Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση

2025-2026

Διδακτικό σενάριο: “Οι Δεινόσαυροι”

Βιβλίο δεινοσαύρων

 

https://www.storyjumper.com/book/read/180530781/67e3cd2c820c5

 

 

 

2023-2024

Ομαδοσυνεργατική μέθοδος 

20240226 123028

αξονας12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δημιουργία ομαδικών εργασιών

 

20240426 110932 20240312 104516  20240426 11072520240401 104704

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Βιωματική μάθηση 

 

 

 

1717057294243αξονας11αξονας13

20231211 124317

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παιγνιώδης μάθηση

 

20231123 123918

20231030 12430920231124 122224

1698326061254

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διερευνητική μάθηση

 

IMG 34c85dcd64ce97159091c38ba71b194b V

20240523 122528

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ιστόγραμμα

 

20240207 101445

 

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡAMMA

https://blogs.sch.gr/3nipchalandr/2024/04/10/anakyklono-den-p…-voitho-1o-meros/

https://blogs.sch.gr/3nipchalandr/2024/05/26/paroysiasi-periv…rammatos-v-meros/

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ 5ο ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ 

p 1716196156611

 

 

 

 

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

https://blogs.sch.gr/3nipchalandr/ergastiria-dexiotiton/

 

 

 

 

 

 

___________________________________________________________________________________________________________________________

2022-2023

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Οργάνωση του φυσiκού περιβάλλοντος της τάξης:

π1  π2

 

Ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας:

Inked1686907202918 1686907202690

 

Δημιουργία ομαδικών αφισών:

1686907132942    20230523 120924  IMG 20221130 104556

 

Βιωματική μάθηση:

β4  Β1  β4 1

 

Διερευνητική μάθηση:

δ5  δ4   βββ

 

Τα παιδιά δημιουργούν αυτενεργώντας:

1686907066322 1686907373976 1686907374535 1686907066504

 

 

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

1) Περιβαλλοντικού Προγράμματος με τίτλο “Μαθαίνω, δρω, καλύτερα να ζω”

Στο πλαίσιο του προγράμματος παραλάβαμε στο σχολείο μας κάδο ΑΦΗΣ ανακύκλωσης μπαταριών. Μάθαμε γιατί πρέπει να ανακυκλώνουμε τις μπαταρίες και για το ταξίδι της μπαταρίας μετά τον κάδο ΑΦΗΣ. Στη συνέχεια φτιάξαμε τον “Ρούλη τον Μπαταριούλη” για να συγκεντρώνουμε στο σπίτι τις άδειες μπαταρίες κι όταν γεμίζει να τον φέρνουμε στο σχολείο και να τον αδειάζουμε στον κάδο ΑΦΗΣ.

a3a1a2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://sway.office.com/exSqDtATHIrAjoDR?ref=Link

 

2) Πολιτιστικού Προγράμματος με τίτλο “Παππού Αίσωπε, τι έχεις να μας πεις;”

Πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική εκδρομή στο Θέατρο Μαριονέτας Γκότση και παρακολουθήσαμε τρεις μύθους του Αισώπου: “Ο λαγός και η χελώνα”, “Τζίτζικας και Μέρμηγκας”, “Ο ψεύτης βοσκός”.

https://blogs.sch.gr/3nipchalandr/2023/02/02/theatro-marionet…quot-gkotsi-quot/

 

https://sway.office.com/xiu3Om211OvmXA3t?ref=Link

 

 

1686748174930 1  α4