Καλοκαιρινές γιορτές.

Την Παρασκευή 5 Ιουνίου και τη Δευτέρα 8 Ιουνίου, η αυλή του σχολείου μας γέμισε παιδικά χαμόγελα, τραγούδια, χορούς και γονείς που δυσκολεύονταν να κρύψουν τη συγκίνηση τους. Τα μικρά μας νήπια και προνήπια, χόρεψαν, τραγούδησαν, έπαιξαν θέατρο, απήγγειλαν ποιήματα και κυρίως συνεργάστηκαν με τον πιο όμορφο τρόπο για να αποχαιρετήσουν όλα μαζί τη σχολική χρονιά που πέρασε.

cf9b3580 01cb 4953 857a 2991f543f659 20260612 083913 1 Binteo frame at 1m13s

“Μια βαλίτσα γεμάτη αναμνήσεις” και η “Ιστορία του Οδυσσέα” ήταν τα θέματα των καλοκαιρινών μας γιορτών, που με μεγάλη όρεξη και κέφι παρουσίασαν τα παιδιά του 3ου Νηπιαγωγείου Αργυρούπολης.

image2 1 1000012011 1 Binteo frame at 0m0s 1000011995

Τι και αν οι πρόβες ήταν πολλές, τα παιδιά δεν παραπονέθηκαν στιγμή! Γι’αυτό και το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο!

1000003686 1000003695

 

 

 

Νερομαχίες!

Τώρα που η χρονιά έφτασε στο τέλος της, σκεφτήκαμε να το γιορτάσουμε με τρόπο δροσερό και διασκεδαστικό!

IMG 20260611 114046 IMG 20260611 114120 IMG 20260611 114308 IMG 20260611 114312 1 IMG 20260611 114046 1 IMG 20260611 114314

IMG 20260611 113103 IMG 20260611 113139

Φέραμε όλοι τα νεροπίστολά μας, φορέσαμε τα μαγιό μας και ξεχυθήκαμε στην αυλή για νερομαχίες!

IMG 20260611 113151 IMG 20260611 113134

Τρέξαμε, βραχήκαμε και περάσαμε υπέροχα!!!

Η συγγραφέας Κωνσταντίνα Τασσοπούλου στο Νηπιαγωγείο μας!

Η συγγραφέας παιδικών βιβλίων Κωνσταντίνα Τασσοπούλου επισκέφτηκε για ακόμα μια φορά το Νηπιαγωγείο μας και αφηγήθηκε στα παιδιά το νέο τη παραμύθι , “Η μπάλα”. Μια ιδιαίτερη χριστουγεννιάτικη  ιστορία που έχει σχέση με τις αναμνήσεις και τα συναισθήματα της παιδικής ηλικίας.

1b3655c6 de23 45c6 9046 3a1f68a22cf4 5353a18a eb90 41cc 9a46 b3572dd87ead

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία, αφού ακούσουν την αφήγηση του παραμυθιού που παρουσιάστηκε στο Νηπιαγωγείο μας για πρώτη φορά, να υποβάλλουν στη συγγραφέα τις ερωτήσεις και τις απορίες τους. Η Κα Κωνσταντίνα, γλυκειά όπως πάντα απάντησε σε όλα τα ερωτήματα των παιδιών και συμμετείχε με τα παιδιά σε μια ομαδική κατασκευή που στόλισε το ταμπλό του σχολείου μας.

5d73f8b8 c5ff 4c33 9d9b 0a4f79904451 e3729837 8b52 49a8 bc31 4d66a08efa23

a104f582 2267 43aa aab3 53b8ece94d0e

Ευχαριστούμε κυρία Κωνσταντίνα που για άλλη μια φορά μας τιμήσατε με την παρουσία σας και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το επόμενο σχολικό έτος.

(Εκ παραδρομής το άρθρο δεν ανέβηκε τον Δεκέμβριο οπότε και η κυρία Τασσοπούλου επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας).