και να βρίσκουν λύσεις
– Να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με το θέμα του έργου
-Να αποκτήσουν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ τους και με τους εταίρους.
– Να έρθουν σε επαφή με επιστήμονες.
– Να εμπλέξουμε τα εργαστήρια δεξιοτήτων με το συγκεκριμένο θέμα και κυρίως τα “Φροντίζω το Περιβάλλον”, “Ευ Ζην”, ” Νοιάζομαι κι ενεργώ”.
– Να αναπτύξουν δεξιότητες του νου.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε διάστημα 8 μηνών από τον Οκτώβριο μέχρι τον Μάιο. Στοχεύουμε στη συνεχή επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών. Θα επιμείνουμε στη συλλογική παραγωγή έργου και την ενεργή συμμετοχή των εταίρων στην οργάνωση δραστηριοτήτων με ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία
Οκτώβριος
-Γνωριμία με τους εταίρους on line
– Ορισμός ομάδων εργασίας
– Επιλογή logo του έργου
– Γνωριμία με τα δέντρα της αυλής μας. Δημιουργία κοινού φυτολογίου και εννοιολογικού χάρτη
-Συμμετοχή στην EU code week
Νοέμβριος
– Τα δέντρα το φθινόπωρο
– Επίσκεψη σε κοντινό δάσος για παρατήρηση
– Συλλογή “θησαυρών” από τα δέντρα (φλοιοί, κουκουνάρια κλπ) και χρήση τους για την δημιουργία έργων.
Δεκέμβριος
– Τα δέντρα τα Χριστούγεννα
– Ανταλλαγή στολιδιών μεταξύ των εταίρων
– On line γιορτή με τους εταίρους
Ιανουάριος
Τα δέντρα και η πανίδα τους τον Χειμώνα
Φεβρουάριος
Καρναβάλι και οι tree masketeers που επιλέγουν οι εταίροι
Παραλλαγή του παραμυθιού
Μάρτιος -Μάιος
Δέντρο – Κλίμα

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

– Ενεργοποίηση των μαθητών και της τοπικής κοινότητας στη δημιουργία εθελοντικών ομάδων προστασίας των δέντρων και δασών της περιοχής τους.
– Δημιουργία blog με τα αποτελέσματα των δράσεων, ορισμού προγράμματος εθελοντικής περιφρούρησης και τρόπους προστασίας.
-Δημιουργία έντυπου υλικού και επιστολών ενημέρωσης των αρχών και της τοπικής κοινότητας.
-Δημόσια on line συνάντηση για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων.
– Δημιουργία ebook – παραμυθιού The t(hree) masketeer
– Να φυτέψουμε δέντρα στην αυλή μας για να βοηθήσουμε το κλίμα και την ποιότητα ζωής

πηγή: https://live.etwinning.net/projects/project/315357

Μέλη του έργου (21): Συμμετέχουν οι ακόλουθοι εκπαιδευτικοί μαζί με τα παιδιά τους στην τάξη

  • Anna Taczyńska από Przedszkole Miejskie nr 3 “Niezapominajka” w Rypinie, Rypin, Πολωνία
  • Aναστασία Νεοφυτίδου από το 3o / 2θέσιο Νηπιαγωγείο Συκεών, Sykies Thessaloniki, Ελλάδα
  • Daiva Bobinaite από Kauno r. Raudondvario lopšelis-darželis „Riešutėlis“, Kauno Raj. Raudondvaris, Λιθουανία
  • Δέσποινα Μαυρίδου (Ιδρυτής) από το Νηπιαγωγείο Νικόπολης Πρέβεζα, Ελλάδα
  • Dimitra Goutakoli από το 1o Νηπιαγωγείο Πεύκων, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
  • Fofo Gostidou (Ιδρυτής) από το Νηπιαγωγείο Λέπτης, Ορεστιαδα, Ελλάδα
  • Γκόλφω Κανελλάκη από το 3ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών, Ελλάδα
  • ioanna panousi από το 11o Νηπιαγωγείο Αγ.Δημητρίου, Αττική, Ελλάδα
  • Manuela Doles από Osnovna šola Bovec, Bovec, Σλοβενία
  • Maria Gizli από το 2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Αλιάρτου, Aliartos, Ελλάδα
  • Αργυρώ Κυριαζή από 13ο Νηπιαγωγείο Συκεών,  Θεσσαλονικη, Ελλάδα
  • Γεωργία Λιβιτσάνη από το Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου (Ζακύνθου), Ελλάδα
  • Γεωργία Σταθοπούλου από το Νηπιαγωγείο Καλαβρύτων, Ελλάδα
  • Γεωργία Χριστάρα από το 1ο Νηπιαγωγείο Συκεών,  Ελλάδα
  • Θεοδώρα Ταμίσογλου από το 12ο Νηπιαγωγείο Συκεών Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
  • Μαρία Κοτοπούλου από το 12ο Νηπιαγωγείο Συκεών Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
  • Μαρία Μπαρή από το 1ο Νηπιαγωγείο Συκεών,  Θεσσαλονικη, Ελλάδα
  • Μαρία Χονδρογιάννη από το 2ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών, Ελλάδα
  • Παναγιώτα Μπαζούκα από το 5ο Νηπιαγωγείο Συκεών, Ελλάδα
  • Σταυρούλα Σπηλιοπούλου από το 3ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών Ελλάδα
  • Σωτηρία Γουργιώτη από το 13ο Νηπιαγωγείο Συκεών, Θεσσαλονικη, Ελλάδα
  • Karine Grassi  από το Ecole Primaire Authie Sud, Γαλλία

Σχολικό Έτος 2020-2021

Πρόγραμμα e-Twinning : Από τη γη ως το Φεγγάρι και πίσω

Σχετικά με το έργο

Από τη γη ως το φεγγάρι και πίσω…ένα
συνεργατικό πρόγραμμα
διδακτικής αξιοποίησης του θέματος του Διαστήματος με μέσο
– την τέχνη
-τον ηλεκτρονικό υπολογιστή
-τον κώδικα προγραμματισμού, Europe Code.
To the moon and back λοιπόν με σκοπό την συνεργασία και την διάχυση καλών πρακτικών στην εκπαιδευτική κοινότητα, σε συναδέλφους, στην τοπική κοινωνία.
To πρόγραμμα στοχεύει να βοηθήσει τα παιδιά να εκφραστούν και να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά, ολόπλευρα, μέσα από ένα θέμα που ενδιαφέρει, κινητοποιεί και μαγεύει: Το διάστημα!

  • Σχολικό Έτος 2019-2020

Υλοποιήθηκε το πρόγραμμα etwinning με τίτλοΕφευρέτες παιχνιδιών…οι ανακυκλωτές της χαράς

Upcycle Toys…recycle happiness”

Το παρόν έργο είχε ως αντικείμενο τον σχεδιασμό και την δημιουργία διαφόρων μορφών παιχνιδιών όπως επιτραπέζια, παιχνίδια ρόλων, συμβολικών παιχνιδιών ,παιχνιδιών αυλής, ομαδικών παιχνιδιών κτλ, επαναχρησιμοποιώντας άχρηστα αντικείμενα που θα κατέληγαν στα σκουπίδια.

Βάση του έργου μας  αποτέλεσε η εξαιρετική ικανότητα και αγάπη των παιδιών να εφευρίσκουν παιχνίδια αποδίδοντας νέες σημασίες σε διάφορα αντικείμενα και καταστάσεις.

Εκμεταλλευόμενοι αυτό το γεγονός προσεγγίσαμε έννοιες όπως επαναχρησιμοποίηση, προστασία του περιβάλλοντος, υπέρμετρη κατανάλωση και διαφήμιση, περνώντας μέσα από δρόμους ποικίλων γνωστικών αντικειμένων, προσεγγίζοντας επιμέρους εκπαιδευτικούς στόχους, καλλιεργώντας ταυτόχρονα την νοητική ευλυγισία και δημιουργικότητα των παιδιών.

ΟΙ ΣΤΌΧΟΙ ΜΑΣ ΗΤΑΝ

   Καλλιέργεια της δημιουργικότητας
• Γνωριμία και επεξεργασία ποικίλων υλικών και των ιδιοτήτων τους με πολλούς διαφορετικούς τρόπους
• Καλλιέργεια της συνείδησης του καταναλωτή
• Υιοθέτηση θετική στάσης απέναντι στο περιβάλλον και συνειδητοποίηση της ανάγκης της προστασίας του.
• Προσέγγιση της έννοιας της επαναχρησιμοποίησης και της σημασίας της στην προστασία του περιβάλλοντος
• Ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης της ικανότητας της συνεργασίας.
• Ανακάλυψη της χαράς της συλλογικής προσπάθειας και κατανόηση της αμφίδρομης σχέσης ατόμου ομάδας.
• Σχεδιασμός και υλοποίηση μικρών project που προκύπτουν από επίλυση προβλήματος
• Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού από τα παιδιά για τα παιδιά.
• Εμπλοκή των γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ

Το κάθε συνεργαζόμενο σχολείο ανέπτυξε το δικό του πρόγραμμα προσαρμόζοντας τις δραστηριότητές του στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών του αλλά και στις ιδιαιτερότητες του περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργεί. Επιπλέον πρότεινε  και από μία συνεργατική δραστηριότητα –κατασκευή παιχνιδιών τα οποία υλοποιήθηκαν από ομάδες μαθητών όλων των συνεργαζόμενων σχολείων, με στόχο να παραχθούν παιχνίδια από όλες τις κατηγορίες παιχνιδιών. Η επικοινωνία με τα σχολεία-εταίρους ήταν συχνή και γινόταν με ανταλλαγή μηνυμάτων. Μέσω αυτής της διαδικασίας υπήρξε ανατροφοδότηση, ανταλλαγή ιδεών, οργανώθηκε το πρόγραμμα και επιλύθηκαν όποια προβλήματα υπήρξαν.
Ως εργαλεία επικοινωνίας των σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών χρησιμοποιήθηκαν: Τwinspace , Skype και Εmail. Επίσης αξιοποιήθηκαν εργαλεία web, αρχές και μέθοδοι της εκπαίδευσης steam. Τέλος, ο κάθε εταίρος ενημέρωνε για τις δραστηριότητές του τα υπόλοιπα μέλη.

ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΗΤΑΝ:

Η Ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών, σε γνωστικό, ηθικό, κοινωνικό και συναισθηματικό επίπεδο. Η Εφαρμογή των γνώσεων και σύνδεσή τους με την πραγματικότητα ώστε να αποκτήσουν νόημα για τα παιδιά. Η Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού ανέξοδα.Το Άνοιγμα του σχολείου στην εθνική και στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα της Ευρώπης καθώς και στην τοπική αλλά και την ευρύτερη κοινωνία. Η επικοινωνία, η συνεργασία, η ανταλλαγή σκέψεων και ιδεών για την επίτευξη κοινών στόχων και επίλυση προβλημάτων.

Το εν λόγω έργο διήρκησε ένα σχολικό έτος και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν ήταν οι ακόλουθοι μαζί με τα παιδιά των νηπιαγωγείων τους.

  • Αθανασία Δάγκα,  από το 1ο Νηπιαγωγείο Στυλίδας
  • Άννα-Μαρία Χατζηνικολάου, Νένα Κοντογουλίδου, Μαρία Κορρέ από το 2ο Νηπιαγωγείο Ερμούπολης Σύρου
  • Αργυρώ Παπαδάκη από το Νηπιαγωγείο Εκκλησοχωρίου Έδεσσας
  • Βιβή Αραβανή, από το 1ο Νηπιαγωγείο Ωραιόκαστρου, Θεσσαλονίκης (Δημιουργός έργου)
  • Βιβή Κουσαρίδα (Δημιουργός έργου), Στέλλα Μακρή, Χαρά Ανδρώνη από το 2ο Νηπιαγωγείο Γαργαλιάνων,  Μεσσηνίας
  • Γκόλφω Κανελλάκη και Σταυρούλα Σπηλιοπούλου από το 3ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών, Μεσσηνίας
  • Ηλιάνα Παπαντώνη και Ελισάβετ Καλογιάννη, από το 1ο Νηπιαγωγείο Ιτέας Φωκίδας
  • Ελένη Μπουκλά, από το Νηπιαγωγείο Πολυχρόνου
  • Ελένη Κούντουρα και Λαμπρινή Σοφούδη, από το 5ο Νηπιαγωγείο Καβάλας
  • Ιωάννα Νικολάου, Λίλιαν- Τριανταφυλλιά Δούμα από το 1ο Νηπιαγωγείου Λουτρά Αιδηψού
  • Καλλιόπη-Λίνα Κυνηγοπούλου από το 32 Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης
  • Κουντρομιχάλη Κατερίνα, από το Νηπιαγωγείο Νάουσας Πάρου.
  • Κωνσταντία Παπαγεωργίου από το 6ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου
  • Πασχαλιά Σαρμή, από το Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας
  • Zygmunt Tomasz Gajowniczek, από το Szkoła Podstawowa w Latowiczu

Ενδεικτικές εκπαιδευτικές δράσεις υπάρχουν στην καρτέλα με την ετικέτα Εφευρεύτες παιχνιδιών σχολικό έτος 2019-2020

Το εν λόγω πρόγραμμα βραβεύθηκε με την Εθνική ετικέτα ποιότητας

  • Σχολικό Έτος 2018-2019

Υλοποιήθηκε το πρόγραμμα etwinning με τίτλο “Healthy mind into a healthy body” Υγιές μυαλό σε ένα υγιές σώμα

Υγιές μυαλό σε ένα υγιές σώμα “είναι ένα αρχαίο ελληνικό μότο που περιλαμβάνει τη σημασία μιας υγιεινής διατροφής, τη σημασία της σωματικής δραστηριότητας και τον συνδυασμό τους για να έχουν ένα υγιές μυαλό. Αυτό είναι το μήνυμα που θέλουμε να μεταδώσουμε στα παιδιά με μια ποικιλία δραστηριοτήτων σχετικά με τη διατροφή, τη σωματική δραστηριότητα, την στοματική υγιεινή και την ασφάλεια.

Σε αυτό το πρόγραμμα, τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί αντάλλαξαν  τις διατροφικές εμπειρίες της χώρας τους και έμαθαν για τα οφέλη ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

ΟΙ ΣΤΌΧΟΙ ΜΑΣ ΗΤΑΝ:

  • Η  Διεύρυνση των γνώσεών μας στον τομέα της διατροφής, της στοματικής υγιεινής και των πρώτων βοηθειών.• Η Συνειδητοποίηση της ανάγκης για σωματική δραστηριότητα• Η Εμφάνιση πολιτιστικών διαφορών σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες• Η Ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων• Η Ανάπτυξη συνεργατικής ικανότητας για την επίτευξη κοινών στόχων• Η Τόνωση και προώθηση των δημιουργικών ικανοτήτων των παιδιών χρησιμοποιώντας μια ποικιλία υλικών• Η  Βελτίωση των εργαλείων ΤΠΕ

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

  1. Ας συστηθούμε
  2. o Τοίχος του δασκάλου
  3. Διαγωνισμός λογότυπου
  4. Ψηφίστε για τον νικητή!
  5. 16 Οκτωβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Τροφίμων
  6. Τρώγοντας παραδοσιακά πιάτα
  7. Διάσημοι διατροφικοί πρεσβευτές της χώρας μας -Τοπικό φαγητό
  8. Ειδικά πιάτα για ειδικές περιστάσεις
  9. Ας μιλήσουμε για τη διατροφή
  10. Πυραμίδα τροφίμων – Πυραμίδα τροφίμων E-Twinning – Τρόφιμα στη μητρική γλώσσα
  11. Ημέρα σαλάτας
  12. Εορταστικές εκδηλώσεις – Είναι η περίοδος των Χριστουγέννων !!! – Αποκριάτικες στιγμές – Καλό Πάσχα σε εσάς !!!
  13. Παιχνίδια τροφίμων στην τάξη μας Διαδραστικά παιχνίδια τροφίμων
  14. Η υγεία γενικά – Ασφάλεια και πρώτες βοήθειες -Στοματική υγιεινή -Υγιές μυαλό -Υγιες σωμα – Υγιές σώμα στις τέχνες της χώρας μας
  15. .Εκπαιδευτικές επισκέψεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος
  16. .Χαίρομαι που σε γνωρίζω … on line !!!
  17. Εργαλεία ΤΠΕ που χρησιμοποιήσαμε στο πρόγραμμα !!!
  18. Συνεργατικές στιγμές
  19. Εκτίμηση-  Αξιολόγηση από εκπαιδευτικούς-Δεκέμβριος 2018 – Αξιολόγηση από γονείς-Ερωτήσεις συλλογής Κοινό ερωτηματολόγιο για γονείς – Αξιολόγηση από μαθητές – Αξιολόγηση από εκπαιδευτικούς
  20. Διάδοση
  21. Βραβεία
  22. Η Επικοινωνία μεταξύ συνεργατών

ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΑΣ ΉΤΑΝ:

Το τελικό μας προϊόν να ήταν ένα καλά οργανωμένο Twinspace γεμάτο φωτογραφίες,βίντεο και χειροτεχνίες. Να γίνει ένας οδηγός διάσημων πρεσβευτών διατροφής των χωρών εταίρων και ένα βιβλίο μαγειρικής με υγιεινές συνταγές σαλάτας που παρασκευάστηκαν την Ημέρα της Σαλάτας. Στο σχολείο, οι μαθητές να άρχιζαν να τρώνε υγιεινά σπιτικά σνακ και να προτιμούσαν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Να είχαμε μια καλή συνεργατική ατμόσφαιρα με τη βοήθεια εργαλείων ΤΠΕ που αποτελέσαν πηγή έμπνευσης για μαθητές και δασκάλους.

Το εν λόγω έργο διήρκησε ένα σχολικό έτος και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν ήταν οι ακόλουθοι μαζί με τα παιδιά των νηπιαγωγείων και των δημοτικών τους.

  • Agata Gabryś από Προσχολικό συγκρότημα Νο 1 Νηπιαγωγείο Νο. 15 στο Siemianowice Śląskie, Πολωνία
  • Alena Makovcová από Δημοτικό σχολείο με νηπιαγωγείο Kuzmice, Σλοβακία
  • Eva Maria Zamudio από το σχολείο Can Puig, Ισπανία
  • Florentina Niculeanu από το PITICOT σε παιδιά, Ρουμανία
  • Gabriella Glieca από το Δημοτικό σχολείο ICS 3 του Chieti, στην Ιταλία
  • Γκόλφω Κανελλάκη και Σταυρούλα Σπηλιοπούλου από το 3ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών, Μεσσηνία, Ελλάδα
  • Magda Piechaczek από το Νηπιαγωγείο στο PlaceWęgrów, Πολωνία
  • ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΡΑ από ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΡΙΘ. 2 BARCEA, PlaceBarcea, Ρουμανία
  • Μαρία Κίρσκα από το Δημοτικό σχολείο αρ. 3 J. Matejko στο Pruszcz Gdański, Πολωνία
  • Małgorzata Woźniak από το Νηπιαγωγείο Νο 66 στο Μπιντγκός, Πολωνία
  • Nermin Kanmış από το Δημοτικό σχολείο Necla Görer PlaceEsenyurt, Τουρκία
  • Rita Pumputiene από το Νηπιαγωγείο Ukmergė “Eglutė”, PlaceUkmergė, Λιθουανία
    Sabriye ARI TAŞKIRAN από το Δημοτικό σχολείο Necla Görer, PlaceEsenyurt, Τουρκία
    Σάντζα Σάκο από το Νηπιαγωγείο “Remetinec”, PlaceZagreb, Κροατία
    Σοφία Μουρατίδου από το Νηπιαγωγείο Βεύης Φλώρινας, Ελλάδα
  • Σοφία Τσιγάρα από το 6ο Νηπιαγωγείο Βόλου, Ελλάδα
  • Tena Svetlačić από το Νηπιαγωγείο “Remetinec”, Κροατία
  • Θεανώ Τσουβάλογλου από το 14ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
  • Βαλεντίνα Γλάβικα από το Νηπιαγωγείο “Duga”, Κροατία
  • Βασιλική Τσούκαλου (ιδρύτρια του έργου), από το Νηπιαγωγείο Αγίου Πνεύματος Σερρών, Ελλάδα
  • Wioleta Księżopolska από το Νηπιαγωγείο στο Liwie PlaceWęgrów, Πολωνία
  • Ζωή Μπακάλη από το ολοήμερο νηπιαγωγείο Νενήτων, Χίος, Ελλάδα
  • Ozge Emek από το Σχολείο της Σμύρνης PlaceBornova, Τουρκία
  • Κατερίνα Κοσμίδου από το Ά Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Καλαμπακίου, Δράμα, Ελλάδα
  • Κυριακούλα Παρτάλη, από το 2ο Νηπιαγωγείου Αλιάρτου
  • Χριστίνα Ζιώγα από το 14ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

Ενδεικτικές εκπαιδευτικές δράσεις υπάρχουν στην καρτέλα με την ετικέτα

Healthy mind into a healthy body, Υγιές μυαλό σε ένα υγιές σώμα σχολικό έτος 2018-2019

Το εν λόγω πρόγραμμα βραβεύθηκε με την Εθνική και Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας