ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…

Το έθιμο της Τσικνοπέμπτης τηρήσαμε σήμερα στο σχολείο μας και τσικνίσαμε σύμφωνα με το έθιμο.

Στην αυλή του σχολείου  μας η κ. Ελένη έψησε τα σουβλάκια και τα παιδιά το απόλαυσαν με όλες τους τις αισθήσεις.

Ήταν μια Υπέροχη Τσικνοπέμπτη. Μια μέρα που μας έκανε τόσο χαρούμενους!!….

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κ.Ελένη που μας έψησε τα νόστιμα σουβλάκια….
Φυσικά δε θα ξεχάσουμε να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Ιωάννη Μποζιονέλο(επιχείρηση κρεάτων στην Άκοβα )για την προσφορά του στα σουβλάκια.

Το αποκριάτικο κλίμα φυσικά υπήρχε και μέσα στην τάξη μας .

Η αίθουσά μας είναι στολισμένη αποκριάτικα.

20220224 104023

Βέβαια δεν ήταν μόνο η τάξη μας στολισμένη αλλά και οι μαθητές μας φόρεσαν τα  ινδιάνικα καπέλα τους …..

Η Νηπιαγωγός :Μαρία Τότσικα