Παρακολούθηση θεατρικής παράτασης: “Ο Ψαροτρομάρας”.

Η σχολική μας μονάδα παρακολούθησε την θεατρική παράσταση από το Κου-κλοθέατρο Κρήτης; “Ο ψαροτρομάρας”. Η τεχνική του μαύρου θεάτρου μάγεψε μεγάλους και μικρούς θεατές.

Λίγα λόγια για το έργο:

Με πρωταγωνιστές πραγματικά και μυθικά πλάσματα της θάλασσας, ο ψαροτρομάρας, έργο της Φρόσως Χατόγλου , μας μιλάει για τις έννοιες της δημοκρατίας, της αλληλεγγύης και της συνεργασίας. Η παράσταση ξεχωρίζει για την πρωτοποριακή τεχνική της που συνδυάζει το μαύρο θέατρο και τις κούκλες με έντονα χρώματα δημιουργώντας μια ιδιαίτερη εικόνα επί σκηνής. Η παράσταση έχει διαδραστικό χαρακτήρα  καθώς προσκαλεί τους μικρούς θεατές να βοηθήσουν τα ψαράκια να επαναστατήσουν ενάντια στον ψαροτρομάρα και τα μοχθηρά του σχέδια να φτιάξει ένα παλάτι γκρεμίζοντας τα σπίτιαντους στον βυθό.

IMG 20241109 163044

 

Messenger creation 791C465C 6E9F 47D6 8B9B BE97F5953EC1 Messenger creation 810DCE8F 8021 4943 A4FC 181E5CF09104

 

Screenshot 20241109 142255 Screenshot 20241109 142224 Screenshot 20241109 142402

Και περάσαμε όμορφα  ακόμα μία φορά!!

Σεισμός

Σεισμός, σεισμός μην σε πιάνει πανικός…..

Σε αυτή τη θεματική ασχοληθήκαμε με τον σεισμό, τι είναι, πως συμβαίνει και τι κάνουμε σε περίπτωση που γίνει ένας σεισμός.

Αρχικά, παρατηρήσαμε μια εικόνα με τον Εγκέλαδο, όπως αυτός εμφανίζεται στον κήπο των Βερσαλλιών

Gaspard Marsy Fontaine de lEncelade Musee national des chateaux de Versailles et de Trianon Versailles France 1675–1676 20050429

και συζητήσαμε σχετικά με αυτήν.

Στην συνέχεια, διαβάσαμε τον μύθο του Εγκέλαδου και συμμετείχαμε σε σχετικές δραστηριότητες. Πιο συγκεκριμένα, αφού διαβάσαμε τον μύθο, εμφανίστηκε στα χέρια μας το ρόπαλο του Εγκέλαδου, όπου όποιος το κρατούσε μεταμορφωνόταν στον Εγκέλαδο που προσπαθούσε να βγει από τα έγκατα της γης, χτυπώντας με το ρόπαλο του, όποιον έβρισκε μπροστά του. Για προστατευτούμε και να γλιτώσουμε από αυτόν, έπρεπε να βάλουμε τα χέρια μας στο κεφάλι μας….

νοη ΄κ 20241031 101200 20241031 101229 20241031 101329 20241031 101405 κηγιολ ξβιιλ

Έπειτα, στη 2η δραστηριότητα ο Εγκέλαδος πετούσε πέτρες και εμείς έπρεπε να καλύψουμε τα κεφάλια μας και περπατώντας να μπούμε κάτω από τα τραπέζια για να προστατευτούμε.

Χωρίς τίτλο 5  ρδηρε φδβδρη  νφδβφ20241030 135943 βδφβδ βδσβσ

Μιλήσαμε για τον σεισμό, είδαμε σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο και συζητήσαμε για το πως δημιουργείτε στην πραγματικότητα. Φτιάξαμε τις τεκτονικές πλάκες και είδαμε πως συγκρούονται ….

μ΄μ΄π π΄μ δρν

βιώσαμε ατομικά έναν μικρό σεισμό….

βρεββ ηοππ

και παρατηρήσαμε μια έκρηξη ηφαιστείου, έπειτα και κατά τη διάρκεια ενός σεισμού.

Ετοιμάσαμε και τα σεισμοσπιτάκια.

΄ν΄λν νλν

Ακόμη, μιλήσαμε για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση σεισμού και παίξαμε ένα παιχνίδι κατηγοριοποίησης για το ποιες συμπεριφορές είναι σωστές και ποίες όχι, ώστε να δούμε τι έχουμε κατανοήσει.

20241031 102213 20241031 102241 20241031 102535 20241031 102616

Είδαμε και συζητήσαμε για το βαλιτσάκι έκτακτης ανάγκης …

20241030 133335 ιβιφες

και εξηγήσαμε σε τι χρησιμεύει το κάθε ένα από όσα βρίσκονται μέσα….

ωηψωκ 1

Παίξαμε ένα παιχνίδι μνήμης όπου κρύβαμε τα αντικείμενα και έπρεπε να βρούμε ποιο αντικείμενο έλειπε κάθε φορά….

γηεη.

και ένα παιχνίδι όπου έπρεπε να τοποθετήσουμε τα σωστά αντικείμενα στο βαλιτσάκι μας…

20241030 133715 20241030 133720 20241030 133745

Μάλιστα, φτιάξαμε και τα δικά μας βαλιτσάκια.

20241030 134749 20241030 134759 20241030 135512 20241030 135522 20241030 135529 20241030 135943 20241030 140004

Έπειτα, μάθαμε τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης και αρχίσαμε να παίρνουμε τηλέφωνο τις υπηρεσίες που χρειαζόμασταν όταν συμβαίνει κάτι, βάσει του σεναρίου που είχαμε (πχ. Εγκλωβίστηκες στο ασανσέρ, ποιον θα καλέσεις; κτλ.).

βδβδσ γιβι γςεγ κβλκ νφτνξρτ τξτρ βλόξν

Φτιάξαμε τα δικά μας κινητά τηλέφωνα για να μπορούμε να καλούμε άμεσα σε βοήθεια…

λξπα Χωρίς τίτλο 6 βσδβγε

και ακούσαμε το τραγούδι “Σεισμός σεισμός μην σε πιάνει πανικός”.

Τέλος, κάναμε άσκηση σεισμού με όλα τα βήματα που επιβάλει το πρωτόκολλο ασφαλείας

βδφβδ 1 λξοπ ρδνδ 20241104 123147 20241104 123201 20241104 123430

και μετά την επιτυχημένη άσκηση σεισμού, πήραμε τα μετάλλια μας.

βρβε δβωερ δωσεδβ εδβσε φβφδβ ωσεβε

28η Οκτωβρίου

Ζήτω το Όχι!

Σε αυτή τη θεματική μιλήσαμε εκτενώς για τον πόλεμο της 28ης Οκτωβρίου του 1940.

Ξεκινήσαμε διαβάζοντας το παραμύθι “του Γίγαντα και του Νάνου” (Ιταλοί και Έλληνες, αντίστοιχα). Έγινε ο παραλληλισμός με τα γεγονότα: Δραματοποιήσαμε την ιστορία και ζωγραφίσαμε ότι μάς έκανε εντύπωση από το παραμύθι…

20241016 140257

Όμιλος Τέχνης

Ο Banksy και η Τέχνη του δρόμου

 

Η ενασχόληση μας με το Banksy και την Τέχνη του δρόμου ξεκινά με την παρακολούθηση ενός animation video για τον καλλιτέχνη. Μετά την παρακολούθηση του video ξεκινά μια συζήτηση και ένας σχολιασμός για όλα όσα είδαμε. Έπειτα παίζουμε το παιχνίδι των ερωτήσεων που βασίστηκε σε όσα παρακολουθήσαμε. Τα παιδιά σηκώνονται ανά 2 και τους γίνονται ερωτήσεις. Απαντάει αυτός που χτυπάει πρώτος το κουδουνάκι.

IMG c25f4431cddd771cfba988a57730768e V IMG 5be57132fa14cd970685c84c94736184 V

 

IMG 056bb657854e29f3cdf1b6990dd0789c V

Παρατηρούμε διάφορα έργα του Banksy και σχολιάζουμε το περιεχόμενο τους. Μέσω της τέχνης του προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή του κόσμου σε οτιδήποτε είναι άδικο και προξενεί κακό. Αντιλαμβανόμαστε ότι επιθυμεί δικαιοσύνη, ειδικά για όσους θεωρεί αδύναμους και ανυπεράσπιστους. Παρατηρούμε ότι πολλά έργα του περιλαμβάνουν παιδιά καθώς θεωρεί ότι τα παιδιά είναι η ελπίδα αυτού του κόσμου.

IMG a56c0151a98c1115a6b37668c392ce72 V

IMG 9c217bf671aba41f7124738a0d48ed59 V

Ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε κι εμείς με στένσιλ όπως και ο καλλιτέχνης μας…

IMG 612603e6772fd8731385941ef0e183e3 VMessenger creation 94320bc7 6b72 4217 992f 268f6e2aaba1 1

IMG 74fc6db21bda3a9a29f5103e5890f34b V

Και επειδή όλοι οι καλλιτέχνες του δρόμου χρησιμοποιούν ως καμβά τους τους τοίχους, εννοείται πως δημιουργήσαμε και στον τοίχο του σχολείου μας για να θυμόμαστε πάντα ότι τα παιδιά είναι η ελπίδα του κόσμου!

Messenger creation 3dad04c8 1819 43a2 b4c7 2bbd7890955e 1 IMG 140af1723ebca59cf97a04aea6e40039 V IMG a60370cf8cbbfda37845b499f705047b V

IMG b0612cf02c095061d95f0709e4c4b3a1 V

Όμιλος Τέχνης

ΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΠΑΜΠΛΟ ΠΙΚΑΣΟ

 

Παρουσιάζουμε στα παιδιά πίνακες με τα  παράξενα πορτραίτα του Πάμπλο Πικάσο. Εντοπίζουμε τις διαφορές σε σχέση με ρεαλιστικά πορτραίτα και εξηγούμε τι είναι το πορτραίτο. Αφού περιγράψουμε το καθένα από αυτά ,ακολουθούν τα παιχνίδια μας!IMG a96e7fcddfd53a3a9c818b9714702089 V

Παίζουμε μουσικές καρέκλες με τους πίνακες. Τοποθετούμε σε κάθε καρέκλα  μισό πορτραίτο και τα άλλο μισό το κρατάνε τα παιδιά στο χέρι τους. Χορεύουν γύρω από τις καρέκλες με τη συνοδεία μουσικής και μόλις η μουσική σταματήσει ,πρέπει να βρουν το άλλο μισό του πορτραίτου τους και να καθίσουν εκεί!

IMG 4f7348a79404f9a176da2b04bdc88f09 V IMG b60f96d35e0b9102e8ba4c20086459c0 V IMG 51180f3d3c04b1a8bb423ed794ec119e V IMG 61764cfba796d8c4a866eaacd41ce47f V IMG f526d1b4b899e671086dc02c70651e2f V

 

 

 

 

 

IMG fd5a9d884f83c18633347ead11e9d071 V

Στη συνέχεια γινόμαστε ντετέκτιβ της Τέχνης και με το φακό μας ψάχνουμε να βρούμε τα στοιχεία που ξέφυγαν από τους πίνακες για να τα επιστρέψουμε στον πίνακα που ανήκουν!

IMG bbcdac03af4b0221285bacc13831eb7d V IMG a41eef330d31523c9347a621f0205390 V IMG 4412fb64698a84270973fb767ed00b57 V

IMG 2c907441d6106e1c58eaaec56f1ff352 V

Σειρά έχει η σκυταλοδρομία μας! Χωριζόμαστε σε 3 ομάδες και σκοπός μας είναι να ολοκληρώσουμε τα παράξενα πρόσωπα. Το κάθε μέλος έχει δικαίωμα να τοποθετήσει μόνο ένα χαρακτηριστικό και όταν το κάνει πρέπει να δώσει το χέρι του στο επόμενο μέλος της ομάδας του για να ξεκινήσει κι αυτό.

IMG 7d0aa88e3bc1f10418d22faf8e0de5ca V IMG 9574418eb17f6484c6ae58f88096d6e6 V IMG ac98b8ebb94b657f507a6348401df05c V

IMG 8b16e008f32abd212bb8ad68e4c144f7 V

Αφού τελειώσουν τα παιχνίδια μας, πιάνουμε τα πινέλα, τα ψαλίδια και τις κόλλες μας και δημιουργούμε τα δικά μας παράξενα πορτραίτα!

Και ιδού το αποτέλεσμα!

IMG 053c18ad4489b2be55aee0863daa6e5a V IMG 273c62cd5d738452d86f0d951a8a865e V Messenger creation bc33548c 583e 42ae bf62 0eb91d3eb063 1

Παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος Κ.Ε.Π.Ε.Α Ομηρούπολης: “Τα περιβόλια με τις Εσπερίδες”.

Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του 3ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Χίου την Τετάρτη 30/10/2024 παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κ.Ε.Π.Ε.Α Ομηρούπολης : ‘Τα περιβόλια με τις Εσπερίδες” διαβαίνοντας στα μοναδικά οικήματα του Κάμπου αναζητώντας τα χνάρια των Νεράιδων. Πρώτη στάση στη γέφυρα του ποταμού της περιοχής, ένα ποτάμι χωρίς νερό όπως παρατήρησαν τα παιδιά.

Collage 20241031 095000

Τα παιδιά απόλαυσαν την θαυμαστή βλάστηση της περιοχής και συνέχισαν τον περίπατό τους. Επόμενη στάση στον εξωτερικό χώρο του κτήματος Καράβα, εκεί που οι νεράιδες χορεύουν πάνω στα απαλά βοτσαλωτά και συνεχίζουν τα παιχνίδια τους στις φυλωσιές των δέντρων.

Είναι τόσο μικρούλες και πετούν τόσο γρήγορα που δημιουργούν το θρόισμα στα δέντρα κι ένα απαλό γαργάλημα στα μαγουλάκια μικρών και μεγάλων. Τι όμορφο κτήμα, πόση ομορφιά!! Ακολουθούμε κι εμείς το πέταγμα των Νεράιδων.

Collage 20241031 095247

Collage 20241031 095120

 

Συνεχίζουμε το οδοιπορικό στον Κάμπο με δεύτερη στάση στο κτήμα Ρίζικο. Μας περίμεναν πολλές εκπλήξεις εκεί. Άνοιξε την πόρτα και μας υποδέχτηκε εγκάρδια η οικοδέσποινα του προγράμματος.

Collage 20241031 095301

 

Λίγη ξεκούραση για φαγητό ήταν απαραίτητη.

Collage 20241031 095311

Και η εξερεύνηση συνεχίζεται. Απολαύσαμε το όμορφο περιβόλι του κτήματος.

Collage 20241031 095759

Και το ιδιαίτερο μαγκανοπήγαδο από το οποίο προμηθεύονταν με νερό . Είδαμε την λειτουργία του και βοηθήσαμε κι εμείς λίγο .

Collage 20241031 095734 1

Collage 20241031 095734

Παρακολουθήσαμε τα εργαλεία που χρησιμοποιούσαν για να περιποιηθούν το περιβόλι του κτήματος.

Collage 20241031 095827

Και τέλος μας περίμενε ακομα μία έκπληξη!!! Ένα θεατρικό δρώμενο προετοιμασμένο από τους υπεύθυνους του προγράμματος εμπνευσμένο από το παραμύθι:  Γλυκόξιινη Αγάπη  της Χιώτισσας συγγραφέας Μαρίας Φαφαλιού και πρωταγωνιστες……μαντέψτε…..τα παιδιά μας!!!

Ο Λάκης ο Λεμονάκης


Collage 20241031 095857

καιηαγαπημένη του Λένια ΠορτοκαλένιαCollage 20241031 095919 1

ζούσαν σε ένα όμορφο περιβόλι με πολλά λεμόνια και πορτοκάλια

Collage 20241031 100002 1 Collage 20241031 100123

 

Collage 20241031 100026 Collage 20241031 095935

 

σε κάθε ιστορία όμως υπάρχει και κάποιος κακός που προσπαθεί να χαλάσει την ευτυχία των πρωταγωνιστών. Στο παραμύθι  ο χαρακτήρας αυτός ήταν ο Λεμόνης ο Αυτιάς 


Collage 20241031 100059

που μηχανεύτηκε πολλούς τρόπους για να χωρίσει το ευτυχισμένο ζευγάρι, μεταξύ αυτών ήταν και η συνδρομή της επικίνδυνης αράχνης.


Collage 20241031 100240

Η καλή κυρά όμως του περιβολιού έφερε την ισορροπία και το ευτυχισμένο τέλος

Collage 20241031 100330

με το οποίο χορέψαμε κι εμείς!!!

Collage 20241031 100210

Στιγμιότυπα από την σχολική μας γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940.

Ευχαριστούμε τους γονείς μας για την αποστολή του υλικού της γιορτής προκειμένου να γίνει αυτή η ανάρτηση. Χρόνια πολλά σε όλους μας!!

IMG 20241027 220848 IMG 20241027 220153 IMG 20241027 220657 IMG 20241027 220325 IMG 20241027 220433 IMG 20241027 220610

IMG 20241027 221601
rbt

IMG 20241027 221703

Όμιλος steam και ρομποτικής: Μικρο- επι- stem -ονες

Θέμα: Φθινοπωρινά φύλλα- πτώση των φύλλων-γιατί τα φύλλα χάνουν το χρώμα τους.

b0f80f12 1afb 4e96 b2d2 1dd076c126ad

 

αρχείο λήψης 3 

Το βιβλίο “ο κλέφτης των φύλλων” αποτέλεσε η αφορμή να δώσουμε έμφαση στα φθινοπωρινά φύλλα και στην πτώση τους. Αφού διαβάσαμε το παραμύθι , καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο κλέφτης των φύλλων ήταν ο αέρας.

Χωριστήκαμε σε ομάδες , σύμφωνα τον χρωματισμό των φύλλων το φθινόπωρο και βγήκαμε στην αυλή να παρατηρήσουμε και να συλλέξουμε φύλλα.

IMG 20241027 092516  IMG 20241027 092452

IMG 20241027 092425

IMG 20241027 092338                                      09dd7a5e 7f87 4014 8403 97d3cbb79d05                       1580a3c6 b4d5 439b b874 7ee3c71db49e

 

IMG 20241027 092321

Η κάθε ομάδα συγκέντρωσε τα φύλλα της και εντόπισαν τα φθινοπωρινά χρώματά τους. Με μεγεθυντικό φακό παρατηρήσαμε τη διαμόρφωσή τους και τα νεύρα των φύλλων και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι όλα τα φύλλα ανεξαρτήτως σχήματος και μεγέθους έχουν φλέβες , οι οποίες μεταφέρουν  τροφή και νερό στο δέντρο.

IMG 20241027 092211           IMG 20241027 092041 IMG 20241027 092059

 

IMG 20241015 135108          IMG 20241015 135421                              IMG 20241015 135128

IMG 20241015 135522 IMG 20241015 135523

 

 

IMG 20241015 135128 1

Έπειτα πήραμε τα φύλλα και αφού τα καλύψαμε με χαρτί ιχνηλασίας, τρίψαμε στο πάνω μέρος του χαρτιού, για να δούμε τις λεπτομέρειες και το περίγραμμα του φύλλου.

 

IMG 20241027 091905

IMG 20241027 091931

                                    IMG 20241027 092001

8e214e14 8d9e 4d44 8509 aad23f3f9b9c

e1d78719 ff04 409e 848e 7596bf94ef95                                            eb83b892 5fb7 4709 aa72 33720f7fd345

 

a8d108c7 b0fb 476c b905 40320621822e

IMG 20241015 140957

IMG 20241015 145208

Στην συνέχεια οι ομάδες , διάλεξαν από ένα φύλλο και αφού το παρατήρησαν, συμπλήρωσαν ένα φύλλο εργασίας όσον αφορά το χρώμα , το σχήμα και το μέγεθος του φύλλου.

IMG 20241015 142307

IMG 20241015 142216

IMG 20241015 142257

IMG 20241015 145318

 

Πείραμα: Απορρόφηση ατμού

Πρόκειται για ένα πείραμα , όπου τα παιδιά αφού σχεδίασαν και χρωμάτισαν  φθινοπωρινά φύλλα σε λευκό φίλτρο του καφέ, στην συνέχεια τα ψέκασαν με νερό ή με σταγονόμετρο πότισαν τα φίλτρα του καφέ. Τα παιδιά παρατήρησαν ότι με το νερό το χρώμα ταξίδεψε μέσα στα φίλτρα του καφέ, κάνοντας τα μαλακά και εύπλαστα. Και πως το νερό μεταφέρεται μέσα από τις τρύπες(στόματα).

 

IMG 20241017 142447

IMG 20241027 091820

 

 

 

 

IMG 20241017 142947

 

IMG 20241017 143226

IMG 20241017 143302

 

Δραστηριότητα: Τι χρώμα έχουν τα φύλλα ;

Οι μαθητές σε ομάδες έσχισαν πράσινα φύλλα  από διαφορετικά δέντρα σε κομμάτια και τοποθέτησαν τα κομμάτια από κάθε δέντρο σε διαφορετικά βάζα. Αφού ρίξαμε μέσα καθαρό οινόπνευμα τα καλύψαμε με πλαστική μεμβράνη. Τοποθετήσαμε τα βάζα σε λεκάνη με ζεστό νερό για 30 λεπτά. Τα παιδιά έκαναν υποθέσεις για το τι μπορεί να συμβεί μέσα στο βάζο.

IMG 20241020 205435

IMG 20241020 205400IMG 20241020 205417

 

IMG 20241020 205338

IMG 20241020 205312

IMG 20241020 205250

IMG 20241020 205233

IMG 20241027 091654

IMG 20241020 205125

IMG 20241020 205150

Τα παιδιά παρατήρησαν ότι το αλκοόλ στο βάζο είχε πράσινο χρώμα, στη συνέχεια τοποθετήσαμε μέσα στα βάζα φίλτρα του καφέ. Στα φίλτρα εκτός από το πράσινο χρώμα των φύλλων είδαμε και άλλα χρώματα, τα χρώματα που θα πάρουν τα φύλλα το φθινόπωρο.

IMG 20241020 205038

IMG 20241017 150535IMG 20241017 150538

Τα παιδιά σε φύλλα εργασίας ζωγράφισαν πρώτα τις προβλέψεις τους για το πείραμα και στην συνέχεια το αποτέλεσμα.

IMG 20241017 150309

IMG 20241017 150313IMG 20241017 150359IMG 20241017 150418
IMG 20241017 150337

Στα πλαίσια της έρευνάς μας , πώς τα φύλλα χάνουν το πράσινό τους χρώμα, παρακολουθήσαμε video ” τι είναι η φωτοσύνθεση” και ” γιατί τα φύλλα πέφτουν το φθινόπωρο “. Μάθαμε τις έννοιες χλωροφύλλη, φωτοσύνθεση.

Στην συνέχεια πειραματιστήκαμε κα παρατηρήσαμε αν τα φύλλα είναι ζωντανά. Τοποθετήσαμε φύλλα μέσα σε βάζο με νερό και παρατηρήσαμε ότι αναπνέουν και  άρχισαν να δημιουργούνται φυσαλίδες.

b0f80f12 1afb 4e96 b2d2 1dd076c126ad

53ebaa90 eee4 46c2 a28c 1cd8dcc888e4

ded829b4 530f 4372 89f7 bdaad61c42e2

Δραστηριότητες κωδικοποίησης :Βρες το φύλλο.

Μέσα από αυτή την δραστηριότητα, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με έννοιες όπως οι αλγόριθμοι και ο εντοπισμός λαθών. Στην πίστα του beebot ,τοποθετήσαμε φθινοπωρινά φύλλα, καθορίζοντας την αρχή και το τέλος της διαδρομής. Με τα παιδιά σχεδιάσαμε από κοινού τους κανόνες του προγράμματος. Όταν το beebot φτάσει στο πορτοκαλί φύλλο “στρίβει αριστερά”, όταν φτάσει στο κίτρινο φύλλο “στρίβει δεξιά”, όταν φτάσει στο κόκκινο φύλλο “κινείται προς τα εμπρός”. Στην συνέχεια δοκιμάσαμε το πρόγραμμά μας, χρειάστηκε να διορθώσουμε λάθη  και να τροποποιήσουμε τους κανόνες στον κώδικά μας, έτσι ώστε να φτάσουμε στον τερματισμό.

521a3aac 22b8 40a3 8c9f 26a678f3f8de

 

f5278bf4 5781 4d58 a55c 2db047d1424b

d76efb36 ace1 4960 a3c2 d4d4a37d9052

Όμιλος θεάτρου: Η Ειρήνη του Αριστοφάνη.

Ο κωμικός ποιητής Αριστοφάνης

ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ

Messenger creation 8EAB85EE 816B 4114 8D7E 00BFC11B1F6EMessenger creation E9E5CCF3 7BFB 4A78 B6F3 35B979E7ED8E

Διαβάζουμε την Ειρήνη του Αριστοφάνη και κάνουμε αναδιήγηση του παραμυθιού.

Messenger creation 8F80C325 52DB 4CD1 9268 E7176BE3D363 1

Ζωγραφίζουμε την σκηνή που μας άρεσε περισσότερο.

Messenger creation 3E208BE3 4ADC 447A A6A5 4EB83D2603B3 Messenger creation 8259B93E 33AB 467D B6EA 7923A14F593E Messenger creation 8873B5D5 8D68 4149 B873 22A7409EC4B8 Messenger creation F88D1E90 ED23 4773 8A3B 7C58DF74B1B7 Messenger creation AE35A8B0 C95D 4BB6 BC3A 122038F642E6 Messenger creation 41D2D878 BBBB 4862 90F5 5EA3C6A37579 Messenger creation 462DA396 BAD9 4EC8 B919 328DC9ED89A7 Messenger creation D4210312 ECB0 486D 93B8 347C46BF5A2A Messenger creation 3C25E67C D2A5 44D4 9DE7 63F113F966E8 Messenger creation 728C1120 0179 4233 AA6D 95CA3D2AF8C9 Messenger creation 09AFABF6 11A3 4CE5 8A2F 01FFE2B830EF Messenger creation C4496325 2B55 4CD0 AF3E D8B81C84FD07 Messenger creation 236D99EC F7B7 4910 B4BC FD344A282B05 Messenger creation 47B44C16 E0AB 4A2A AC1B D3EADEE87B8A Messenger creation 92D90AA1 EC99 447C 9495 38B283934135 Messenger creation 3A4C51BD EF96 40C7 A001 0A34BF600B39 Messenger creation 9611C1D3 D164 4F44 A738 CD0A81FB0435

Συμμετέχουμε στην γιορτή της Ειρήνης φτιάχνοντας στεφανάκια με περιστερια και αντίστοιχα βραχιόλια με περιστέρια.

Messenger creation 32ABA2C7 0771 411B 88C7 264AE6A2C745Messenger creation D203591C F385 4511 B4BE D63892F5073D

Messenger creation CEBA3A09 3FB7 4EEF B9C4 BF9D0BBBF859Messenger creation 8868DD4A 183F 454A 9589 C6C9523E1C59

Messenger creation 1FF9F5AE 1038 4BD3 93BC 87EB1F7B4B13Messenger creation 24D1A483 FE9E 40AE B92F 55DFD53F360E

Χορεύουμε για την Ειρήνη και χαιρόμαστε μαζί της.

Χορεύουμε για την Ειρήνη