Καλοκαιρινές γιορτές.
Την Παρασκευή 5 Ιουνίου και τη Δευτέρα 8 Ιουνίου, η αυλή του σχολείου μας γέμισε παιδικά χαμόγελα, τραγούδια, χορούς και γονείς που δυσκολεύονταν να κρύψουν τη συγκίνηση τους. Τα μικρά μας νήπια και προνήπια, χόρεψαν, τραγούδησαν, έπαιξαν θέατρο, απήγγειλαν ποιήματα και κυρίως συνεργάστηκαν με τον πιο όμορφο τρόπο για να αποχαιρετήσουν όλα μαζί τη σχολική χρονιά που πέρασε.
“Μια βαλίτσα γεμάτη αναμνήσεις” και η “Ιστορία του Οδυσσέα” ήταν τα θέματα των καλοκαιρινών μας γιορτών, που με μεγάλη όρεξη και κέφι παρουσίασαν τα παιδιά του 3ου Νηπιαγωγείου Αργυρούπολης.
Τι και αν οι πρόβες ήταν πολλές, τα παιδιά δεν παραπονέθηκαν στιγμή! Γι’αυτό και το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο!























