1o Εργαστήριο Προγράμματος Καλλιέργειας Δεξιοτήτων

Θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική συναίσθηση και υθύνη.

Υποθεματική: Αλληλοσεβασμός-Διαφορετικότητα.

Τίτλος: Μικροί Επιστήμονες!

Ας γνωρίσουμε τους ανθρώπους γύρω μας.

Με αφόρμηση το τραγούδι : “Αν όλα τα παιδιά της γης”  ήρθαμε σε επαφή με τα παιδιά του πλανήτη αναπτύσσοντας το συναίσθημα της ενσυναίσθησης  καλλιεργώντας την αποδοχή της διαρετικότητας! Το ερέθισμα το τραγουδιού αποτέλεσε έναυσμα-αφόρμηση για τη δημιουργία της ομαδικής αφίσας, απεικονίζοντας τα παιδιά του κόσμου μέσα από τα μάτια των μικρών μαθητών μας!

462570776 1094525178992707 2267139812700073843 n462557586 1087934916334536 7096077657867849252 n 462565785 583434730698641 1759284195579982943 n 462566765 974958137775353 2110703639268043573 n462565220 2679376522269813 640561723495825429 n

Αγαπώ το χρώμα μου…

Το παραμύθι του Έλμερ, εισήχθη στη βιβλιοθήκη της τάξη μας, αποτελώντας αφόρμηση για την αποδοχή της διαφορετικότητας! Φυσικά αποτέλεσε κίντρο για τους μικρούς μαθητές η κατασκευή του ομαδικού δικού μας Έλμερ! Καλώς ήρθες Έλμερ στη τάξη μας!

473640973 969132087886307 5282615155438914859 n 462541332 1070487384530964 5694178389663969429 n462557199 537664899029967 212078579589253792 n

Ποιος βοηθάει τα παιδιά με ανάγκες;

Μέσα από το παραμύθι “Ένας για όλους και όλοι για έναν” τα παιδιά γνωρίσουν και ευαισθητοποιηθήκαν γύρω από τα άτομα με ειδικές ανάγκες!

Περπατήσαμε με την αξιοποίηση μπαστουνιού και κλειστά τα μάτια με μαντίλι, σαν τα  άτομα με περιορισμένη όραση, μπαίνοντας στη θέση των ατόμων αυτών. Έπειτα κατασκευάσαμε αφίσα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, τονίζοντας τη σημασία της συγκέντρωσης πλαστικών καπακιών, τα οποία αξιοποιούνται για την κατασκευή αναπηρικών καροτσιών !

473118176 1276200120376021 3308383672529760611 n462541304 8844253542348776 5316423216207859505 n 462543383 362608810247545 5064418566552000521 n462566511 1114065830245218 3448843241587714845 n

Δεν αλλάζω, εγώ έτσι είμαι!

Μέσα από το παραμύθι “Μου μοιάζεις και σου μοιάζω” η μαθητές ήρθαν σε επαφή με τις ιδιαιτερότητες των συμμαθητών τους. Γνωρίσανε σε τι είναι ίδιοι και σε τι διαφορετικοί. Αν καλλιεργήσανε την αποδοχή απέναντι στις ιδιαιτερότητες των συμμαθητών τους δημιουργώντας αφίσα με τα μικρά χεράκια τους αν δημιουργούν ένας κύκλο γύρο από μια μεγάλη καρδία που συμβόλιζε την αγάπη.

473649185 4005822949694285 3441082639857479413 n462546747 858174309815237 7233374508344631126 n 462546766 597345952858043 8962060254574727030 n462543255 1345730343056267 7474836639876938763 n

Τελικά τι γνώρισα;

Παίξαμε ως κλείσιμο-αξιολόγηση του πρώτου εργαστηρίου, παιχνίδι με μπαλόνια όπου το καθένα μέσα του εμπερικλείει λέξεις (φιλία, κατανόηση, αποδοχή, σεβασμός, διαφορετικότητα, ανάγκες. και πολλές άλλες) προσπαθώντας να βρουν το ταίρι τους και να πουν κάποια ιστορία που θυμούνται γύρω από αυτή.

462552100 1243472350304457 2658163813322438626 n