2025-2026
Διδακτικό σενάριο: “Οι Δεινόσαυροι”
https://www.storyjumper.com/book/read/180530781/67e3cd2c820c5
2023-2024
Ομαδοσυνεργατική μέθοδος
Δημιουργία ομαδικών εργασιών
Βιωματική μάθηση
Παιγνιώδης μάθηση
Διερευνητική μάθηση
Ιστόγραμμα
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡAMMA
https://blogs.sch.gr/3nipchalandr/2024/04/10/anakyklono-den-p…-voitho-1o-meros/
https://blogs.sch.gr/3nipchalandr/2024/05/26/paroysiasi-periv…rammatos-v-meros/
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ 5ο ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
https://blogs.sch.gr/3nipchalandr/ergastiria-dexiotiton/
___________________________________________________________________________________________________________________________
2022-2023
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Οργάνωση του φυσiκού περιβάλλοντος της τάξης:
Ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας:
Δημιουργία ομαδικών αφισών:
Βιωματική μάθηση:
Διερευνητική μάθηση:
Τα παιδιά δημιουργούν αυτενεργώντας:
ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
1) Περιβαλλοντικού Προγράμματος με τίτλο “Μαθαίνω, δρω, καλύτερα να ζω”
Στο πλαίσιο του προγράμματος παραλάβαμε στο σχολείο μας κάδο ΑΦΗΣ ανακύκλωσης μπαταριών. Μάθαμε γιατί πρέπει να ανακυκλώνουμε τις μπαταρίες και για το ταξίδι της μπαταρίας μετά τον κάδο ΑΦΗΣ. Στη συνέχεια φτιάξαμε τον “Ρούλη τον Μπαταριούλη” για να συγκεντρώνουμε στο σπίτι τις άδειες μπαταρίες κι όταν γεμίζει να τον φέρνουμε στο σχολείο και να τον αδειάζουμε στον κάδο ΑΦΗΣ.
https://sway.office.com/exSqDtATHIrAjoDR?ref=Link
2) Πολιτιστικού Προγράμματος με τίτλο “Παππού Αίσωπε, τι έχεις να μας πεις;”
–Πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική εκδρομή στο Θέατρο Μαριονέτας Γκότση και παρακολουθήσαμε τρεις μύθους του Αισώπου: “Ο λαγός και η χελώνα”, “Τζίτζικας και Μέρμηγκας”, “Ο ψεύτης βοσκός”.
https://blogs.sch.gr/3nipchalandr/2023/02/02/theatro-marionet…quot-gkotsi-quot/
https://sway.office.com/xiu3Om211OvmXA3t?ref=Link