Νερομαχίες! Τώρα που η χρονιά έφτασε στο τέλος της, σκεφτήκαμε να το γιορτάσουμε με τρόπο δροσερό και διασκεδαστικό! Φέραμε όλοι τα νεροπίστολά μας, φορέσαμε τα μαγιό μας και ξεχυθήκαμε στην αυλή για νερομαχίες! Τρέξαμε, βραχήκαμε και περάσαμε υπέροχα!!!