Εκθέσεις πεπραγμένων Καινοτόμων προγραμμάτων 2024-2025.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Εκθέσεις πεπραγμένων Ομίλων 2024-2025.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Ολοκλήρωση ερευνητικού-πιλοτικού προγράμματος.

Το σχολείο μας και οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί στο Ερευνητικό – Πιλοτικό Πρόγραμμα: «Το Σχολείο Οργανισμός και Κοινότητα Μάθησης» Αξιολόγηση Ομοτέχνων – Συνεργατικές Πρακτικές Εκπαιδευτικών, ολοκλήρωσαν με επιτυχία τις απαιτήσεις του προγράμματος λαμβάνοντας τις αντίστοιχες βεβαιώσεις για τους εκπαιδευτικούς και την σχολική μας μονάδα.

Screenshot 20250717 093105 Screenshot 20250717 093358 Screenshot 20250717 093445Screenshot 20250717 093323

Ευχαριστήριο προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Χίου.

Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, και μαζί της κλείνει ένας κύκλος γεμάτος εμπειρίες, στιγμές, προκλήσεις και όμορφες αναμνήσεις. Σε αυτή τη διαδρομή, δεν ήμασταν μόνοι. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων στάθηκε δίπλα μας με αμέριστη υποστήριξη, διάθεση προσφοράς και πραγματικό ενδιαφέρον για τα παιδιά και το σχολείο μας.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες για την πολύτιμη συμβολή σας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Η ενεργή συμμετοχή σας σε δράσεις, η οργάνωση εκδηλώσεων, η υλική και ηθική ενίσχυση, καθώς και η άριστη συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό, συνέβαλαν ουσιαστικά στο να προσφέρουμε στα παιδιά μας ένα περιβάλλον χαράς, ασφάλειας και δημιουργίας.

Η παρουσία σας έκανε πραγματικά τη διαφορά και αποτέλεσε στήριγμα για όλους μας.

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς και ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι!

Colorful Floral Festive Thank You Card

Καλοκαιρινή γιορτή 3ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Χίου.

Η καλοκαιρινη γιορτή του 3ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Χίου είναι εμπνευσμένη από την ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη.

Ο τίτλος της: Το καλοκαίρι του ποιητή.

To Nhpiagogeio mas sas proskalei 1

Η ποίηση του Ελύτη, με την έντονη εικονιστική γλώσσα, τον λυρισμό και την αγάπη για τη φύση και το ελληνικό φως, προσφέρεται για μουσική επένδυση και χορευτική έκφραση μέσα από τους ονειρικούς και παιχνιδιάρικους στίχους της. Ταξιδέψαμε με το τρελοβάπορο, τον ήλιο, τους γλάρους και τον ποιητή, τραγουδήσαμε και χορέψαμε, με το δελφινοκόριτσο, το θαλασσινό τριφύλλι και τον κύριο μενεξέ. Σας παρουσιάζουμε στιγμιότυπα της καλοκαιρινής μας γιορτής.

Τοσκηνικό της γιορτής μας, με τον ποιητή να ανατενίζει τη θάλασσα.

IMG 20250612 223258

Αξεσουάρ που δημιουργήσαμε για να συνοδεύσουν τα θεατρικά και τα χορευτικά των παιδιών.

IMG 20250611 112932 IMG 20250611 112936 IMG 20250611 112944 IMG 20250611 113010 IMG 20250611 113044 IMG 20250611 113054

Ο ήλιος ο ηλιάτορας

IMG 20250612 082314

IMG 20250612 095907

Και το τρελοβάπορο με τα ναυτάκια του.

IMG 20250612 100557

Follow the water!! Eυρωπαϊκό πρόγραμμα Ε-Twinning.

Τα παιδιά του 3ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Χίου συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Ε-Τwinning: Follow the water μαζί με συνεργάτες από Λετονία, Ρουμανία, Ελλάδα, Πολωνία.

Λίγα λόγια για το έργο

Το νερό ως σημαντικό στοιχείο της ζωής μας. Εμφανίζεται παντού. Ας προσπαθήσουμε να βρούμε την ύπαρξή του στην τέχνη, τους πίνακες ζωγραφικής, τη μουσική και τους ήχους, τα παραμύθια, τους μύθους, την κίνηση και το χορό, καθώς και στην παράδοση.

Η παροσίαση του σχολείου μας στο πρόγραμμα

Η θέση του σχολείου μας στο χάρτη του έργου.

IMG 20250623 210035 1

Η Παρουσίαση των δασκάλων του έργου

 

Η παρουσίαση των μαθητών μας.

3rd Experimental Kindergarten of Chios Greece 6

Οι προτάσεις μας για το logo του προγράμματος.

Μετάβαση στο padlet.com

Το logo του προγράμματός μας.

logo follow the water

Το video  προώθησης του έργου μας.

Project Board

Μετάβαση στο padlet.com

Surveys of our project.

pre-assessment of students

pre-assessment of teachers

pre-assessment of parents

final assessment-students

Teacher Evaluation Quastionnaire

Safer Internet Day

H ιστορία της Σταλλίτσας από όλους τους συνεργάτες του έργου.

 

Τhe story of Stallitsa.

https://app.bookcreator.com/library/-MoUziydksuj0_VAvIsO/nI8jxoIvQDVFRkO1pXukNIdxf8Z2/4kkZ1m5nTRa7zHe1xZJTBA/OzvKrRBoRqKnuHrHaJWIlw

Μια φορά κι έναν καιρό….

https://app.bookcreator.com/read/library/-MoUziydksuj0_VAvIsO/i4ha6lHowecVlNdoE7LuOOikpuu1/aL1xJlkTQWSCOkCz-sjeig/bxSXmjlMQn6tu5NR2Vq3OQ?from=editor

World Water Day

 

To νερό στους πίνακές μας

Monet

https://photos.google.com/share/AF1QipP7Atr9gG8noHOX0gi8zqv28q1CZEkcFebHc2mf7g9qdb8JzIB0FKtmOUH8mnqs4g?key=am5iWm9VWFBEVHVKMWR3ejI2TGhKNVRTNTZSTjlR

Το νερό στην παράδοση των συνεργαζόμενων σχολείων

Ακου τους ήχους του νερού. Τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων συναντιούνται on line και ζωγραφίζουν ελεύθερα με τους ήχους της μουσικής.

draw.chat dc2angsjy9jm14wq8mfz2co6nii6g1 p1

Γιορτάζουμε την παγκόσμια μέρα E-Twinning.

Snapshot of having fun and being creative.

Μετάβαση στο padlet.com

Games. Find the water in the winter area

Winter experiments with water.

Και κάπου εδώ το ταξίδι μας ολοκληρώνεται με πολλές γνώσεις και μοναδικές εμπειρίες. Σας ευχαριστούμε που μας κάνατε μέρος αυτού του ταξιδιού.

Follow the water teachers certificate

Anonymo schedio 95

Όμιλος Steam “Μαθαίνω μέσα από τη φύση”

Στα πλαίσιο του Ομίλου STEAM (Science – Technology – Engineering – Art – Mathematics) , τα παιδιά προσέγγισαν τον κόσμο της Άνοιξης μέσα από ένα πλήθος διαθεματικών δραστηριοτήτων, δίνοντας έμφαση στη μελέτη των λουλουδιών και της ζωής που γεννιέται.

🌸 Μελέτη των λουλουδιών της Άνοιξης

Παρατηρήσαμε και γνωρίσαμε λουλούδια που ανθίζουν την Άνοιξη μέσα από εικόνες, φυσικά δείγματα και μεγεθυντικό φακό. Τα παιδιά αναγνώρισαν τα μέρη ενός λουλουδιού, συζήτησαν τα χρώματα, τα αρώματα και τους τρόπους που τα φυτά πολλαπλασιάζονται.

🎲 Μαθηματικά παιχνίδια με λουλούδια

  • Σε ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες, τα παιδιά έριχναν το ζάρι και έβαλαν σε βάζα τόσα λουλούδια όσα έδειχνε ο αριθμός. Μέτρησαν, σύγκριναν και έκαναν προσθέσεις και αφαιρέσεις με φυσικό και βιωματικό τρόπο.📏 Μέτρηση κοτσανιών με χάρακα

Σε ομάδες, μέτρησαν με χάρακες το μήκος από τα κοτσάνια λουλουδιών, τα κατέγραψαν και συνέκριναν. Έκαναν προβλέψεις: «Ποιο λουλούδι έχει το πιο ψηλό κοτσάνι;» και επαλήθευσαν τις υποθέσεις τους.

 

🌼 Επιτραπέζιο παιχνίδι με μαργαρίτες

Τα παιδιά έπαιξαν ένα  επιτραπέζιο παιχνίδι με μαργαρίτες. Μέσα από τη συνεργασία και τη στρατηγική, προσπάθησαν να φτάσουν πρώτα στο τέρμα, ενισχύοντας τη μαθηματική σκέψη και την κοινωνική αλληλεπίδραση.

🧪 Πειράματα με λουλούδια

Πραγματοποιήσαμε δύο εντυπωσιακά πειράματα:

Πώς ανοίγουν τα πέταλα των λουλουδιών; (με χάρτινα λουλούδια και νερό)

Τι συμβαίνει όταν βάλουμε λουλούδια σε νερό με χρώμα ζαχαροπλαστικής;

 

Πριν από κάθε πείραμα, τα παιδιά διατύπωσαν τις υποθέσεις τους   εικαστικά: «Τι νομίζεις ότι θα συμβεί;». Στη συνέχεια παρατήρησαν και συζήτησαν τα αποτελέσματα.

🌱 Φύτεμα καρδάμου σε αυγοθήκες

 

Με σπορά σε μικρές αυγοθήκες, τα παιδιά φρόντισαν καθημερινά τους σπόρους, κατέγραψαν την εξέλιξή τους και έμαθαν για τις ανάγκες των φυτών. Το βιωματικό αυτό εργαστήριο έδωσε έμφαση στην έννοια της υπευθυνότητας και της οικολογικής συνείδησης.

🌞 Κατασκευή θερμοκηπίου

 

Φτιάξαμε αυτοσχέδια θερμοκήπια από χάρτινα πιάτα και διάφανες μεμβράνες. Τα παιδιά έμαθαν πώς δημιουργούνται οι κατάλληλες συνθήκες για την ανάπτυξη των φυτών και παρακολούθησαν την εξέλιξη των σπόρων στο εσωτερικό.

🐛 Ο μεταξοσκώληκας στην τάξη

Μία ξεχωριστή εμπειρία ήταν η φιλοξενία ενός μεταξοσκώληκα στην τάξη. Τα παιδιά τον παρατήρησαν με μεγεθυντικό φακό, κατέγραψαν το στάδιο ανάπτυξής του και παρακολούθησαν βίντεο με τον κύκλο ζωής του. Δημιουργήσαμε και δικούς μας “μεταξοσκώληκες” από χαρτί, τους οποίους “ζωντανέψαμε” με νερό, παρατηρώντας με ενθουσιασμό την αντίδραση του υλικού.

⚡ Πείραμα στατικού ηλεκτρισμού: Πώς πετάει η πεταλούδα;

Με απλά υλικά, πραγματοποιήσαμε ένα πείραμα ηλεκτρισμού: τρίβοντας ένα μπαλόνι και πλησιάζοντάς το σε μια χάρτινη πεταλούδα, παρατηρήσαμε την κίνησή της. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και έμαθαν πώς δημιουργείται και λειτουργεί ο στατικός ηλεκτρισμός.

 

Όμιλος Τέχνης

 

Ιανουάριος

10 Ιανουαρίου

<Η Μόνα Λίζα αλλιώς >

Παρατηρούμε τη μόνα Λίζα. Λέμε τι είναι ένα πορτραίτο και βλέπουμε βίντεο για το Λεονάρντο ντα Βίντσι. Σχολιάζουμε τα πολλαπλά ταλέντα του. Φτιάχνουμε τη δική μας Μόνα Λίζα. Ψάχνουμε να βρούμε τις κρυμμένες μόνα Λίζα στο σχολείο.

Messenger creation 6C61D34C B1EA 4568 9377 B4EB6AB12E51

 

 

17 Ιανουαρίου

Πως θα ήταν η μόνα Λίζα ζωγραφισμένη από τον Βαν Γκογκ .

Παρατηρούμε πίνακες του Βίνσεντ Βαν Γκογκ και παρακολουθούμε βίντεο για το εργο του. Εστιάζουμε στο ιδιαίτερα στιλ του κ φτιάχνουμε μόνα Λίζα με φόντο τον έναστρο ουρανό του βαν Γκογκ.

  1. Messenger creation 9BBA9657 74F5 4ED3 9531 94414EA8EDE1 Messenger creation E5D34ABB B7C0 46AE BDA8 BA6D9AE4E8EE Messenger creation 75E01BA9 E28B 4F72 889A 178C682F5BE6 Messenger creation 63644D99 D49A 4245 AB03 C9761CEF3BA2 Messenger creation 3B7C7C49 7002 40DA ADC3 C39120095E43

 

 

24 Ιανουαρίου

Πως θα ήταν η μόνα Λίζα ζωγραφισμένη από το Μοντιλιανι .

Βλέπουμε βίντεο για τα εργα του και τη ζωή του και πίνακες του, παρατηρούμε τους μακριους λαιμους και τα μάτια χωρίς κόρες. Ανάμεσα σε άλλους πίνακες προσπαθούμε να ξεχωρίσουμε αυτούς του Μοντιλιανι.

Με λαδοπαστελ και νερομπογιές φτιάχνουμε τη μόνα Λίζα αλα Μοντιλιανι.

Messenger creation 486A3C91 4D1C 47F0 99BC CAD5DBE14507 Messenger creation 0CE50BB8 DDCD 4CA4 A2B7 8207F3C1CFF9 Messenger creation 20056706 1487 42EB 8561 6A0F9E16408E Messenger creation F716219D 3B30 4545 9BEB BBB07890BE02 Messenger creation 4D021D5E DE8B 43E4 9EBA B2352EA5BFCD

 

 

31 Ιανουαρίου

Πως θα ήταν η μόνα Λίζα ζωγραφισμένη από τον Γκουσταβ Κλιμτ .

 

Παρατηρούμε έργα και βίντεο για το Γκουσταβ Κλιμτ.

Βλέπουμε τα μοτίβα με τα σχήματα ,τις σπειρες ,τα λουλούδια, την επιλογή των χρυσών και κίτρινων τόνων και φτιάχνουμε τη μόνα Λίζα αλα Κλιμτ.

Messenger creation CC2B21F1 0492 43D4 AFB8 3F014C7834D5 Messenger creation B06C4D71 8724 4CD1 87D5 8631CC135265 Messenger creation 0D1885ED 491A 4379 BA05 EDAC9FBE6CBB Messenger creation 8A3C4111 4770 46D1 BCC5 5FA1B822BDD8 Messenger creation 35552B0A 6ABA 4D1A 9E6A 598B4D4A5F66 Messenger creation 3CED99DC F659 4BDF 90DA 5C7DFD0E3202

 

 

Φεβρουάριος

7 Φεβρουαρίου

Οι αρλεκίνοι του Πικάσο

Παρουσιάζουμε στα παιδιά πίνακες του Πικάσο με θέμα τους αρλεκίνους.

Ξεχωρίζουμε τους κυβιστικους από τους ρεαλιστικους. Δίνουμε ορισμένες πληροφορίες και τα παιδιά πρέπει να βρούνε τον σωστό πίνακα. Παίζουμε το παιχνίδι:”στο κεφάλι το έχω” με τους πίνακες. Προσπαθούμε να τους αναπαραστησουμε.

Αναφερόμαστε στο σχήμα του ρόμβου που επικρατεί στις στολές τους. Φτιάχνουμε όλοι μαζι έναν αρλεκίνο σε χαρτί του μέτρου.

Messenger creation 1A3914AA 30B0 4AF4 B76E 95D1FA0DD312

 

 

14 Φεβρουαρίου

Ο Πωλ ως αρλεκινος.

Επεξεργαζομαστε τον πίνακα που απεικονίζει το γιο του καλλιτέχνη ντυμένο αρλεκίνο. Τα παιδιά κόβουν τη στολή του αρλεκινου, τα αξεσουάρ του και μια φωτογραφία του προσώπου τους .

Με τη βοήθεια ενός χάρακα τραβούν πλαγιές γραμμές από τη μια και την άλλη πλευρά δημιουργώντας έτσι ρομβους. Βάφουν τους ρομβους με κίτρινο και γαλάζιο εναλλαξ και συνθέτουν τον αρλεκίνο τους κολλωντας τα υπόλοιπα κομμάτια και τη φωτογραφία τους.

Messenger creation 077ED7D1 8BD9 40EE B1FC 648DCA58FD19 Messenger creation 0B8675C8 5BF6 4264 856D 725D820396D5 Messenger creation EC0D8425 2D23 4488 B886 0784A642E1CA Messenger creation 33484A69 C979 4492 A4FA 25F38A6468B4 Messenger creation DF1B0A6F DED8 47A9 BF0C DC586C21CEFB Messenger creation E5C6CD42 E016 449B 91F3 5CFD2DD2CF1C

 

 

21 Φεβρουαρίου

Ο κιθαρίστας του Πικάσο

Παρατηρούμε πίνακες από τη μπλε περίοδο του Πικάσο. Αναφερόμαστε στα συναισθήματα που μας προκαλούν και σχολιάζουμε τα θέματα των πινάκων της μπλε περιόδου.

Δίνεται στο καθε παιδι μια παλετα με αποχρώσεις του μπλε, άσπρου και μαύρου ώστε να πειραματιστουν με τη μείξη χρωμάτων,να φτιάξουν διάφορες αποχρώσεις του μπλε και με αυτες να βάψει το καθένα τη δική του κιθάρα.

Messenger creation 0DF99BA8 9B7C 4399 A259 C6DAB5F4812B Messenger creation 84A31F43 3AA9 4214 9C3A 3CA7985B3AB3 Messenger creation F4D2BA8A 364F 4CA1 8CF2 9CC5B03EB765

 

 

 

 

Μάρτιος

Προσωπογραφιες μεγάλων ζωγράφων

7 Μαρτίου

Το κορίτσι με το μαργαριταρενιο σκουλαρίκι του Βερμεερ

 

 

Παρατηρούμε το πορτραίτο και προσπαθούμε να το αναλύσουμε. Με τη βοήθεια υφασμάτων τα αγόρια επιχειρούν να ντυσουν τα κοριτσια όπως τη φιγούρα του πίνακα και έπειτα τα φωτογραφιζουν.

Βλέπουμε βίντεο για τα έργα του Βερμεερ. Με την τεχνική του κολάζ φτιαχνει ο καθένας τον πίνακα του.

  1. Messenger creation AD3BA7E5 FDB3 4A9F 9B97 995E755FF0EF

 

14 Μαρτίου

Το πορτραίτο του Οδυσσέα Ανδρούτσου από το Θεόφιλο

 

Βλέπουμε βίντεο για τη ζωή του σπουδαίου Θεοφίλου

Εστιάζουμε στην ευαισθησία του και τη σκληρότητα των γύρω του. Αντιλαμβάνομαστε την αγάπη του για τους ήρωες του 1821 μελετώντας τους πίνακες του. Μελετούμε τις φορεσιές των ηρώων του 1821 που αγαπούσε να φοράει και ο ίδιος. Φιλοτεχνουμε το πορτραίτο του Οδυσσέα Ανδρούτσου με τεμπερες και πινέλα.

Messenger creation 35F9C2BE CC6B 4E96 92FF 25DBA75BB0E3 Messenger creation CF387B71 2076 4014 870F 38DC674EAE67

 

 

Απρίλιος

 

4 Απριλίου

Τα λαγουδάκια του Ανρί Ματίς.

Διαβάζουμε το βιβλίο:Ο κήπος του Ματίς. Συζητάμε για την περιπέτεια υγείας που τον καθήλωσε στο αναπηρικό αμαξιδιο και πως παρόλα αυτά δεν παρατησε την τέχνη του. Εφόσον του ήταν δύσκολο πια να ζωγραφισει, επικεντρωθηκε στην τεχνική του κολάζ. Παρακολουθούμε βίντεο του επί το έργο.

Εφοσον πλησιάζει η γιορτή του Πάσχα , συμφωνούμε να φτιάξουμε πασχαλινά λαγουδάκια στολισμένα με τα χαρακτηριστικά φυλλα του Ματίς. Το κάθε παιδί κόβει τα δικά του και τα τοποθετεί όπως επιθυμεί στο λαγουδάκι του.

  • Messenger creation AB9F0893 0FDE 416D 85E0 23CF5136F87F Messenger creation 793736CA 9C4D 465F 9C56 A6D830F26FFB Messenger creation 0D14BC27 5481 48DF 90C4 CF04A50E598D Messenger creation A7A44EF2 AF63 42E4 B566 F11E3424372B

 

 

11 Απριλίου

Τα πουλιά του matisse

 

Εμπνευσμένοι από έναν πίνακα με πουλιά του Ματίς δημιουργούμε με κολάζ το δικό μας πίνακα. Με τα περιγραμματα των σχημάτων που κόψαμε, φτιάχνουμε στενσιλ με τα οποία πειραματιζομαστε ελεύθερα.

Παίζουμε μαθηματικά παιχνίδια με πίνακες που έχουν θεμα τα πουλιά

  • Messenger creation 6EC9DB02 755A 480B A535 09881ABB89F6 Messenger creation B065233B A572 4C38 B202 E3F800E6CF2B Messenger creation 0AF85332 D199 4AAA 8F51 C1B24F74732F

 

Μάιος

2 Μαΐου

Τα ηλιοτρόπια του βαν Γκογκ

Διαβάζουμε το βιβλίο:Βίνσεντ βαν Γκογκ. Ακολουθεί συζήτηση για τη ζωή και το έργο του. Παρατηρούμε τις επιλογές χρωμάτων και το ζωγραφικό του στυλ. Τα ηλιοτρόπια είναι ένα αγαπημένο του θέμα. Παρατηρούμε και συγκρίνουμε μεταξύ τους τους πίνακες με τα ηλιοτρόπια. Βρίσκουμε ομοιότητες και διαφορες . Μετράμε τα ηλιοτρόπια σε κάθε πίνακα. Βρίσκουμε τα περισσότερα και τα λιγότερα.

Φτιάχνουμε πίνακες με τα ηλιοτρόπια όπως ο Βίνσεντ. Μέσα σε ένα κουτί όπου έχουμε τοποθετήσει ένα λευκό χαρτονι όπου έχει πάνω ζωγραφισμένο ένα ηλιοτρόπια, βάζουμε πάνω πλαστικές μικρες μπαλες και σταγόνες κίτρινης και πορτοκαλι μπογιας. Κουνώντας το κουτί και μετακινωντας έτσι τις μπαλες, βάφονται τα ηλιοτρόπια. Αφού στεγνώσουν κολλάμε στο κέντρο τους ηλιοσπορους.

Messenger creation A141AC77 3225 477E 80DD E5D59E4573CB Messenger creation 198FE751 7F14 42AF A321 EA6ACF2CEA42 Messenger creation 1D60A8AF C373 493E 8EFD 2DB2DC6CA22C Messenger creation FCEAEE4B DD49 481B 8B93 35332A3EEE12

 

9 Μαΐου

Αυτοπροσωπογραφια της Φρίντα Κάλο

 

Δίνουμε στα παιδιά ένα φύλλο για να χρωματισουν που αποτελεί κομμάτι από ένα μεγάλο παζλ με το πορτραίτο της Φρίντα Κάλο. Αφού τα ολοκληρώσουν προσπαθουν να συνθεσουν το παζλ για να αποκαλυφθεί η ταυτότητα της ζωγραφου με την οποία θα ασχοληθούμε. Τα παιδιά αναγνωρίζουν τη Φρίντα Κάλο. Παρακολουθούμε βίντεο που αναφέρεται μεταξύ άλλων και στο ατύχημα που την ταλαιπωρούσε σε όλη της τη ζωή.

Ξαπλωσαμε στα κρεβατάκια του ολοήμερου και προσπαθήσαμε να ζωγραφίσουμε στο κρεβάτι. Διαπιστώσαμε πως δεν ήταν εύκολο.

Φτιάξαμε πορταιτα της Φρίντα με μεικτή τεχνική και σε ένα μεγάλο πορτραίτο της Φρίντα, που είχε φτιάξει η μαμά μιας μαθήτριας που ήταν καλεσμένη στην τάξη εκείνη την ημέρα ,τα παιδιά βάλανε λουλούδια με τυπωματα. Στο τέλος η καλεσμενη ζωγράφισε έναν πίνακα μπροστά στα παιδιά με θέμα μια καρδια που άρεσε σαν θέμα και στη Φρίντα και το κάθε παιδί ζωγράφισε μια μικρότερη καρδια και την πρόσθεσε στον πίνακα.

Screenshot 20250620 201948 Instagram Screenshot 20250620 201903 Instagram Screenshot 20250620 201927 Instagram Screenshot 20250620 201918 Instagram Screenshot 20250620 201938 Instagram Screenshot 20250620 201854 Instagram Screenshot 20250620 201846 InstagramMessenger creation E3C9F267 45C5 475C 9B66 728BCC763233Messenger creation 6B67E6A9 03C3 49FB A5D0 A1FE13B1C0FF